جوک، این کراساور جمعوجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکایپک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلیهای جلو، سنسور باران و چراغهای اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقهها را پوشش میدهد. اما اندکی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت
ایمنی
دوام فنی
فرمانپذیری
عملکرد بهتر در مدل توربو
نقاط ضعف
فضای کابین
تعلیق خشک
ترمز عقب کاسهای
آپشنهایی کمتر از C-HR
عملکرد فنی در مدلهای بدون توربو
تریم های نیسان جوک
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2017مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT X-TRONICپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
117 اسببخارگشتاور
158 نیوتنمترشتاب
11.5 ثانیهسرعت
171 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (F15) - فیس لیفتطول
4135 میلیمترعرض
1765 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2530 میلیمتروزن
1172 کیلوگرمحجم باک
46 لیترچرخ جلو
215/55R17چرخ عقب
215/55R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
5.8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
قاب آینه همرنگ بدنه درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
POIZAN 1404/3/9
من ۴ ساله دارم، اگر جوک میگیرید فقط اسپرت بگیرید، قدرت شتاب و فرمان پذیری خیره کننده است به وجد میاین، ماشین برای حس ماشین بازی و عشق داشتن بهش خوبه، بخاطر ذات اسپرتش خشک هست،
رادار هارو داره، دوربین ۳۶۰، دودیفرانسیل و دیفرانسیل هوشمند نیسان، گیربکس پیشرفته اسپرت و و و
اصلا با چینی که تک دیف هست مقایسه نکنید، اکثر ماشین های چینی مورد استانداردی طراحی دارن تو چیزایی مثل فاصله کم پدال ها از هم فاصله کم پدال گاز با دیواره جاپایی راننده، مشکل دید اطراف و طراحی (البته من هایما، لاماری و جک سوار شدم همشون مشکلا رو داشتن و فیدیلیتی و دیگنیتی دوستمون میگه بارها دیدم شیب کمی باشه گیر کردن و نمیرن )
پاسخ
0
0
0
Mahdi_khh 1404/3/3
با اختلاف زیاد فیدلیتی و دیگنیتی بهترن، این دوتا در رده شاسی بلند خانوادگی پرچمدارن و از بهترین کیفیت و بهترین پلتفرم های ممکن واسشون استفاده شده. اما پژو ۲۰۰۸ و رنوکپچر میانرده های شهری ان و همه چیشون معمولیه
پاسخ
0
0
0
امید1921 1404/2/16
سلام دوستان. من ۱۰ سال هست کمری گرند سوارم و یجورایی از سدان خسته شدم و دنبال کراس اور هستم و فقط ماشین ژاپنی قبول دارم. نیسان جوک اسپرت این قابلیت را داره که اذیت نکنه و بین جوک و میتسوبیشی asx یا ویتارا کدوم بهتره . بیشتر استفاده برای جاده و سفر هست.
ممنون میشم نظر خودتون را در میان بزارید
پاسخ
1
0
0
salamatiii 1404/2/23
جوک واقعا ماشین خوبیه تیپ فولشه اذیت نداره ولی اپشن خاصی هم نداره ویتارا نه ولی میتسوبیشی هم ماشین جذابیه برای رانندگی
0
2
امید1921 1404/2/14
دوستانی که تجربه دارن راهنمایی کنند ممنون میشم
میشم
من تویوتا کمری سوار هستم الان میخوام از سواری سدان به کراس اور تغییر بدم
نظرم هم فقط خودروهای ژاپنی هست. بین نیسان جوک و لکسوس rx350 مدل ۲۰۰۸ کدوم ماشین عملکرد و بازار بهتری داره؟ یا اگه ماشین ژاپنی دیگه ای تو این رنج با این مشخصات تجربه دارین به اشتراک بزارین. هدف سواری هم اکثرا بین شهری و جاده هست
هست ممنون
پاسخ
1
0
0
salamatiii 1404/2/23
ار ایکس حرف نداره اگر یدونه کم کارش رو پیدا کنید حالا حالا ها ماشین براتون
0
1
حدادیمنش 1404/2/11
صاحب اول و آخرش خودتی....فروشش بسیار سخته چون قطعه نداره لعنتی...ماشین خوبیه ها...ولی تو ایران نه
پاسخ
0
1
0