جوک، این کراساور جمعوجور متفاوت پس از عرضه مدل 2016 آن در ایران، فروش خوبی را تجربه کرد. مدل معمولی جوک، دو تیپ اسکایپک و پلاتینیوم دارد. تیپ پلاتینیوم با تجهیزات بیشتری مانند دوربین 360، سنسورهای نقطه کور و تغییر لاین، گرمکن صندلیهای جلو، سنسور باران و چراغهای اتولایت و ... طیف بیشتری از سلیقهها را پوشش میدهد. اما اندکی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت
ایمنی
دوام فنی
فرمانپذیری
عملکرد بهتر در مدل توربو
نقاط ضعف
فضای کابین
تعلیق خشک
ترمز عقب کاسهای
آپشنهایی کمتر از C-HR
عملکرد فنی در مدلهای بدون توربو
تریم های نیسان جوک
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2017مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT X-TRONICپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
117 اسببخارگشتاور
158 نیوتنمترشتاب
11.5 ثانیهسرعت
171 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (F15) - فیس لیفتطول
4135 میلیمترعرض
1765 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2530 میلیمتروزن
1172 کیلوگرمحجم باک
46 لیترچرخ جلو
215/55R17چرخ عقب
215/55R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
کنترل دینامیکی نیسان (NDCS)سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
5.8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
قاب آینه همرنگ بدنه درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
KAVIRDASHT دیروز
در پاسخ به مهندسی !!که عنوان کرده :
دکورهای چینی شامل دیگینیتی و فیدیلیتی شاسی بلندهای پرچمدار هستند و از میان رده های شهری مثل جوک و کپچر و ۲۰۰۸ سرترن🫢🤣
اولا این اسباب بازی های چینی : شاسی بلند نیستن ،کراس اوور هستند حالا کراس اور کوچک یا متوسط یا خانوادگی ، کراس اوور هم شاسی بلند محسوب نمیشه ، ترکیبی از سدان و شبه شاسی هست و تک دف جلو داره.
✓✓ماشین شاسی بلند دو دف داره و چهار چرخ متحرک (4wd)در ضمن کابین جدا از شاسی هست .
😅پرچمدار و میان رده هم مربوط به برندهای گوشی هست نه خودرو و صنعت .
🎗️چین هم از روی کراس اوور های جهانی و کشورهای صنعتی مثل جوک ژاپن و انگلیس و کپچر و ۲۰۰۸ فرانسه کپی زده ، منتها کپی بی رمق و اقتصادی و کم زور با آپشن های رنگارنگ بی کیفیت تازه اونم به زور و کمک و لیسانس های افتخاری میتسوبیشی و مزدا و ....و طراحی شرکت های اروپایی .
.شما هم ابتدا فرق بین سدان و شاسی بلند و کراس اور رو بررسی کن بعد ...بباف.
🎗️کیفیت ، قیمت و بازار دست دوم ، طراحی مدرن روز ، اصالت ، صنعت مادر، سال تولید و رقبا ، امکانات موجود ،گویای برتری خودرو های ژاپنی و اروپایی (حتی موجود قدیمی) و شرایط تحریمی و بازار انحصاری فعلی بوده و خواهد بود .
پاسخ
1
0
2
محمودایزدخواست 22 ساعت پیش
بله مقایسه های اشتباه درست نیست ،هرکس هم انتخاب و سلیقه شخصی و ریسک پذیری و بودجه متغیر داره خب بازار هم انحصاری و درتحریم ، خیلی ها مجبورن گزینه چینی صفر بخرن یا حتی داخلی ، ولی اینکه کراس اوور ژاپنی ،انگلیسی(نیسان جوک) یا فرانسوی(کپچر ) با کراس اوور چینی مقایسه و نقد بشه اشتباهه.کیفیت و صنعت مشخصه مثل مسابقه ی فوتبالی که نتیجه ش مشخصه .من خودم به شخصه خارجی دست دوم رو ترجیح میدم به چینی مونتاژ یا وارداتی ولی نظر خودمو تحمیل نمیکنم بلکه پیشنهاد میدم برای خرید دست دوم و کارکرده مخصوصا بالای ده سال حتما باید گشت و با فنیکار ماهر و نه تعویض کار و آماتور و دلال :ماشین رو تست وبررسی کرد تا گرفتار مخارج مصرفی های صاحبان قبلی نشیم.نیسان جوک هم هنوز به ده سال نرسیده یه کارشناس گیربکس و کارشناسی رنگ کفایت میکنه .این ماشین ها عمری و جهانی هستن خیلی فرق دارن با بنجل های اقتصاد محور و تحت لیسانس.تمام این سایت ها هم جزییات رو بزرگ میکنن ، تعلیق خشک مثلا !! نسبت به چی آخه تعلیق خشک داره حتما مرسدس بنز eکلاس سدان . نباید به این چیزا توجهی کرد و در بازار فیزیکی تست و مزه مزه کرد و برابر سلیقه و بودجه خرید . با بودجه ۲۳۰۰ تا ۲۷۰۰ کراس اوور تک دف خارجی از نیسان جوک بهتر نیست .چینی هم که تکلیفش مشخص : کپی بی کیفیت همین جوک و کپچر و کولیوس و مورانو هستن.
