جوک، این کراس‌اور جمع‌وجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور باران و چراغ‌های اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اما اندکی بعد از آمدن نسخه‌های معمولی جوک، پای نسخه توربوشارژ جوک نیز به ایران باز شد. این مدل، که با نام تیپ «اسپورت» شناخته می‌شود، در سطح تجهیزات مشابه جوک پلاتینیوم است اما در عوض پیشرانه توربوشارژ (با اندکی حجم موتور بیشتر) دارد و برخلاف دو تیپ دیگر جوک، با سیستم محرکه AWD و همچنین تعلیق ارتقایافته تحویل مشتریان می‌شود. جوک توربو هرچند حرفی در مقابل تنوع آپشن‌های تیپ‌های تویوتا C-HR ندارد اما همچنان کار را برای C-HR سخت کرده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت
    • ایمنی
    • دوام فنی
    • فرمان‌پذیری
    • عملکرد بهتر در مدل توربو
  • نقاط ضعف
    • فضای کابین
    • تعلیق خشک
    • ترمز عقب کاسه‌ای
    • آپشن‌هایی کمتر از C-HR
    • عملکرد فنی در مدل‌های بدون توربو
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (2wd-4wd-4wd/v)
  • گیربکس CVT X-TRONIC
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.62 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 190 اسب‌بخار
  • گشتاور 240 نیوتن‌متر
  • شتاب 8.4 ثانیه
  • سرعت 207 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.5 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F15) - فیس لیفت
  • طول 4135 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2530 میلی‌متر
  • وزن 1372 کیلوگرم
  • حجم باک 46 لیتر
  • چرخ جلو 225/45R18
  • چرخ عقب 225/45R18
  • سایر ویژگی‌ها رینگ مشکی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT X-TRONIC
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 117 اسب‌بخار
  • گشتاور 158 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.5 ثانیه
  • سرعت 171 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F15) - فیس لیفت
  • طول 4135 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2530 میلی‌متر
  • وزن 1172 کیلوگرم
  • حجم باک 46 لیتر
  • چرخ جلو 215/55R17
  • چرخ عقب 215/55R17
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT X-TRONIC
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 117 اسب‌بخار
  • گشتاور 158 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.5 ثانیه
  • سرعت 171 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (F15) - فیس لیفت
  • طول 4135 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2530 میلی‌متر
  • وزن 1172 کیلوگرم
  • حجم باک 46 لیتر
  • چرخ جلو 215/55R17
  • چرخ عقب 215/55R17
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)

141 دیدگاه

mohsenzolfaghar(38 روز پیش)

سلام و عرض ادب خدمت دوستان تجربه ۲ماهه خودم رو در اختیارتون میزارم،،،نیسان جوک تیپ پلاتینیوم کاملا فول هستش،،،موتور کاملا نرم و بی صدا هست و بسیار کم مصرف مگر در زمانیکه بخواید پرشتاب و پرگاز راه برید،،در مورد اینکه دوستان فرمودند که این ماشین خوب گاز نمیخوره و شتاب نداره علی خصوص در سربالایی ۱۰۰درصد قلقش رو نمیدونند،چون cvt هستش،بهترین روش و قلق این ماشین اینه که پدال گاز در سربالایی یا شتاب باید پاتون رو بیش از اندازه معمول به پدال گاز فشار بیارید یعنی طوری که پدال بچسبه به بدنه ماشین،،اونوقتکه تازه ماشین با قدرت تمام حرکت میکنه،،درسته که مقداری صدای موتور بیشتر میشه ولی هرنوع سربالایی رو رد میکنه بی برو برگرد،،،فقط باید پدال گاز محکم فشار داده بشه،،،فکرکنم وقتی پدال فشار داده میشه تا ته و محکم سنسور گاز تازه عمل میکنه،،در ضمن در زمانیکه کولر روشنه مقداری کم جونتر هست این ماشین،،،واقعا از خریدش لذت بردم،،در خریدش شک نکنید که یک ماشین اصیل و حساب شده و اقتصادی دارید میخرید،،،،،یاحق

