پیشینه ورود پژو 206 به بازار ایران به سال 1380 باز می‌گردد. در دهه 80 شمسی این هاچ‌بک خوش‌چهره اروپایی، یکی از مدرن‌ترین خودروهای مونتاژی ایران بود اما این روزها دیگر کمتر کسی احساس خوبی از دیدن 206 در خیابان‌ها دارد! 206 در ابتدا شش تیپ مختلف داشت، ولی از سال 1391 فقط تیپ‌های 2 و 5 آن در خطوط تولید باقی ماندند. مهم‌ترین تغییر درمیان تیپ‌های 206 برای تیپ 2 آن اتفاق افتاد که از سال 1390 به ترمزهای ABS و همچنین ایربگ‌های جلو مجهز شد. سری نخست تیپ 5 نیز تا قبل از 1386 با قطعات مرغوب فرانسوی تولید می‌شد اما بعدها و با داخلی‌سازی بیشتر آن، این روزها دیگر تفاوت کیفی چندانی میان تیپ‌2 و تیپ5 وجود ندارد. افت شدید کیفیت، کهنه‌شدن طراحی و تکنولوژی‌های قدیمی این خودرو، در کنار دوام فنی نه‌چندان زیاد آن باعث شده است که 206 دیگر آن هاچ‌بک دوست‌داشتنی دهه 80 شمسی نباشد. ایران خودرو از اوایل سال 98، «سنسور عقب» و «سی دی پلیر» را از تجهیزات استاندارد خانواده 206 حذف کرد و «ترمز دیسکی عقب» را هم از تیپ 5 برداشت.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • ترمزهای مطمئن
    • مصرف سوخت
    • فراوانی قطعات یدکی
    • فرمان نرم‌تر از 207
  • نقاط ضعف
    • کیفیت ساخت
    • فضای محدود ردیف عقب
    • مشکلات جعبه‌دنده اتومات
    • عایق‌بندی ضعیف‌تر از 207
    • سفارشی شدن سنسور و سی دی پلیر (از مدل 98)
    • سفارشی شدن ترمز دیسکی عقب برای تیپ 5 (از مدل 98)
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1380
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU3
  • حجم موتور 1.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 75 اسب‌بخار
  • گشتاور 118 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.1 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1025 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1380 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU3
  • حجم موتور 1.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 75 اسب‌بخار
  • گشتاور 118 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.1 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - (سری جدید از مدل 90 به بعد)
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1025 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1382 تا 1391
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU3
  • حجم موتور 1.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 75 اسب‌بخار
  • گشتاور 118 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.1 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1025 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1381 تا 1382
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات (بدون تیپ‌ترونیک)
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 110 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.4 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1065 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1381 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 200 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی (سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل (سفارش مدیران)
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1381 تا 1391
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 110 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.4 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

399 دیدگاه

DF5(20 روز پیش)

درود و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما لطفا اطلاعات مفید و درست بگید و با دلیل بگید چرا این نوع خودرو تا 200 میلیون بودجه دارم بین زانتیا - فولکس گل - کوییک - تیبا - تیپ2 - 405 - پژوپارس - سمند - ام وی ام 110 - تیپ6 اتومات وارداتی - هافی لوبو - لیفان 520 یا ام وی ام530 مزدا323 - ریو - پاِئرول - جک جی3 برام فرق نمیکنه نوع شاسی چی باشه برای یک سرباز جوان میخوام پیشنهاد بدم خودم هم نمیدونم چی بهش بگم برای زیرپا و مصرف روزانه و هر10 روزی یعنی در ماه3بار باید از مبدا تهران مقصد استان ساری کدام ماشین رو پیشنهاد میکنید باتشکر از سایت باما

abbas0372736150 (11 روز پیش)