0
1
KAVIRDASHT 2 روز پیش
در جواب کاربر poizan
علاوه بر ژاپن، نیسان جوک در کشورهای انگلستان و اندونزی نیز تولید می شود و مدل 2016 و 2017 آن به ایران راه یافتند. جوک های وارداتی به ایران را می توان محصول کشور انگلیس دانست. مدل معمولی نیسان جوک شامل دو مدل پلاتینیوم و اسکای پک است که البته پس از مدتی شاهد حضور نیسان جوک اسپرت نیز در بازار بودیم.
(مجله تخصصی پارس خودرو )
از کی تا حالا انگلیس صنعتی؛ مونتاژ کار شد؟!
حتما رویلز رویلز و جگوار هم مونتاژ میشه در انگلیس!! نیسان قشقایی هم موتور انگلیسی داشت ولی آرم نیسان ژاپن تو ایران هم مونتاژ میشد.
آخه دوبی چیه ، یه شهر و کشور مصرف کننده وابسته که حتی عرضه مونتاژ نداره چه به صنعت .
✓ جوک های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ تنفس طبیعی و توربو موجود در ایران همگی اصل هستند و نیسان در انگلستان و امریکا خط تولید داره نه مونتاژ ، مونتاژ مال کشورهای در حال توسعه ست نه کشور های صنعتی .
پاسخ
0
0
2
aliakbaar 5 روز پیش
دوستان نیسان جوک کراس اور تک دف جلو محصول سال ۲۰۱۰ ژاپن بوده که درسال ۲۰۱۶ وارد ایران شده و پر فروش ترین خودروی اونزمان در کشور، دو نسخه تنفس طبیعی داره یه نسخه توربو (اسپورت)که شتاب و سرعتش ارتقا پیدا کرده ، جای تعجب هست که خودروی ۲۰۱۰ رو با کراس های جدید چینی مقایسه و نقد میکنن، یا بازارش رو زیر سوال میبرند عده ای ، هر چقدر هم نیسان ماکسییماب مدل پایین تر مشکل قطعه پیدا کرده ، جوک ۱۶ هم دچار این مشکل میشه . قیمت هم بین ۲۲۰۰ تا ۲۶۰۰ بازاربسبار خوب هرچند دو مدل بیشتر در کشور نیست : طراحی به روز و جلوتر از زمان خودش ، کیفیت و ایمنی و هندلینگ عالی و استاندارد .دقیقا بی جهت نیست قیمتش با یک کراس اوور صفر کیلومتر چینی برابری میکنه . از قشقایی و مورانو تا ماکسیما برندهای جهانی و امتحان پس داده هستند و بعلت شرایط تحریم و انحصار بازار هست که در حال حاضر فقط گزینه های صفر چینی یا بازار مشترک چینی و هندی داریم .
و در این شرایط دود همچنان از کنده بلند میشه.
پاسخ
1
0
3
KAVIRDASHT 2 روز پیش
دقیقا ، رقیب و هم کلاسش پژو ۲۰۰۸ هست نه مورانوی با موتور سه و نیم و دودف آفرود .نسخه توربو یا اسپورت تند تیز تر شده ولی تنفس طبیعی برای کشور ما بهتره.از ۲۰۰۸ هم خیلی سرتره هم طراحی و کابین و ایمنی و فنی.بازار هم فوق العاده .
0
2
محمودایزدخواست 1404/9/13
با سلام
عده ای تازه به دوران رسیده که در دهه ۶۰ اصلا ماشین ندیدن ، دهه ۷۰ در حد ژیان دیدن ، دهه ۸۰ سمند سوار شدن ، دهه ۹۰ هم ام وی ام سوار .میان برندهای جهانی و با اصالت مثل نیسان ، تویوتا ، سوزوکی و هوندا رو با تحت لیسانس های چینی مثل فردا sx5 ،تی ۵ و بقیه کراس اورهای بیخود بازار مقایسه میکنن.
هنوز هم تفاوت کراس اوور کوچک ، متوسط و خانوادگی و اقتصادی بازار مشترک و تحت لیسانس ، فول وارداتی ، نیمه وارداتی و مونتاژ هم نمیدونن.