Mjalali(40 روز پیش)

سلام و درود بنده يكماهي ميشه كه جوك گرفتم خيلي عاليه از همه نطر ، نرم ، پرشتاب و رانندگي راحت،، فقط موضوع اينه كه نميدونم جزو كدوم دسته از سه مدل نيسان جوك قرار داره چون حالت توربو داره مثل اسپرت ولي تك ديفرانسيل هست . كروز ، رادار ،سانروف، گرمكن و ،،،، هم داره

مرتضی هستم! (39 روز پیش)

دوست عزیز ارادت. تیپ اسپرت همگی دو دف هستن. شما مطمئن هستید تک دف هست ماشینتون؟ تویه سند چه چیزی قید شده؟ مدل ماشینتون 2016 به بالا هست؟ پلاک ملی دارید یا منطقه ازاد هستید؟

mohsenzolfaghar (38 روز پیش)

شما چطوری ماشین خریدید که نمیدونید چه تیپی خریدید؟!

محمد راد(941 روز پیش)

موتور خیلی ضعیف غیر از مدل توربو . ظاهر زشت داخل زشت . اپشن کم اصلا ارزش نداره

Mohamad mj (937 روز پیش)

شما نخر. میتونی بری چینی بگیری. قد ماشین چینی پول میدی انتظار x6 داری

Gffjjddfhj (63 روز پیش)

درود دوست عزیزشما ک میگین تواین قیمت ماشین برندژاپنی خوب نیست میشه بگین چی خوبه لطفا منتاژ نباشه،کیفیت قطعاتشم درحدژاپنی باشه بگین من بشخصه برام مهمه تشکر

Saravan (60 روز پیش)

تو این قیمت ها فقط همین ماشین و کرولا و هوندا سیویک . بقیه ماشینا واقعا ارزش ندارن استهلاک بالایی دارند اما ژاپنی ها کم خرج و بدون مرگ هستند

ali98(127 روز پیش)

با سلام خدمت دوستان،از دوستانی که این ماشین رو دارن یه سوال داشتم،اینکه میگن فضای صندلی پشت کمه در چه حد آزار دهنده س؟از ۲۰۶ بیشتره یا نه یه اندازن؟

BMW528i (126 روز پیش)

٢٠٦ هم فضا كمه ، هم گوده ، هم صندلي ها ناراحته . شما عقب جوك ميشيني از وجود سقف پانوراما و نشيمن راحت لذت ميبري . بخصوص ديد و احاطه به جاده از عقب كه فقط تو جوك و ايكس تريل خيلي مشهوده . اونجوري حساب كني شتاب صفر تا صد موتور كوير ايكس تريل از ٢٠٦ بيشتره !

Soheilesmaeili (116 روز پیش)

خیر دوست عزیز. فضای پا و ارتفاع و عرض ردیف عقبش حتی از تندر 90 هم بیشتر میشه . با 206 که اصلا قابل قیاس نیست. من با قد 185 باور کنین راحت بودم تو ردیف عقبش. اینکه میگن تنگه، نسبت به سایز کلی ماشین و کراس اوور بودنشه وگرنه منظور این نیست که اندازه ی 206 تنگ باشه.

i3233(160 روز پیش)

صندلی هاش خیلی خشکه وشتاب خوبی نداره نمیدونم بقیه مدل هاش چجوری ولی مدل پلاتینیوم اینجوریه

Soheilesmaeili (116 روز پیش)

نسخه ی اسپرت رو حتما سوار شو... ببین جوک یعنی چی

Soheilesmaeili(116 روز پیش)