من برات تیبا و ریو رو پیشنهاد میکنم چون کم مصرفن و کم استهلاکن درسته قیافه ندارن ولی میتونی روشون حساب کنی،،،سمت خانواده پژو سمند اصلا نرو که بدبخت میشی مخصوصا کیفیت های الان که علاوه بر پرخرج بودن و استهلاک زیاد حداقل سالی ی بار واشر عوض کنی ولی ریو یه چرخش میخوره به صدتا ماشین ایرانی داشتم که میگم تیبا هم تقریبا با ریو یکیه دارم که میگم،،ولی ریو رو حتما بهت پیشنهاد میکنم،،،با ی ریمپ ساده میتونی تو کورس میتونی روش حساب کنی حتی به جرات میتونم بگم زانتیا۲۰۰۰ رو ببری شک نکن😉

mahf (6 روز پیش)

سلام دوست عزیز، اول اینکه کلا مارک های mvm را ول کن چون تا 200 میلیون ماشین قدیمی میشه و خرج زیادی دارن اونا پاترول هم ول کن فقط خرج میخواد پژو رو هم ول کن گزینه هایی که من میگم را فکر کن یکی سمند یکی ریو یکی زانتیا بقیه ماشین های 2 قرونی هستن، اگه میخوای ماشین پر شتاب پر قدرت باید زانتیا را بگیری فقط مقایسه با ماکسیما هست مثل موشک میره این عباس هم ول کن ریو رد کنه یدونه 405 را میتونه رد کنه موتورش ان چنانی قوی نیست به پای زانتیا فقط ماکسیما میرسه دوستمان زانتیا نروندن برونن میفهمن، ریو هم مثل یک ماشین کارمندی میمونه و مثل اسباب بازی باید نگهداری کنی یعنی نباید زیاد به چاله یا سنگ اینا بزنی ماشین بچه مانندی هست سمند هم مثل اسب میمونه قوی از هر لحاظ، بین زانتیا و سمند انتخاب کن، گفتم پرر شتاب پر قدرت میخوای فقط فقط زانتیا ماشین امروزی میخوای سمند

abbas0372736150 (5 روز پیش)

در جواب به mahf شما میدونی ریو چه ماشینی هست؟ سوارش شدی؟ داداش همچین میگی ریو اسباب بازی کسی ندونه واقعا جدی میگی! ،،،،دومن من خودم زانتیا داشتم،،تمام خودرو های داخلی و خارجی رو هم داشتم تا دلت بخواد هر ماشینی بگی داشتم،،سومن توی رادیات ریو و سمند هم به اندازه یک لیوان آب بریزیم بندازیم تو سربالایی،جاده،،،ببنیم کدومشون زود تر واشر میزنه هر کدومشون زود تر واشر زد پول تعمیر موتورشرو اون میده چطوره هاا؟؟ آخه سمندم شد ماشین نه رخی داره نه فنی خوبی داره،،زانتیا رو قبول دارم ولی سمند🤦‍♂️😂

Fast (3 روز پیش)

دوست عزیز کوییک و تیبا کم خرج تر از همه هستند برا یک یا دو نفر هم خیلی خوبن ولی در بیرون شهر پارس و به خصوص سمند هم مناسبند و سمند هم تعادل خوبی دارن و هم ایمنی قابل قبول اما خرجشون زیاد تر از کوییکه ولی کوییک در بیرون شهر چسبندگی خوبی نداره مثل پراید میخواد ار زمین بلند شه و از ۱۲۰ بیشتر خطرناکه ، اون سرباز هم چه پسرتونه چه هرکس دیگه اگه نمیخواد تخته گاز بره کویک و تیبا انتخاب خوبی هستن و اصلا سمت زاتیا یا جک و فولکس گل نرید چون قطعاتشون کمیابن و ماشین های خوبی نیستن

Fast (3 روز پیش)

در جواب اقای Abbas زاتیا ۱ ستاره ایمنی داره یعنی با پراید باید مقایسه بشه درسته موتورش ۲۰۰۰ هست اما تعلیقش به انی خراب میشه چون سیتروعن رفت اون تعلیقارو براش گذاشت که تنظیم ارتفاع داره خب که چی بشه اخه قطعاتشم خیلی نادره

pouriacar(8 روز پیش)