همینا میرن تو صف بنجل های چینی یا داخلی با شرکت های وارد کننده و مونتاژ معلوم الحال و باعث میشن قیمت ماشین در عصر فعلی که هیچی حساب نمیشه جز یه کالای مصرفی و نیمه رفاهی و پر دردسر (اونم مزخرف ترین و بی کیفیت ترین ها )به این حد برسه و چند برابر قیمت جهانی و لوکالش باشه و با یه ریزش ریال ملی ، ماشین مونتاژی چینی ۲ تومنی به دو و نیم برسه . اگه تو صف های ثبت نام اینقدر زنبیل نزارید ، قیمت واقعی میاد وسط نه قیمت حبابی فعلی با این خدمات فوق ضعیف و شرکت ها منت مردم و مصرف کننده رومیکشن نه این که پول تو بگیرن و کلاه بزار سرت . نیسان جوک ۲۰۱۶ هم بخاطر آرمش با یه چانگان CS 35 پلاس خشک فول وارداتی برابری نمیکنه ، کیفیتش بالاتره . چه فنی چه بدنه و آلیاژ .والسلام .
پاسخ
3
0
5
محمودایزدخواست 21 ساعت پیش
اون مثلا مهندسی که این حرفارو میزنه تجربه نداره فنی هم نیست ،نیسان نمیشناسه تویوتا نمیشناسه صنعت خودروسازی رو اشرافیت نداره .بنز معماری و دانشجویی ،تویوتا کارینا و کرونا ، شورلت امگا و نوا ندیده ، نمیدونه اولین ماشین هیبریدی تولید انبوه ژاپنی بوده سی و پنج سال پیش ، دهه ۹۰ شمسی چشمش به چهارتا چری ام وی ام و لیفان و چانگان افتاده فک کرده اینا صنعت دارن نمیدونه همه شون رو شرکت های ژاپنی راه انداختن و زیر چترن .همون دهه ۸۰ شمسی نیسان ماکسیما اومد با اون ابهت ، چین چی داشت ، چری های قدیمی سدان که همه اسقاط شدن ،ولی ماکسیما هنوز سرپا با قیمت صفر چینی معامله میشه .فقط اسم و آرم نیست کیفیت جهانی حرف اول رو میزنه.
0
1
KAVIRDASHT دیروز
مقایسه با دیگینیتی و فیدلیتی و مهندس پودمانی چینی باز: به اینا میگن شاسی بلند پرچمدار 😅جنازه نیسان جوک یا کپچر که مهندس پودمانی چینی بنجل باز بهش میگه میان رده شهری می ارزه به هرچی سدان و کراس اوور چینی ، شاسی بلند هم البته دارن یکی دوتا امثال دایان y7 که مفتش گرونه با اون دف های تقلبی ش ، لاقل پودمانی عزیز برو چنتا مطلب بخون تا فرق شاسی بلند رو با کراس اوور بدونی و نیای بلغور کنی و هم بزنی⛔
0
2
KAVIRDASHT 2 روز پیش
چیزی که به چشم میاد در یک زمان کوتاه چکیده صنعت به روز و متنوع و قوی نیسان هست تازه اونم اینجا که محدودیت و تحریم داره :سدانی مثل ماکسیما و تیانا ،شاسی دودف قشقایی و رونیز و مورانو ،کراس اور تک دف : جوک ؛؛؛و کپی های بی کیفیت چینی ،نیسان کراس تک دف جلوی توربو زده در ۲۰۱۰، چین هم میزنه و بجای موتور و گیربکس و آلیاژ و کابین ، آپشن کپی میریزه وسط کمیت داره نه کیفیت و متریال
0
2
POIZAN 1404/9/7
دوستان من هرچندوقت میام از ماشینم اپدیت میدم، کسایی که مشکل با خشکی تعلیق جوک اسپرت دارن (که نیازه برای پایداری و اون موتور هیجانی) فاق لاستیک اسپرت و یک سایز ببرن بالا (پهنا دست نخوره که به دوشواری گیربکس میشه)؛ دیگه اینکه واقعا ماشین خوش دست و چابکیه تو جاده و پیچ ها چنان اطمینان خاطری میده که نگو نپرس، لگ توربو نداره باید یادبگیری مخصوصا این گیربکس اسپرت ها که شبیه سازی دنده داره و اون گاز ممتد cvt معمولی و نداره و خیلی گیربکس خفنیه؛ قیمتش واقعا الان تو بازار پایینه و بهنسبت چیزی که ارائه میده با مقایسه رقبا خوبه، اصلا هم به بنزین حساس نیست که هیچکی اشاره نمیکنه؛
یک کلام لذت رانندگی دارید باهاش
پاسخ
3
0
5
KAVIRDASHT 2 روز پیش
دوست عزیز نیسان در آمریکا و انگلیس خط تولید داره نه خط مونتاژ ، خیلی از مدل های نیسان موتور انگلیسی دارن . کشورهای صنعتی مخصوصا آلمان و انگلیس که صنعت مادر دارن ، تولید کننده ان نه مونتاژ گر .
0
2
POIZAN 1404/9/16
اصلیش نیست، تو انگلیس هم کمه (جوک اسپرت مونتاژ انگلیسه) ،از دبی یا تو کلاب جوک سواران ایران بپرسید
3
0
ناشناس 1404/9/8
من کنسول وسطش رو میخوام.شما سراغ داری؟
3
0



