بررسی مشخصات نیسان جوک
بررسی مشخصات نیسان جوک
بررسی مشخصات نیسان جوک

جوک، این کراس‌اور جمع‌وجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور باران و چراغ‌های اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اما اندکی بعد از آمدن نسخه‌های معمولی جوک، پای نسخه توربوشارژ جوک نیز به ایران باز شد. این مدل، که با نام تیپ «اسپورت» شناخته می‌شود، در سطح تجهیزات مشابه جوک پلاتینیوم است اما در عوض پیشرانه توربوشارژ (با اندکی حجم موتور بیشتر) دارد و برخلاف دو تیپ دیگر جوک، با سیستم محرکه AWD و همچنین تعلیق ارتقایافته تحویل مشتریان می‌شود. جوک توربو هرچند حرفی در مقابل تنوع آپشن‌های تیپ‌های تویوتا C-HR ندارد اما همچنان کار را برای C-HR سخت کرده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای نیسان جوک

    • کیفیت ساخت
    • ایمنی
    • دوام فنی
    • فرمان‌پذیری
    • عملکرد بهتر در مدل توربو
  • معایب نیسان جوک

    • فضای کابین
    • تعلیق خشک
    • ترمز عقب کاسه‌ای
    • آپشن‌هایی کمتر از C-HR
    • عملکرد فنی در مدل‌های بدون توربو
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (2wd-4wd-4wd/v)
  • گیربکس CVT X-TRONIC
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.62 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 190 اسب‌بخار
  • گشتاور 240 نیوتن‌متر
  • شتاب 8.4 ثانیه
  • سرعت 207 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F15) - فیس لیفت
  • طول 4135 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2530 میلی‌متر
  • وزن 1372 کیلوگرم
  • حجم باک 46 لیتر
  • چرخ جلو 225/45R18
  • چرخ عقب 225/45R18
  • سایر ویژگی‌ها رینگ مشکی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT X-TRONIC
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 117 اسب‌بخار
  • گشتاور 158 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.5 ثانیه
  • سرعت 171 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F15) - فیس لیفت
  • طول 4135 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2530 میلی‌متر
  • وزن 1172 کیلوگرم
  • حجم باک 46 لیتر
  • چرخ جلو 215/55R17
  • چرخ عقب 215/55R17
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT X-TRONIC
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 117 اسب‌بخار
  • گشتاور 158 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.5 ثانیه
  • سرعت 171 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F15) - فیس لیفت
  • طول 4135 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2530 میلی‌متر
  • وزن 1172 کیلوگرم
  • حجم باک 46 لیتر
  • چرخ جلو 215/55R17
  • چرخ عقب 215/55R17
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)
158 دیدگاه

Mohsenkia(48 روز پیش)

من تازگی یه جوک اسکای پک گرفتم که اولین تجربه رانندگی باهاش توی جاده را باهاتون در میان میگذارم. واقعیتش اینه که توی جاده عالی بود، اینقدر نرم و کم سر و صدا که وقتی ۱۲۰ تا باهاش میرفتم فکر کردم داره ۷۰ تا میره و gps زدم ببینم کیلومتر شمار درست کار میکنه یا نه که دیدم درسته. مسیری که رفتم کوهستانی بود، هیچ سربالایی کم نیاورد، کولر هم کل مسیر کار میکرد. فرمان پذیری و تعلیق عالی داره. تسلط به جاده فدق العاده هست. اینقدر رانندگی باهاش لذت بخشه که دوست داشتم مسیر طولانی تر بود. توی شهر هم که کم مصرف و نرم هست.

Hamidzhb(88 روز پیش)

سلام من ۴ ساله پلاتینیوم دارم اپشنهای زیادی داره ۳ حالت رانندگی اقتصادی نزمال و اسپرت داره که مصرف بنزین شتاب گیری فرمان پذیری و ترمزگیری در سه روش متفاوت میشه کم‌مصرفه حقیقتا رانندگی مطمینی داره خیلی ماشین نرمی هست با توجه به شاسی بلند بودن عقبش برای افراد ۱۹۰ سانتیمتر قد هم مشکلی نداره صدای ماشین رانندگی لذت بخشی ایجاد میکنه چون بهشون میگن دو رگه اسپرت ترمز موتور داره و در ترمز شدید دنده سریع سنگین میشه به همین دلیل بهترین ترمز را داره خدمات بعد ازرفروش و نمایندگیهاش در ایران هر ساله جزو اولین ارایه کننده های خدمات هست جهان نوین اریا بهترین خدمات را میده شتابش نسبت به موتور و نوع گیریبکس راضی کننده هست اما کلا گریبکس های cvt روش رانندگی باهاشون یکم فرق میکنه یکم در شتاب گیری متفاوتن البته راضی کنندس کیفیت قطعات کیفیت ژاپنه و واقعا خوبه من سوناتا و سوزوکی گراند ویتارا تمام اتوماتیک و ۲۰۷ و پرشیا داشتم این ماشین خیلی برام بهتر بوده موفق باشید

Ahmadvand(124 روز پیش)

سلام دوستان بین جوک پلاتینیوم و میتسوبیشی ASX کدوم رو پیشنهاد میدین ؟

AMIR2006(137 روز پیش)

سلام دوستان بین جوک ( پلاتینیوم و اسکای پک ) ، پژو ۲۰۰۸ ، رنو کپچر ، فیدلیتی و دیگنیتی کدومش از همه لحاظ بهتره برای سواری خانواده ؟

ali98(418 روز پیش)