۲۰۶ تیپ ۶ فنی فوق العاده سالم بدونه یک ریال خرج موتور گیربکس پلمپ و بدون تقه. خودرو ریمپ ،کروز کنترل مانیتور ۱۱ اینچ اندروید بچهه ها این ماشین که مشخصاتشو بالا زدم ماشین خوبیه بخرم با 130هزار تا کارکرد ماشینی نیس که همش تو تعیرگاه باشم؟ تو رنج 230 میلیون تومان لیفان ایکس 50 چطوره؟

Abbas1383(23 روز پیش)

دوستان اگه یه ۲۰۶بعضا تیپ ۶اتومات مدل۸۸یا۹۰گیر بیارم و سرتاپاشو خرج کنم ماشین خوبی واسم میشه؟ ضمنا من اهل شتاب و سرعت نیستم

mahf (22 روز پیش)

سلام دوست عزیز، نه برات بازم ماشین خوبی نمیشه بعد چند ماه بازم خرج در میاره، کلا ماشین های قدیمی البته بعضی ها بازم هر چقدر خرج بزاری بازم خوب نمیشن بخاطر همین بنظر من برو کوییک بگیر

Mohammadmamuodi (22 روز پیش)

سلام عباس جان کاری به مسائل دیگه ندارم چیزی که خیلی رو مخ من هست گیربکسش هستش که خیلی خنگه . اگه بتونی ی ماشینی بگیری که یکم سطح بالا تر از این باشه که گیربکس بهتری داشته باشه خیلی عالی میشه.

EhsanF (19 روز پیش)

سلام، یه دونه تمیزش رو گیر بیار و از دست بخر، من یه تیپ ۶ مدل ۹۰ از کمپانی تحویل گرفتم و فقط اب و روغن و اقلام مصرفی هزینه کردم، هیچ مشکلی هم نداره، روغن گیربکسش رو نوع خوب بریزی، نه تقه داره و نه مشکل خاصی، بیشتر از پولی که هزینه کردی هم بهت رکاب میده، ماشین اوریجینال و حساب شده ای هستش...

VahidReza(22 روز پیش)

با احترام به تمام ۲۰۶ سوارا و طرف‌داراش و .... این ماشین فقط در تیپ ۵ و مدل های زیر ۹۰ خوبه چون تیپ پنج موتور قوی ترین نسبت به بقیه داره و قیمتش هم واقعا می ارزه نه مثل تیپ ۲ که الکی گرونه (تیپ ۲ دارا ناراحت نشن) و اینکه مدل های زیر سال نود قطعات موتور و ادواتش فرانسوی بودن درسته موتورش فرانسوی نیست متاسفانه اما حداقل کیفیتش بهتر بود

M0h4mm4d1367(149 روز پیش)

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و سروران گرامی. من میخام اولین ماشینم رو بخرم. بعلت مشکل جسمی ( معلولیت ) که دارم فقط میتونم ماشین گیربکس اتوماتیک سوارشم. یکی بهم ۲۰۶ تیپ ۶ مدلهای بین ۸۸ تا ۹۰ رو گفت تمیزش رو پیداکن و بگیر. بودجه ام هم خیلی زیاد نیست بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیون بیشتر ندارم. بنظرتون با این بودجه همین ۲۰۶ تیپ ۶ خوبه بگیرم یا دوستان عزیز چیز دیگه ای رو پیشنهاد میکنید؟؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید!!

Nirvana (146 روز پیش)

تیپ ۶ خرج زیادی رو دستت میزاره و همش تعمیر گاهی.کوییک اتومات بخر عالیه.نه تقه داره نه به خشکی پژو هست.

