• مشخصات فنی jukeskypack
  • مشخصات فنی jukeskypack
  • مشخصات فنی jukeskypack

مشخصات فنی نیسان جوک اسکای پک سال 2016 - 2017

236 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
جوک، این کراس‌اور جمع‌وجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور باران و چراغ‌های اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اما اندکی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
ایمنی
دوام فنی
فرمان‌پذیری
عملکرد بهتر در مدل توربو

نقاط ضعف

فضای کابین
تعلیق خشک
ترمز عقب کاسه‌ای
آپشن‌هایی کمتر از C-HR
عملکرد فنی در مدل‌های بدون توربو

تریم های نیسان جوک

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT X-TRONIC

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

117 اسب‌بخار

گشتاور

158 نیوتن‌متر

شتاب

11.5 ثانیه

سرعت

171 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (F15) - فیس لیفت

طول

4135 میلی‌متر

عرض

1765 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2530 میلی‌متر

وزن

1172 کیلوگرم

حجم باک

46 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

5.8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

قاب آینه همرنگ بدنه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان جوک اسکای پک در بازار

دی اس 4 کراس بک

دی اس 4 کراس بک

مقایسه
پژو 2008

پژو 2008

مقایسه
تویوتا C-HR تمام چرخ محرک

تویوتا C-HR تمام چرخ محرک

مقایسه
دیدگاه کاربران
ناااااشناس 2 روز پیش
این داده های اشتباه از کجا آوردین آخه ؟ لگ توربو !!فضای و خشکی تعلیق !!مصرف سوخت زیاد !!طراحی خاص پسند!!دید عقب ضعیف !!!قیمت قطعات و هزینه نگهداری و مصرفی ها سنگین !!! در حد سایت های پفکی مهندسان مثلا مکانیک پودمانی(گرایش جامدات) هم نیست این اطلاعات چه برسه به تجربه و شهودی همه اشتباهه از بیخ .اولا کلاس کراس اوور جمع جور جوک رو با کدوم هم‌رده مقایسه کردید که به کمبود فضا و تعلیق خشک رسیدین؟ دوما نیسان جوک مگه افرود هست که در مسیر ناهموار سواری خشک نداشته باشد که آفرود هم داره تو اون مسیر علیرغم دوتا دف و کابین جدا از شاسی دیگه از لندکروز که بیشتر ندیدی !!سوما مصرف سوخت ترکیبی جوک چه توربو چه طبیعی ش بین ۶ تا ۶ ونیم هست ، شهری نهایت بشه 7 ونیم هشت چهارما جوک اسپورت رو چرا اینقدر از نسخه های تنفس طبیعی ش جدا میکنین : همونه فقط توربو اضافه شده منتها اصلش نه فیک چینی ،پس اگه این لگ داره توربو شارژ هایما با اون ابعاد باید خود ترکان داشته باشه چه حرفیه .پنجم دید محدود از هیچ سمتی نداره جای تعجب و خیلی بچگانه هست این نظر .ششم کدوم قطعه رو شما تعویض کردی که به هزینه ی سنگینش پی بردی و میشه لیست کنی مخارج نگهداری رو که بالا بوده انگار تانک مرکاوا یا اف ۲۲ نسل پنجم هست که هزینه نگهداری ش بالاست؟!!!