با سلام دوستان عزیز. بنده سال پیش تصمیم به خرید نیسان جوک گرفتم. قبل از این جنسیس کوپه و مزدا 3 و ماکسیما سوار شده بودم، یعنی هر ماشینی از لحاظ شتاب و کشش ارضام نمیکرد. چون حدودا 2 سال ماشینی مثل جنسیس سوار شده بودم . اولش نیسان جوک رو بخاطر زیبایی و طراحی خاص اش پسندیده بودم. از مشخصاتش و ژاپنی بودنش هم که خوشم اومده بود. اول تو شهر خودمون سوار نسخه ی پلاتنیوم شدم که برا یکی از اقوام بود. سواری خوبی داشت. نرم و راحت بود و طراحیش هم طوریه که سواریش واقعا لذت بخش بود برام (کاملا ماشینه تحت کنترل و تو دستی هست)، فرمان دقیق. گیربکس عالی (اصلا حس نمیکنی که cvt هست، به لطف سیستم x trunic)، ترمز ها گوش به فرمان و قوی و دقیق. کیفیت مونتاژ و ساخت عالی. بخصوص ادوات داخلی مانند صندلی ها و تودوزی و فرمان که حس خیلی خوبی میده به آدم نسبت به کراس اوور های کره ای. ولی پلاتینیوم بود و از لحاظ شتاب و کشش یکم اذیتم کرد و واسه همین دست نگه داشتم. نظرم به تویوتا chr هم جلب شد و رفتم تهران. Chr رو بار اول که سوارش شدم بنا به دلایلی بیخیالش شدم. یکی از دوستان نسخه ی اسپرت، جوک رو بهم معرفی کرد و از همکاران نمایشگاهیش گیر آورد تا سوارش بشیم. اول ظاهرش رو همون پلاتینیوم دیدم. فقط تریم مشکی بدنه داره و رینگ بزرگتر و مشکی، یکم که دقت کردم دیدم همون تریم مشکی جزئی و رینگش خیلی جذاب کرده قیافه شو نسبت به پلاتینیوم. خلاصه سوارش که شدم و استارت رو زدم. دیدم داستان کلا فرق کرد با پلاتینیوم . به لطف موتور توربو و 0/2 لیتر حجم بیشتر و حدودا 80 اسب بخار قدرت بیشتر و گشتاور بیشتر . اولش صدای اگزوز دیدم بهتر و جذاب تر شده یکم ، بعد شتاب که اصلاااااا و ابداااا قابل مقایسه با پلاتینیوم نیست. گازو که فشار دادم ماشین به طور غیر منتظره ای کنده شد و کشش و شتاب اولیه و ثانویه یعنی عالیه عالی .... ماشین به خاطر سیستم تعلیق ارتقا یافته اش نسبت به نسخه های پلاتینیوم و اسکای پک خیلی نرم تر و بهتر شده. در حدی که احساس میکنی روی آب قایق میرونی. (منظور در این حد لذت بخش بود واسم). سیستم فرمون هم ارتقا یافته و باز دقیق تر و نرمتر و تحت کنترل تر شده نسبت به پلاتینیوم. ترمزها هم تو نسخه های اسکای پک و پلاتینیوم جلو دیسکی و عقب کاسه ست. ولی تو اسپرت تمام دیسکی واسه همین ترمزش بازم بهتر و قابل اعتماد تر از پلاتینیوم احساس شد البته ترمزای پلاتینیوم هم خوب بودن ولی ترمز جوک اسپرت عالیه . و نکته ی مهم دیگه که نسخه ی اسپرت جفت دیفرانسیل هست. (واسه آفرود های نسبتا سبک، جون میده، بخصوص اینکه هیکل ش هم ریزه نسبت به ماشینای آفرود، واسه همین خیلی تیز و لذت بخشه تو خارج از جاده ). خلاصه دوستان من این ماشین (جوک اسپرت) رو خریدم یکسال پیش. اونم رنگ زرد که خیلی خیلی زیبا و تو چشم هست و فوق العاده جلب توجه میکنه تو خیابون. خیلیا که میبینن میگن جوک معمولی نیست این. چون خیلی جذاب و زیباست قیافه ش. (اول بخاطر رنگ زردش و بعد بخاطر تریم مشکی بدنه شه که انقدر تو چشمه) تو این یکسال حدودا 30 هزارتا روندمش و قبل منم 34 تا کارکرده بود. تا الان چون سرویس ها همه به موقع بوده و تو نمایندگی و یا جاهای معتبر صورت گرفته. و بنزین سوپر یا با اکتان زده شده بهش. هیییچ مشکلی پیش نیومده خداروشکر تا به امروز . خیلی ماشین با کیفییتیه. اصلا رنگ رفتگی و کهنگی تو هیچ نقطه از ماشین دیده نمیشه هنوز. و همچنین هیچ سر و صدای اضافه تو کابین احساس نمیشه. با اینکه چند باری تو خارج از جاده و مسیرهای خاکی و بدی هم روندمش (رسما آفرود) ضربات محکم و شدید رو بخوبی دفع کرده سیستم تعلیق. ترمز ها و سیستم های پایداری تو سراشیبی ها و سرازیری های تند واقعا عالی عمل کردن. وآپشن ها و سنسور ها و... همه دقیق و مثل ساعت کار میکنن. سیستم تهویه اش فوق العاده ست. سیستم صوتی خیلی خوب. فضای داخلی نسبت به تویوتا chr خیلی بهتره. ولی در حد اسپورتیج شاید نباشه. ردیف جلو عالیه البته. فقط ردیف عقب واسه افراد قد بلند یکم تنگه. اونم باز درحدی نیست که آزار دهنده باشه. تو مسافرت های طولانی هم اصلا ماشین خسته کننده ای نبوده.. اخیرا مسیری حدودا 700 کیلومتری رو بدون توقف خاصی رفتم اصلا احساس خستگی نداشتم. قبلا همون مسیر رو با ماکسیما و مزدا هم رفته بودم. با این ماشین خیلی راحتتر بودم نسبت به اونا. خلاصه دوستان ماشین بسیار خوبیه و نسخه ی اسپرتش واقعا محشره و از لحاظ فنی قابل قیاس نیست با هم رده هاش (chr - asx - اسپورتیج و...) و الان تفاوت قیمت پلاتینیوم و اسپرت حدودا 200 تومنه که میخوام بگم واقعا ارزش داره. وقتی سوارش بشین متوجه میشین. در کل خیلی خیلی راضی ام ازش. از هر لحاظ که بگین عاشقش شدم و حالا حالا ها مطمئنم از چشمم نخواهد افتاد. باور کنین با ماشینی مثل سانتافه و سورنتو هم عوضش نمیکنم الان. (سلیقه ی شخصی ام هست). در پایان امیدوارم این مطلب مفید باشه. باتشکر از باما...