M0h4mm4d1367 (141 روز پیش)

سلام. خیلی ممنون از راهنمایی تون دوست عزیز. کوئیک اتومات خیلی گرون نیست؟؟ من بودجم کم هست و فکر نکنم زورم به کوئیک اتومات صفر برسه. چون میگن جدیدا اومده حدود یکسال هست که توی بازار اومده دست دومش هم پیدا نمیشه.

mahf (140 روز پیش)

206 تیپ 6 خرجش زیاده، بجای این کوییک اتوماتیک بگیر

mahf (137 روز پیش)

خب کوییک اتوماتیک را نمی تونی برسی یدونه پژو پارس مدل 88 یا 89 اتوماتیک هست به قیمت 150 یا 160 میلیون

ssfree (64 روز پیش)

شما با 140 تا میتونی ریو اتومات یا هیوندا ورنا اتومات بخری که اصالت کره ای رو دارن و عالین و میتونین از ریو لذت ببرین فقط در جریان هستید که شتاب خودرو ها در اتومات پایین میاد و شما توقع خودروی دنده ای رو از اتومات نمیشه داشت

Ehsanabedi13841384 (63 روز پیش)

یه پیشنهاد میدم ولی خودم تجربه نکردم یک ماشین دنده ای بخر . کلاچ برقی روی ماشین نصب کن

ssfree (25 روز پیش)

نه دادا کلاچ بعد یه مدت هنگ میکنه پارس هم خیلی تقه میزنه مخصوصا رو حالت تیپ ترونیک

ARIBABA(61 روز پیش)

سلام دوستان خواستم نظرتونو در مورد زانتیا و تیپ2 بدونم از نظر کلی کدوم بهتره با همه شرایط

mahf (59 روز پیش)

سلام دوست عزیز، زانتیا ماشین فوق‌العاده ای است از همه لحاظ مخصوصا از موتور مخصوصا از پایداری، تو قدرت موتور هیچی سر راهش نیست میخوای کروس بزاری و میخوای با خیال راحت 220 را بری زانتیاست چرا چون تو اون سرعت موتور خراب نمیشه تو اون سرعت ماشین تقه یا هر چیزی بدی نمیکنه، ولی بهتره ارام بری و سرعت مجاز هیچی نمیشه حتی یدونه چیز خوبه زانتیا این است که میتونه روی سه چرخ بره یعنی اگر یک چرخش خراب شد یا پنچر شد جک داره اون را میکشه بالا و بازم میره و اصلا مشکلی هم نداره مثلا ماشین یک طرفه باشه یا عقبشپایین بیاد هیچی، ببین به هیچی به زانتیا نمیرسه فقط بلکه ماکسیما برسه حتی پرشیا elx هم نمیتونه فقط با ماکسیما میشه، 206 هم ماشین ضعیفی است موتور خیلی بدی داره کوچیکه و اصلا ماشین جاده ای نیست چون تو پیچ سریع چپ میکنه مخصوصا که باد باشه اگه تیپ 5 بود حالا میگفتیم موتورش خوبه ولی تیپ 2 اصلا خوب نیست و خرج زیادی داره، بنظر من برو پژو پارس سال مدل97 با کارکرد 30هزار تا میشه، و یا نه بین این دو تا فقط زانتیا میشه بقیه را ول کن، ولی پژو پارس سال هم خوبه اما از موتور به زانتیا نمیرسه، خسته نباشید

ssfree (25 روز پیش)

ببین زانتییا خوبه سرعت عالی چسبندگیش رو دستش نیومده حتی بنز و بی ام و و پورشه و تویوتا هنوز نزدن و سرعتش خوبه ولی اگه یه دفعه بیفته تو خرج باید فرش زیر پاتو بفرئشی خرج استحلاکش کنی یه روز گوی های پنوماتیک و...تیپ 2 هم که هیچی اصلا حرف نزنیم بهتره برو یه دنا پلاس توربو یا سورن پلاس یا اگه بودجه ات کمتره سمند ای اف بگیر پارس هم چون تا یه مدت خوبه بعد رو مخ میشه ولی حقیقتا از 90 تا الان هیچ خرجی برای موتورش نکردم و بهش هم فشار نمیارم حقیقتا ولی یه دستکاری های کوچیکی واسه اینکه رفت و امد بین شهری دارم کردم ولی نه اینکه بخواد کم بیاره کلا ای اف یه جوریه که دوست داری دستکاریش کنی من یه ریمپ یه هدرز یه کیت مکش کاتالیزور خالی شمع سوزنی بوش هم گذاشتم شد خداااااا ولی اگه از ظاهر سمند خوشت نمی اد کیت بدنه enfببند خیلی خوشگل میشه من پول دستم بیاد حتما رو سمندم میبندم تو اینستا هم بزنی samand_enf بزنی نمونه کار هاش میاد

