• مشخصات فنی jukeplatinum
  • مشخصات فنی jukeplatinum
  • مشخصات فنی jukeplatinum

مشخصات فنی نیسان جوک پلاتینیوم سال 2016 - 2017

167 دیدگاه
سال
جوک، این کراس‌اور جمع‌وجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور باران و چراغ‌های اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اما اندکی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
ایمنی
دوام فنی
فرمان‌پذیری
عملکرد بهتر در مدل توربو

نقاط ضعف

فضای کابین
تعلیق خشک
ترمز عقب کاسه‌ای
آپشن‌هایی کمتر از C-HR
عملکرد فنی در مدل‌های بدون توربو

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT X-TRONIC

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

117 اسب‌بخار

گشتاور

158 نیوتن‌متر

شتاب

11.5 ثانیه

سرعت

171 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (F15) - فیس لیفت

طول

4135 میلی‌متر

عرض

1765 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2530 میلی‌متر

وزن

1172 کیلوگرم

حجم باک

46 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

رادار تشخیص اشیا متحرک (MOV)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

5.8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

شوینده اتومات دوربین عقب

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

قاب آینه همرنگ بدنه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
امین سروری 1402/6/31
ردیف عقب مناسب چند نفر هست ؟
پاسخ
2
0
0
محمد صادقی 1402/10/1
همه ماشین با خاطره پیکان میخان،طوریکه نصف فامیل رو به زور بچپونن توی ماشین و برن شمال!
0
0
AlirezaR 1402/8/23
۳ نفر جا میشه ولی خب چه جا شدنی
0
0
صدرا 1402/5/4
سلام اينكه ميگن گيربكس نيسان جوك مشكل داره صحت داره؟اينطور شنيدم كه ميگن روغن گيربكسي مناسبش هست، توي ايران نيست و گيربكس ماشين رو پياده ميكنه، ميشه لطفا راهنمايي كنيد
پاسخ
1
2
0
ناشناس 1402/8/30
به حرفای متفرقه گوش نکن . یه سر پاشو برو نمایندگی جهان نوین آریا استعلام کن که حقیقت داره یا نه و ببین اونجا اصلا ماشینی مشکل گیربکس پیدا کرده یا نه .
0
2
slash1 1401/8/5
من ماشین های گران زیادی به نسبت جوک اسپورت سوار شدم اما باید اعتراف کنم که جوک اسپورت از لحاظ فنی فوق العادس بعد از 5 سال رانندگی باهاش فقط می تونم بگم این ماشین با این رنج قیمتی یک شاهکار مهندسی هست که به خوبی تونستن 350z کراس اور تولید کنن چرا که فسلفه تولیدش هم برای نمونه اسپورت و اولیه همین بوده برای همینم دقیقا فرمون یا کیلومتر یا برخی بخش های دیگه ش دقیقا همون 350z هست یا شایدم بهتره بگیم 370z شتاب واقعی این ماشین دقیقا برابر 528i یا 530i هست که خودمم بارها تست کردم دقیقا همین بوده توی سایت های خارجی هم می تونید سرچ کنید همینه و شتاب واقعی این ماشین 7.1 برای صفر تا صد هست که برای این رنج قیمتی با موتور 1600 فوق العادس. گیبرکس این ماشین بی نهایت عالی عمل می کنه و اصلا شبیه cvt نیست لاقل در cvt که من تست کردم این گیبرکس قشنگ دنده می ده شتاب اولیه خوبی داره دور موتور بالا نگه نمی داره در کل عین یک گیربکس 7 سرعته تیپ ترونیک هست که خیلی هم هوشمند و سریعه یعنی در سرپایینی حتی خیلی سریع دنده سنگین می شه دور بالا می ره در ترافیک دور روی حداقله در کفی در معکوس دادن دقیقا درست معکوس می ده خیلی سریع خلاصه من گیبرکس اینقدر هماهنگ فقط در همون 528i دیدم که پشتش نشستم هیچ ایرادی واقعا به گیربکسش نمی تونید بگیرید. سیستم