Vahidu(133 روز پیش)

ماشینی با ظاهر خاص و قدرتمند

1777amirali(272 روز پیش)

این خودرو در بازار امریکا ۲ لیتری تنفس طبیعی داره اگه تو ایران بود خیلی خوب میشد............

Sina93 (268 روز پیش)

جوک اصلاً در بازار آمریکای شمالی و جنوبی وجود نداره. کوچکترین کراس اوور نیسان در آمریکا Nissan Kick هست. منبع: www.nissanusa.com

1777amirali (265 روز پیش)

شما برو برسی این خودرو تو خودرو بانک ببین

nimkhiz (232 روز پیش)

دوستی به اسم Sina93 فرمودن که در بازار امریکای شمالی جوک وجود نداره! در حالی که کاملآ اشتباه میفرمایند! جوک تا سال 2017 در ایالات متحده امریکا عرضه میشد ولی بعد از 2017 عرضه آن متوقف شد!

nimkhiz (202 روز پیش)

در جواب به Sina93 که فرمودن جوک در بازار های امریکای شمالی وجود نداره! به صفحه ویکی پدیای جوک برید در سال 2017 فقط بالغ بر 10 هزار از این خودرو در خود ایالات متحده فروش رفته! و چیزی بالغ بر 91 هزارتا در اروپا فروش رفته! از سال 2017 که فروش جوک در امریکا متوقف شد تا سال 2020 بازم 911 تا خودرو فروش رفته!