3pide(51 روز پیش)

سلام دوستان میخواستم نظرتونو راجع به مقایسه ی 206 تیپ 2 مدل 89 یا 90 با ام وی ام کامفورت 110s مدل 95 بدونم.خودم قبلا 206 داشتم،ولی 3 سال از کارکردش گذشته بود راضی بودم.الان با توجه به بودجه ای که دارم اکثرا میگن 206 مدل پایین تو خرج میوفته.می خواستم بدونم این مدل ام وی ام کامفورت 110sراضی کننده هست برای من که 206 تیپ 2 داشتم؟

mahf (45 روز پیش)

سلام دوست عزیز، برو 206 بخر اصلا mvm 110 را ول کن خیلی کوچیکه ماشین فقط یک نفری دو نفری اصلا نمیشه قدرت که هیچی از پراید هم ضعیفه استحکام بدنه که هیچی انسان خودش هم له میشه فقط یدونه خوب بودنش برقی بودنش هست، بنظر من برو 405 بگیر اون بودجه ای که داری بنظر من 405 بگیری بهتره حداقل بزرگتر هست، خسته نباشید

ssfree (25 روز پیش)

ببین مدل 90 و 89 الان خرج نداره میگن خرج داره منظور مدل های 82 و81و80 هست بعد 206 که داری خوبه 110 خیلی کم جاعه مخصوصا صندوق که از 110 های معمولی کوچک تره از نظر من کوییک بگیر هم از تیپ 2 پر فدرت تره و هم جا دار تر و قطعاتش هم ارزون تره اگه بتونی کوییک ار هم بگیری که عالیه تیبا 2 هم خوبه سریع تر از تیپ 2 و جادار تره ولی ظاهرش از کوییک تو رده یپایین تری هست و یه کوچولو از تیپ 2 اپشن بیشتر داره مثلا شیشه های عقب و اینه ها برقیه ولی کولر اتومات نداره

Mahdi83913(54 روز پیش)

تیپ ۲ سنسور عقب داره؟

mahf (52 روز پیش)

سلام دوست عزیز، 206 کلا دوربین دید عقب نداره چه تیپ 5 چه تیپ 2 چه sd ولی میتونی نصب کنی بعدا، یا اگر از نمایندگی میگیری سفارش بدی وصل کنن

Mdd (26 روز پیش)

بله

ssfree (25 روز پیش)

نه حذف شده فقط رو تیپ5 های تو بازار هست از تیپ 2 و اس دی حذف شده و همینطور سی دی پلیر

Meysamm(30 روز پیش)

۲۰۶تیپ پنج دیگه تولید نمیشه ؟؟

mahf (29 روز پیش)

سلام، میشه اما هنوز ثبت نام نمیکنن در قرعه کشی ها و بکنن هم 1 صدم درصد احتمال داره که در بیاد، 99 هزارم درصد در نمیاد. خسته نباشید

Mdd (26 روز پیش)

بله

Samsabere (25 روز پیش)

خیر دیگه تولید نمیشه

ssfree (25 روز پیش)

معلون نیس ولی تو بازار ازاد هست

Hfb(36 روز پیش)

ماشین خوبیه نسبتا نرم و نسبتا کم صداعه . ولی توش عین قوطی کبریته. خیلییییییی کم جا هست

Show More