هفتم طراحی جوک مربوط به ۱۶ سال پیش هست تو اون سال تا ده سال بعدش طراحی بهتر تو کراس های هم رده اگه دیدی حتی خارج ازین جا معلومه خیلی بد سلیقه هستی .اطلاعات اشتباه و شاخ پشمکی که تو اینستاگرام و یوتیوب و سایت ها می بینید بریزید دور ،اگه تجربه کردی یا اشرافیت فنی داری اونم نه با قطعیت و تعصب بصورت علمی و مستدل بیان کن .محض اطلاع بی ام و ۲۰۰۲ مدل ۱۹۷۰ اولین توربو شارژ تولید انبوه بود ، هیچ مرگش هم نشد ، چرا چیزی که اطلاع ندارین اینقدر گنده ش میکنید .
پاسخ
0
0
3
jakeee 4 روز پیش
بخدا ادم حال میکنه طرز صحبت و نوشتن بچه های نیسان جوک سوار رو میخونه.اگه یه چینی سوار تونست فقط توی نوشتار اینطور بنویسه بعد بیاد نظر کارشناسی خودرو بده
پاسخ
3
0
2
ناااااشناس 2 روز پیش
نیسان سدان « تیانا » هم اضافه کنم به لیست سدان ✓فضای کابین : کشتی و سواری بی نظیر , جاده رو قورت میده ‌.ریسپکت و آریزو رو می‌کنه تو جیب کوچیکش .
0
3
ناااااشناس 2 روز پیش
ما بین جک‌ اسپورت توربو و تنفس طبیعی مشخصه اسپورت بهتره ولی وقتی گیر نمیاد و کمیابه ، و نسخه تنفس طبیعی ش تر و تمیز تک برگ سند گیرت اومده. همون بخر معطل نکن .
0
3
ناااااشناس 2 روز پیش
لپ مطلب اینه کسی که ده درصد فقط اشرافیت فنی داشته باشه کراس چینی رو ارجح‌تر و همتراز کراس یا شاسی و سدان ژاپنی یا اروپایی نمیدونه اینایی که می‌دونن نه فنی بارشونه تجربی یا ادراک و تجربه ندارن و روی هوا و شنیده ها نظر میدن ، بله بازار کشور انحصاری و تحریمی هست و دیگه خبری از جوک و مگان و سراتو و زانتیا و ماکسیما ،سوزوکی و کولیوس و مورانو نیست .شده بازار مشترک ( مونتاژ هند و چین)یا چینی و مونتاژ چینی و از طرفی بیشتر از رقم ۳ ت نمیصرفه آدم سرمایه بزاره برای ماشین . والا بشخصه ترجیح میدم بنز c180 یا c240 اورهال یا موتور تعویضی ۲۰۰۲ داشته باشم تا ریسپکت صفر مزخرف مونتاژی که مثلا اومده ادای کرولا و کمری ۲۰ سال پیش ژاپن رو در بیاره ، یه تیگو ۸ تصادفی چند روز پیش دیدم ، کاپوتش جوری مچاله شده بود انگار لواشکه ، عکسش هم گرفتم هرکس خواست براش می‌فرستم . چرا ۴ ت بدی همچین لواشکی بخری که بدنه نداره آلیاژ استاندارد نیست ،فنی هم که هیچ با سند و مدرک و سری موتور و گیربکس و دیفرانسیل ،فقط آپشن های بی کیفیت ، شاسی دو دف آفرود میخای : مورانو ، قشقایی ،سوزوکی ، رونیز ،توسان .کراس میخای جوک تویوتا chr ,کپچر ، ۲۰۰۸ با انواع بودجه ،i30 و ایکس تری بی ام و،سدان میخای ماکسیما ، فلوئنس،کرولا ،کمری ، سوناتا،بنز سی و ای کلاس بی ام و ۵۲۰ و ۵۲۸ .همین نیسان جوک کراس ۲۰ سال پیش ژاپنه : طراحی ش انگار مال ۲۰۲۵ ، آلیاژ و فنی و آپشن هم عالی.کسی که خارجی داشته و سوار شده ،هیچ وقت چینی سوار نمیشه اونم نه واسه آرم و کلاسش بخاطر فنی و ایمنی و سواری و کیفیتشه ، کسی هم هر ماشین خارجی که کارکرده هستن میخاد بخره درایو کافی نیست حتما مکانیک و فنی کار ماهر که دیسک کمر داره نه تعویض کار سوسول آزمون خطایی ،گیربکس ساز( چک گیربکس و تشخیص کارکرد واقعی) و کارشناس رنگ اونم بیشتر از بابت قیمت ماشین و تعویض الزامات وگرنه خیلی هاش نیاز نیست ، طرف فاکتور میاره ۳۰۰ خرج کردم ، باید حتما چک کنی صحت داره یا نه .والسلام