_ سروش(820 روز پیش)

(قدرت ۱۱۷ اسب بخار، قدرت ۱۶۳ اسب بخار) (گشتاور ۱۵۸ نیوتن متر، گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر) (شتاب ۱۱/۵ ، شتاب ۸/۲) ( ترمز عقب کاسه ای، ترمز عقب دیسکی) (پایداری کمتر در مسیرهای مارپیچ، پایداری مناسب در مسیرهای مارپیچ) (قطعات کمیاب و خدمات محدود، قطعات مشترک با خودروهای دیگر و خدمات گسترده) (فروش جهانی کمتر، فروش جهانی بیشتر) (موتور و گیربکس اختصاصی برای دو مدل نیسان جوک، موتور و گیربکس مشترک بین ۱۵ مدل خودرو از خودرو سازان دی اس، پژو و سیتروئن) (طراحی موتور و گیربکس توسط نیسان، طراحی موتور توسط بی ام و و پژو و طراحی گیربکس توسط آیسین ژاپن) (گیربکس معمولی، گیربکس بسیار هوشمند) (موتور بدون کسب جایزه جهانی، بهترین موتور سال ۲۰۱۳) ( تعلیق خشک، تعلیق به مراتب نرم تر) (محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۵۵۰، محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۳۵۰) مورد اول مربوط به نیسان جوک پلاتینیوم و مورد دوم مربوط به پژو ۲۰۰۸ است. از لحاظ ایمنی هر دو خودرو تقریبا در یک سطح هستند با شش کیسه هوا و پنج ستاره ایمنی. از لحاظ ابعاد هردو در محدوده خودروهای کراس اوور و تقریبا یکسان هستند. اما از لحاظ آپشن اکثر آپشنها بین پژو ۲۰۰۸ و نیسان جوک پلاتینیوم مشترکه ولی تفاوت آپشن به این صورته که نیسان جوک پلاتینیوم سقف پانورامیک، سانروف،ورود بدون کلید، استارت دکمه ای و صندلی چرمی، شیشه شوی دوربین عقب، رادار نقطه کور وتغییر لاین داره و پژو ۲۰۰۸ تهویه اتوماتیک دوکاناله، مانیتور ۷ اینچی بزرگتر، شیشه های دودی استاندارد، روف رک، سیستم دزدگیر حرفه ای، فرمان برقی ۴ حالته، صندلی راننده قابل تنظیم در ۶ جهت، شیشه بالابر آنتی ترپ و خروجی 12 ولتی را دارد. در ضمن ابعاد دو خودرو تقریبا یکیه و اختلاف محسوسی نداره، هرچند فضای داخلی کابین پژو یکم بیشتره. ابعاد نیسان 4135*1765*1570 و ابعاد پژو 4159*1739*1556. فاصله محوری نیسان 2530 و فاصله محوری پژو 2538 🤯🤯

سیدمهدی فرهادی (815 روز پیش)

مقایسه بسیار خوب و کاملی بود ممنونم 🙏

سیاوش اسدی (791 روز پیش)

نقد بسیار عالی و مستندی بود، ممنونم. امیدوارم بقیه دوستان هم بجای تجربه های اغراق آمیز نقدهای علمی و تجربه شخصی شونو از رانندگی با خودرو بدون جانبداری بیان کنن.

msabouri (720 روز پیش)

شما دقیقا داری ۲۰۰۸ رو بزرگ نمایی میکنی. نقدتون کاملا یک طرفه هست. برای مقایسه موتور قدرت و گشتاور مدل اسکای پک رو در نظر میگیری، اما برای قیمت میری سراغ مدل اسپرت! یه سری جاها هم که عدد گیر نیاوردی به توصیف کیفی اکتفا میکنی، مثلا میگی «تعلیق خشک در برابر تعلیق به مراتب نرم» یا جای دیگه میگی «گیربکس معمولی در برابر گیربکس هوشمند» در صورتی که گیربکس نیسان ۸ دنده سی وی تی هست. و جالبه به مهمترین ویژگی جوک که دو دیفرانسیل بودن هست هیچ اشاره‌ای نکردید. داداش جوک اسپورت از در و دیوار بالا میره، واقعا قابل مقایسه نیستند.