با سلام خدمت دوستان،از دوستانی که این ماشین رو دارن یه سوال داشتم،اینکه میگن فضای صندلی پشت کمه در چه حد آزار دهنده س؟از ۲۰۶ بیشتره یا نه یه اندازن؟

BMW528i (417 روز پیش)

٢٠٦ هم فضا كمه ، هم گوده ، هم صندلي ها ناراحته . شما عقب جوك ميشيني از وجود سقف پانوراما و نشيمن راحت لذت ميبري . بخصوص ديد و احاطه به جاده از عقب كه فقط تو جوك و ايكس تريل خيلي مشهوده . اونجوري حساب كني شتاب صفر تا صد موتور كوير ايكس تريل از ٢٠٦ بيشتره !

Soheilesmaeili (406 روز پیش)

خیر دوست عزیز. فضای پا و ارتفاع و عرض ردیف عقبش حتی از تندر 90 هم بیشتر میشه . با 206 که اصلا قابل قیاس نیست. من با قد 185 باور کنین راحت بودم تو ردیف عقبش. اینکه میگن تنگه، نسبت به سایز کلی ماشین و کراس اوور بودنشه وگرنه منظور این نیست که اندازه ی 206 تنگ باشه.

Shayan2022 (166 روز پیش)

BMW528i‏ عزیزم جوک سانروف داره

محمد راد(1232 روز پیش)

موتور خیلی ضعیف غیر از مدل توربو . ظاهر زشت داخل زشت . اپشن کم اصلا ارزش نداره

Mohamad mj (1228 روز پیش)

شما نخر. میتونی بری چینی بگیری. قد ماشین چینی پول میدی انتظار x6 داری

Gffjjddfhj (354 روز پیش)

درود دوست عزیزشما ک میگین تواین قیمت ماشین برندژاپنی خوب نیست میشه بگین چی خوبه لطفا منتاژ نباشه،کیفیت قطعاتشم درحدژاپنی باشه بگین من بشخصه برام مهمه تشکر

Saravan (351 روز پیش)

تو این قیمت ها فقط همین ماشین و کرولا و هوندا سیویک . بقیه ماشینا واقعا ارزش ندارن استهلاک بالایی دارند اما ژاپنی ها کم خرج و بدون مرگ هستند

Shayan2022 (166 روز پیش)

محمد راد عزیز دلم به علت اسپرت بودن خودرو داخل کابینش کلا از پلاستیک خشک هست و اینکه از کیفیت دستگیره هاش و ... میتونید متوجه کیفیت بشید

Shayan2022 (166 روز پیش)

Saravan کرولا و سیویک اصلا ارزش خرید ندارن

Mjalali(331 روز پیش)

سلام و درود بنده يكماهي ميشه كه جوك گرفتم خيلي عاليه از همه نطر ، نرم ، پرشتاب و رانندگي راحت،، فقط موضوع اينه كه نميدونم جزو كدوم دسته از سه مدل نيسان جوك قرار داره چون حالت توربو داره مثل اسپرت ولي تك ديفرانسيل هست . كروز ، رادار ،سانروف، گرمكن و ،،،، هم داره

مرتضی هستم! (330 روز پیش)

دوست عزیز ارادت. تیپ اسپرت همگی دو دف هستن. شما مطمئن هستید تک دف هست ماشینتون؟ تویه سند چه چیزی قید شده؟ مدل ماشینتون 2016 به بالا هست؟ پلاک ملی دارید یا منطقه ازاد هستید؟

mohsenzolfaghar (329 روز پیش)

شما چطوری ماشین خریدید که نمیدونید چه تیپی خریدید؟!

Shayan2022 (166 روز پیش)

Mjalali‏ عزیز اگر جلوی مه شکن خودروتون زنون یا چراغ شور داره و خودروتون تک دف هست حتما پلات بوده که مالک قبلی روش توربو وصل کرده اگه زنون هم نداره که اسکای پکه حتی اگه صندلیش چرم باشه

Ahmadvand(190 روز پیش)

جوک سانروف داره ؟

Shayan2022 (166 روز پیش)

بله سانروف بسیار بزرگی هم داره که تا وسطای کابین ادامه داره

am22(253 روز پیش)

دوستان بازار دست دوم این ماشین چطوره؟ راحت فروش میره؟

am22 (216 روز پیش)

توی کمتر از یک هفته فروختم ماشین خیلی خوبیه

Eli2018 (185 روز پیش)

سوال خوبیه ممنون میشم دوستان پاسخ بدن چون الان دیگه چند سال از وارداتش گذشته

Shayan2022 (166 روز پیش)

به نسبت خوبه

Kardan(231 روز پیش)

نیسان جوک یک شاسی بلند کوچک کم استهلاک خودرو های ژاپنی اقتصادی هستن و اینکه آبشنهای این خودرو در کلاسهای اسپرت و پلاتینیوم میشه گفت از رقیبهای خودش کم نداره و در مدل اسپرتش خودرو توربو و دو دیفرانسیل که از نظر شتاب میشه گفت در صدر قرار داره اگر دنبال یک شاسی بلند کوچک هستین این خودرو عالی و بینظیره

mostafa1386 (215 روز پیش)

نیسان جوک کراس اور کوچکه نه شاسی بلند

Show More