0
3
aliakbaar 4 روز پیش
عده ای از کاربران به اشتباه قید کرده اند نیسان جوک بازار نداره یا قطعاتش پیدا نمیشه: هر دو مورد مشخصه از روی تعصب و منفی گرایی و شنیده های کذب حمومک مورچه داره ای نشئت گرفته .اولا در ۲۰۱۶ یعنی ۶ سال پس از عرضه‌ی جهانی جوک ، در ایران پرفروش ترین خودرو بوده و همین الان حتی جوک تصادفی و پرکار با قیمت روز معامله میشه و کلا دومدل داره و نایاب هست دوما نمایندگی و تعمیرگاه مجاز نیسان از ۱۳۵۰ در ایران بوده و هست حالا اگه در روستا یا بخش دنبال قطعه بگردی دیگه مشکل نیسان نیست ! در اونزمان نیسان جونیور یا زامیاد وارد و مونتاژ میشده ،مگه میشه قطعه وجود نداشته باشه .هرچند جوک مثه چینی خراب نمیشه و قطعه نیاز نداره مگه تصادف ‌یا راننده و تعویض کار ناشی داشته باشه. یه اشتباه دیگه که دیدم تکرار رده شاسی بلند هست :نیسان جوک در کلاس شاسی بلند نیست ، تک دف و در کلاس کراس اوور جمع و جور هست و در اون حد باید ازش انتظار فضا داشته باشی نه در حد ویتارا یا پاترول . رد رده کراس اوور جمع و جور خارجی بهترین گزینه هست برای خرید با کمترین ریسک : انتخاب نسخه اسپورت یا تنفس طبیعی هم سلیقه شخصی هست ،یکی شتاب و سرعت بیشتر میخاد ، یکی دوام فنی و غیر توربو . پر روزی باشید .
پاسخ
1
0
3
ناااااشناس دیروز
در خصوص نیسان های بازار مشترک جدید چه اطلاعات تجربی دارین ، مثه قشقایی ۲۰۲۵ تک دف
0
0
ناااااشناس 1404/9/22
در پاسخ به مهندسی !!که عنوان کرده : دکورهای چینی شامل دیگینیتی و فیدیلیتی شاسی بلندهای پرچمدار هستند و از میان رده های شهری مثل جوک و کپچر و ۲۰۰۸ سرترن🫢🤣 اولا این اسباب بازی های چینی : شاسی بلند نیستن ،کراس اوور هستند حالا کراس اور کوچک یا متوسط یا خانوادگی ، کراس اوور هم شاسی بلند محسوب نمیشه ، ترکیبی از سدان و شبه شاسی هست و تک دف جلو داره. ✓✓ماشین شاسی بلند دو دف داره و چهار چرخ متحرک (4wd)در ضمن کابین جدا از شاسی هست . 😅پرچمدار و میان رده هم مربوط به برندهای گوشی هست نه خودرو و صنعت . 🎗️چین هم از روی کراس اوور های جهانی و کشورهای صنعتی مثل جوک ژاپن و انگلیس و کپچر و ۲۰۰۸ فرانسه کپی زده ، منتها کپی بی رمق و اقتصادی و کم زور با آپشن های رنگارنگ بی کیفیت تازه اونم به زور و کمک و لیسانس های افتخاری میتسوبیشی و مزدا و ....و طراحی شرکت های اروپایی . .شما هم ابتدا فرق بین سدان و شاسی بلند و کراس اور رو بررسی کن بعد ...بباف. 🎗️کیفیت ، قیمت و بازار دست دوم ، طراحی مدرن روز ، اصالت ، صنعت مادر، سال تولید و رقبا ، امکانات موجود ،گویای برتری خودرو های ژاپنی و اروپایی (حتی موجود قدیمی) و شرایط تحریمی و بازار انحصاری فعلی بوده و خواهد بود .