Akbari (718 روز پیش)

عزیزم شما اومدی مشخصات اسکای پک نوشتی بعد قیمت مدل اسپرت جوک قرار دادی مشخصات جوک اسپرت بنویس با اونرنج قیمت ببین پژو سوسک میشه یانه

Navi (712 روز پیش)

پکیج غیر توربوی جوک رو با 2008 توربو مقایسه کردید!! ملت هم میگن به به چه چه. اگر میخواید منصف باشید مدل اسپرت جوک 190 اسب بخار و دو دیفرانسیل رو با 2008 تک دیفرانسیل تون مقایسه کنید :)

محمد۱۰۹۱ (699 روز پیش)

ضمن احترام به نظر شما ؛ نظرتون برای مقایسه ی‌ غیر عملی هم ضعیف هست حالا اگه از نظر عملی سوار بشین که دیگه متوجه میشین که مدل اسکای پک (ضعیف ترین مدل)هم به مراتب بهتر از ۲۰۰۸ هست

SaaLaar (692 روز پیش)

توضیحات و مقایسه شما از همه نظر اشتباه بود حتی از نظر سایز که معمولی ترین شاخص هست این دو خودرو توی یک کلاس نیستن. البته ایران و چین فنرهای ماشین رو میبرن بالا که بگن کراس اوور یا اس یو وی هست. از اون دیدگاه بله پژو هم کراس اوور حساب میشه. من طرفدار تویوتا سی اچ آر هستم که رقیب هم تراز جوک هست. و جوک رو دوست ندارم اما پژو تحت هیچ شرایطی در حد و توان مقابله با جوک نیست

qpqpqp (645 روز پیش)

رخ پژو 2008 شبیه برقیه پول نون ببری. هم نیسان جوک قیمتش بالا هم پژو اما کمپانی پژو هیچوقت به نیسان نمیرسه به خصوص در طراحی و دوام

Mawrezax (524 روز پیش)

من بین چندتا اتومبیل رنج قیمت۷۰۰-۷۵۰دارم تحقیق میکنم که به امید خدا بهترینشو بگیرم.خیلی جالبه برام که هرجا میرم دوستانی که پژو۲۰۰۸ دارن هم هستن و با هر ضرب و زوری که شده میخوان ماشینی رو که رنج۴۵۰-۵۰۰هست رو قاطی بالا سری هاشون کنن و از هیچ بزرگنمایی هم دریغ نمیکنن.دوست عزیز ۲۰۰۸باید با پژو۲۰۷یسراتوی مونتاژ یا نهایتا بامزدا۳مقایسه بشه نه جوک و سراتو واراداتی و الترا!!یذره واقع بین باشی زندگی راحتتری هم داری قربونت

Gdghffhffggd (357 روز پیش)

ممنون مقایسه خوبی بود به نظر من هنوز نیسان جوک بهتر از پژو ۲۰۰۸ هست فقط جوک یهمقدار کنده وراه نمیره پژو هم همینطوره ؟ راه نمیره ؟

1777amirali (313 روز پیش)

داداش جوک اسپرت که آپشن های خیلی بیشتر از ۲۰۰۸ هست موتورش هم قویه دیگه ۲۰۰۸ به فنا میره

Armando2 (282 روز پیش)

پژو ۲۰۰۸ یه هاچ بکه با ارتفاع کم که اصلا قابل مقایسه با جوک نیست. جوک ارتفاع داره و فضای داخلی داره برعکس ۲۰۰۸ که مث ۲۰۶ هست داخلش.

Armando2 (215 روز پیش)

پژو ۲۰۰۸ ارتفاعش خیلی کمه و با توجه به فضای کابین و ارتفاع فرقی با ۲۰۶ نداره، سانروف هم نداره،ولی باقی موارد رو درست گفتید.

mohamad1977(221 روز پیش)

جوك ماشين كنديه ، وقتي توش مي شيني زود خسته ات مي كنه ...

مرتضی هستم! (219 روز پیش)

دوست عزیز ارادت. اگه واقعا اینجوریه پس جوک توربو رو امتحان کنید !

Show More