دو دف ماشین هم بسیار هوشمند هست دقیقا می دونه کجا باید چیکار بکنه هم در سر پیچ با سرعت هم در باران هم در برف هم در افرود بهترین تصمیم ها رو می گیره کلا لذت رانندگی باهاش با حالت دو دف دو چندان می شه اما مصرف سوخت هم 30 40 درصدی بیشتر می شه با این سیستم می تونید در باران بدون هرز گردی شتاب گیری کنید در برف گیر نکنید پیچ ها رو با سرعت بیشتری با هندلینگ بهتری بپیچید در افرود هم توانایی بیشتری داشته باشید. در نهایت باید به هندلینگ این ماشین اشاره کنم که بهترین حالت ممکن هست هم از لحاظ دقت هم سرعت پاسخ دهی هم کنترل نمره ش 10 از 10 هست که البته به خاطر ارتفاع ماشین و دف جلو بودنش پتانسیلش هدر می شه اما خود هندلینگ ماشین کاملا با لوکس های اسپورت برابری می کنه. از لحاظ استهلاک با اینکه باهاش خیلی تند رانندگی می کنم پیچ ها رو تند می پیچم با سرعت می افتم در چاله ها و چندین باری از روی دست اندازها باهاش پرواز کردم بنزین معمولی هم خیلی مدته که بهش می زنم از سر ناچاری که سوپر دیگه نیست اما هیچ خرجی تاکید می کنم هیچ خرجی در این 5 سال روی دستم نذاشته هیچ صدایی از هیچ جاشم نمیاد و تازه فهمیدم کیفیت ژاپنی یعنی چی. از لحاظ قیمت قطعات هم نسبت به همرده هاش قیمتش خیلی بهتره و همه جای دنیا به خاطر فروش عالی که داشته همه ی قطعاتش هست با قیمت عالی ضمن اینکه برخی قطعاتش از جمله لنت هاش با نیسان های قدیمی یکیه و حتی نمونه ایرانی داره در کل اگر با ظاهرش کنار میاد و یا مشابه من ظاهرش دوست دارید در خریدش شک نکنید فراموش نکنید که فقط اسپورتش رو بخرید فقط اسپورت مدل های غیر توربو کلا یک ماشین دیگه هستن همه چیزشون فرق می کنه تاکید می کنه همه چیزشون و اصلا گیربکس خوبی هم نداره گیربکس به شدت خنگی دارن و در سربالایی هم خیلی بازی در میارن اصلا سمت مدل معمولیش نرید مخصوصا اینکه اختلاف قیمتشونم زیاد نیست مدل های اسپورت لاستیک میشلن پایلت اسپورت با رینگ 18 مشکی دارن و تریم مشکلی دارن که باعث شده ظاهری هم بهتر به نظر بیان. مدل های ساده هندلینگ ضعیف تریم دارم 2 دف هم نیستن بدتر از همه گیبرکسشون خیلی خنگه از شتابشون که بگذریم.
پاسخ
0
0
2
pn 1401/8/4
ماشین بسیار عالی من جوک پلاتینیوم دارم و تیوولی قبلا هم تویوتا جی تی ۸۶ داشتم که دادم جوک خریدم ماشین خوبیه کمی گرونه ولی تجربه رانندگی عالی و زیبا داره نرم هست آپشنها خوبه و مصرف بسیار کم ترکیبی ۶.۵ لیتر در حالی که تیوولی ترکیبی بالا ۹ لیتر میسوزونه ماشین زیاد سرعتی نیست ولی خیلی نرم و روان هست یه گاز بدی سرعت به صد برسه دیگه گاز ندی چند کیلومتر راه میره و سرعتش زیاد کم نمیشه تنها ایرادش به نظر من یکم رودری هاش از داخل زیاد جالب نیست تقریبا مثل ۲۰۶ هست ولی همه چیش خوبه حتی گیربگس cvt میشه گفت هم مزایا داره هم معایب ولی من خیلی با ماشین حال میکنم روکش صندلی عالی در حد یه ماشین عالی
پاسخ
0
0
1
Mohsenkia 1401/3/31
من تازگی یه جوک اسکای پک گرفتم که اولین تجربه رانندگی باهاش توی جاده را باهاتون در میان میگذارم. واقعیتش اینه که توی جاده عالی بود، اینقدر نرم و کم سر و صدا که وقتی ۱۲۰ تا باهاش میرفتم فکر کردم داره ۷۰ تا میره و gps زدم ببینم کیلومتر شمار درست کار میکنه یا نه که دیدم درسته. مسیری که رفتم کوهستانی بود، هیچ سربالایی کم نیاورد، کولر هم کل مسیر کار میکرد. فرمان پذیری و تعلیق عالی داره. تسلط به جاده فدق العاده هست. اینقدر رانندگی باهاش لذت بخشه که دوست داشتم مسیر طولانی تر بود. توی شهر هم که کم مصرف و نرم هست.
پاسخ
0
2
4