پاسخ
2
0
3
aliakbaar 4 روز پیش
همون دیگینیتی پرایم تازه به زور توربو شتابش ۱۴ تا ۱۵ ثانیه ست با ۱۶۰ تا سرعت اسمی و به زور ۱۳۰ تا میره گردنه و سربالایی هم که هیچی .جوک اسپورت شتاب ۸ ثانیه و راحت ۱۷۰ پر می‌کنه .جوک تنفس طبیعی شم شتاب ۱۱ ثانیه .قابل قیاس نیست اصلا.مثل اینکه طلایی مثل نیسان رو با آلومونیم بی کیفیت مقایسه کنی.
0
3
محمؤد 6 روز پیش
بله مقایسه های اشتباه درست نیست ،هرکس هم انتخاب و سلیقه شخصی و ریسک پذیری و بودجه متغیر داره خب بازار هم انحصاری و درتحریم ، خیلی ها مجبورن گزینه چینی صفر بخرن یا حتی داخلی ، ولی اینکه کراس اوور ژاپنی ،انگلیسی(نیسان جوک) یا فرانسوی(کپچر ) با کراس اوور چینی مقایسه و نقد بشه اشتباهه.کیفیت و صنعت مشخصه مثل مسابقه ی فوتبالی که نتیجه ش مشخصه .من خودم به شخصه خارجی دست دوم رو ترجیح میدم به چینی مونتاژ یا وارداتی ولی نظر خودمو تحمیل نمیکنم بلکه پیشنهاد میدم برای خرید دست دوم و کارکرده مخصوصا بالای ده سال حتما باید گشت و با فنیکار ماهر و نه تعویض کار و آماتور و دلال :ماشین رو تست و‌بررسی کرد تا گرفتار مخارج مصرفی های صاحبان قبلی نشیم.نیسان جوک هم هنوز به ده سال نرسیده یه کارشناس گیربکس و کارشناسی رنگ کفایت می‌کنه .این ماشین ها عمری و جهانی هستن خیلی فرق دارن با بنجل های اقتصاد محور و تحت لیسانس.تمام این سایت ها هم جزییات رو بزرگ میکنن ، تعلیق خشک مثلا !! نسبت به چی آخه تعلیق خشک داره حتما مرسدس بنز eکلاس سدان . نباید به این چیزا توجهی کرد و در بازار فیزیکی تست و مزه مزه کرد و برابر سلیقه و بودجه خرید . با بودجه ۲۳۰۰ تا ۲۷۰۰ کراس اوور تک دف خارجی از نیسان جوک بهتر نیست .چینی هم که تکلیفش مشخص : کپی بی کیفیت همین جوک و کپچر و کولیوس و مورانو هستن.
0
3
ناااااشناس 1404/9/22
در جواب کاربر poizan علاوه بر ژاپن، نیسان جوک در کشورهای انگلستان و اندونزی نیز تولید می شود و مدل 2016 و 2017 آن به ایران راه یافتند. جوک های وارداتی به ایران را می توان محصول کشور انگلیس دانست. مدل معمولی نیسان جوک شامل دو مدل پلاتینیوم و اسکای پک است که البته پس از مدتی شاهد حضور نیسان جوک اسپرت نیز در بازار بودیم. (مجله تخصصی پارس خودرو ) از کی تا حالا انگلیس صنعتی؛ مونتاژ کار شد؟! حتما رویلز رویلز و جگوار هم مونتاژ میشه در انگلیس!! نیسان قشقایی هم موتور انگلیسی داشت ولی آرم نیسان ژاپن تو ایران هم مونتاژ میشد. آخه دوبی چیه ، یه شهر و کشور مصرف کننده وابسته که حتی عرضه مونتاژ نداره چه به صنعت . ✓ جوک های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ تنفس طبیعی و توربو موجود در ایران همگی اصل هستند و نیسان در انگلستان و امریکا خط تولید داره نه مونتاژ ، مونتاژ مال کشورهای در حال توسعه ست نه کشور های صنعتی .
پاسخ
0
0
3