• مشخصات فنی jukeplatinum
  • مشخصات فنی jukeplatinum
  • مشخصات فنی jukeplatinum

مشخصات فنی نیسان جوک پلاتینیوم سال 2016 - 2017

209 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
جوک، این کراس‌اور جمع‌وجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور باران و چراغ‌های اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اما اندکی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
ایمنی
دوام فنی
فرمان‌پذیری
عملکرد بهتر در مدل توربو

نقاط ضعف

فضای کابین
تعلیق خشک
ترمز عقب کاسه‌ای
آپشن‌هایی کمتر از C-HR
عملکرد فنی در مدل‌های بدون توربو

تریم های نیسان جوک

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT X-TRONIC

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

117 اسب‌بخار

گشتاور

158 نیوتن‌متر

شتاب

11.5 ثانیه

سرعت

171 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (F15) - فیس لیفت

طول

4135 میلی‌متر

عرض

1765 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2530 میلی‌متر

وزن

1172 کیلوگرم

حجم باک

46 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

رادار تشخیص اشیا متحرک (MOV)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

5.8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

شوینده اتومات دوربین عقب

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

قاب آینه همرنگ بدنه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان جوک پلاتینیوم در بازار

پژو 2008

پژو 2008

مقایسه
تویوتا C-HR تمام چرخ محرک

تویوتا C-HR تمام چرخ محرک

مقایسه
دی اس 4 کراس بک

دی اس 4 کراس بک

مقایسه
دیدگاه کاربران
POIZAN 6 روز پیش
دوستان من هرچندوقت میام از ماشینم اپدیت میدم، کسایی که مشکل با خشکی تعلیق جوک اسپرت دارن (که نیازه برای پایداری و اون موتور هیجانی) فاق لاستیک اسپرت و یک سایز ببرن بالا (پهنا دست نخوره که به دوشواری گیربکس میشه)؛ دیگه اینکه واقعا ماشین خوش دست و چابکیه تو جاده و پیچ ها چنان اطمینان خاطری میده که نگو نپرس، لگ توربو نداره باید یادبگیری مخصوصا این گیربکس اسپرت ها که شبیه سازی دنده داره و اون گاز ممتد cvt معمولی و نداره و خیلی گیربکس خفنیه؛ قیمتش واقعا الان تو بازار پایینه و به‌نسبت چیزی که ارائه میده با مقایسه رقبا خوبه، اصلا هم به بنزین حساس نیست که هیچکی اشاره نمیکنه؛ یک کلام لذت رانندگی دارید باهاش
پاسخ
1
0
1
ناشناس 5 روز پیش
من کنسول وسطش رو میخوام.شما سراغ داری؟
0
0
فریجان 1404/8/16
سلام..آقا محمد عجله نکن حالا حالاها فرصت داری بنظرم یک چند سال دیگه روش حسابی فکر کن یه موقع این ژاپنیهای لگن ساز سرت کلاه نذارن خب چه کاریه بپری بری جوک بخ ی ..🤣
پاسخ
0
2
0
محمدپی 1404/8/1
سلام دوستان ، من برای استفاده چند ساله قصدم خرید جوک اسپرت ۲۰۱۷ هست یا میتسوویسی ۲۰۱۷ ، کدوم رو پیشنهاد میدین ؟ و‌چرا ؟ ممنونم
پاسخ
2
0
0
POIZAN 6 روز پیش
ببینید جوک اسپرت ماشین دلیه، فوق العاده پر شتاب و هندلینگ عالی، ماشین تو دسته و برای خانواده تعداد بالا مناسب نیست، ردیف عقب صندلی فضا کمی داره ولی برای خانواده و جاداری رانندگی یکدست و ساده میتسوبیشی؛ حتما قبلش سوارشون بشید
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/5
خودرویی با طراحی اسپرت، هندلینگ عالی و مناسب برای رانندگی شهری هستید، نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۷ گزینه مناسبی است. اگر فضای داخلی جادارتر و مناسب برای خانواده یا سفرهای طولانی‌تر برایتان اهمیت دارد، میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ را در نظر بگیرید
1
2
ناشناس 1404/7/14
در ادامه ترمزهاش عالی هست چون خیلی سریع دنده رو سنگین میکنه.تو انتخاب خودرو این امنیت هست که حرف اول رو میزنه نه اپشن و بزک و دوزک
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1404/7/13
سلام دوستان .من امروز13 07 1404 نسخه اسکای پک 2017 با کارکرد 68000 کیلومتر رو خریدم.ماشین قبلیم هم هیوندا i20 2015 بود. و در جا باهاش یک سفر 1000 کیلومتری (رفت و برگشت) رو رفتم.تجربم رو اگه بخوام بهتون بگم با اینکه وزن هر دو خودرو تقریبا یکسان هست ولی نیسان جوک بقدری محکم به زمین چسبیده و چنان حس اطمینانی بهت میده که نگو و نپرس.نسبتا نرم هست ولی نه خیلی نرم.خدایی توی سربالایی ها هم کم نیاورد.من زود قلقcvt دستم اومد که باید چجوری گاز بدم که تو سربالایی کم نیاره.تا الان من سراتو.سوناتا وای اف و هیوندا i20 رو داشتم و تجربه کردم ولی الان فرق یه ماشین ژاپنی رو متوجه شدم که امنیت یعنی چی.حالا دوستان چینی سوار همش صحبت از اپشن کنن.در مورد مصرف سوختش هم بهتون بگم دقیقا با نصف باک یعنی 25 لیتر یه مسیر 400 کیلومتری رو رفتم.تقریبا 100 به 6 میسوزونه
پاسخ
0
0
2