پیشینه ورود پژو 206 به بازار ایران به سال 1380 باز می‌گردد. در دهه 80 شمسی این هاچ‌بک خوش‌چهره اروپایی، یکی از مدرن‌ترین خودروهای مونتاژی ایران بود اما این روزها دیگر کمتر کسی احساس خوبی از دیدن 206 در خیابان‌ها دارد! 206 در ابتدا شش تیپ مختلف داشت، ولی از سال 1391 فقط تیپ‌های 2 و 5 آن در خطوط تولید باقی ماندند. مهم‌ترین تغییر درمیان تیپ‌های 206 برای تیپ 2 آن اتفاق افتاد که از سال 1390 به ترمزهای ABS و همچنین ایربگ‌های جلو مجهز شد. سری نخست تیپ 5 نیز تا قبل از 1386 با قطعات مرغوب فرانسوی تولید می‌شد اما بعدها و با داخلی‌سازی بیشتر آن، این روزها دیگر تفاوت کیفی چندانی میان تیپ‌2 و تیپ5 وجود ندارد. افت شدید کیفیت، کهنه‌شدن طراحی و تکنولوژی‌های قدیمی این خودرو، در کنار دوام فنی نه‌چندان زیاد آن باعث شده است که 206 دیگر آن هاچ‌بک دوست‌داشتنی دهه 80 شمسی نباشد. ایران خودرو از اوایل سال 98، «سنسور عقب» و «سی دی پلیر» را از تجهیزات استاندارد خانواده 206 حذف کرد و «ترمز دیسکی عقب» را هم از تیپ 5 برداشت.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • ترمزهای مطمئن
    • مصرف سوخت
    • فراوانی قطعات یدکی
    • فرمان نرم‌تر از 207
  • نقاط ضعف
    • کیفیت ساخت
    • فضای محدود ردیف عقب
    • مشکلات جعبه‌دنده اتومات
    • عایق‌بندی ضعیف‌تر از 207
    • سفارشی شدن سنسور و سی دی پلیر (از مدل 98)
    • سفارشی شدن ترمز دیسکی عقب برای تیپ 5 (از مدل 98)
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1380
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU3
  • حجم موتور 1.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 75 اسب‌بخار
  • گشتاور 118 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.1 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1025 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1380 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU3
  • حجم موتور 1.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 75 اسب‌بخار
  • گشتاور 118 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.1 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - (سری جدید از مدل 90 به بعد)
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1025 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1382 تا 1391
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU3
  • حجم موتور 1.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 75 اسب‌بخار
  • گشتاور 118 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.1 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1025 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1381 تا 1382
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات (بدون تیپ‌ترونیک)
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 110 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.4 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1065 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1381 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 200 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی (سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل (سفارش مدیران)
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1381 تا 1391
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 110 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.4 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 3835 میلی‌متر
  • عرض 1652 میلی‌متر
  • ارتفاع 1426 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2445 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
413 دیدگاه

Mig(2 روز پیش)

در جواب به mig بگم که اصلا کوییک پلاس نگیر نه قیافه داره نه قدرت و نه کیفیت

Apl(27 روز پیش)

سلام. به نظرتون ساینا صفر بهتره یا 206 تیپ کارکرده در همین رنج قیمتی

Mig (15 روز پیش)

سلام به نظرتون کوییک پلاس اتومات بگیرم یا ۲۰۶ تیپ ۲

YAP(149 روز پیش)

سلام من ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ صفر دارم از کارخونه گرفتم، همین رو نگه دارم یا استپ وی دنده ای بگیرم؟ ممنون از پاسخگویی

mahf (148 روز پیش)

ساندرو استپ وی بگیر حتما خیلی عالی هست

Tycjg (137 روز پیش)

همین نگه دار

ssfree (104 روز پیش)

تیپ 5 رو بخوای با استپ وی طاق بزنی پشیمون میشی بهتره با برلیانس یا دنا طاق بزنی یا رانا پلاس یا سورن اگر هم که از اینا خوشت نمیاد همون رو نگهدار

mahf (101 روز پیش)

ساندرو استپ وی ماشین نیست اعجوبه است واقعا چیز عجیبی است بخر میبینی چیه. بخری میگی ممنون که گفتین ساندرو استپ وی بگیرم. اونا چینی هستن. یعنی با رینگ این هم قابل قیاس نیست. موتور خیلی قوی بدنه قوی جای بزرگ واقعا بین ماشین های کراس اور عالی هست. اصلا خرج هم نداره البته روغن اینا که نیاز ماشین هست داره ولی خرج اضافه اصلا نداره، حتما بگیر پشیمون نمیشی، خسته نباشید

Ramin mn (87 روز پیش)

ساندرو بگیر بهتره

ALI0069 (36 روز پیش)

ماشین چینی از اگهی برو سوار شو بعد تصمیم بگیر... ام وی ام یا جک یا لیفان که بازارش و قطعاتش و تعمیرگاهش عین ماشین ایرانیه

Moein47 (35 روز پیش)

هیچکدوم ساندرو از تندر هم بذاره 206 هم که صفرش بدتره

Alirezarz62(273 روز پیش)

دوستان بین ۲۰۶ تیپ ۵ با ۶۰ تا کارکرد و کوییک آر صفر موندم! مجردم و باید ماهی چند بار مسیر ۳۰۰ کیلومتریو برم و بیام برای کار و دانشگاه بنظرتون کدومو بگیرم؟

Ilia98 (246 روز پیش)

به نظرم تیپ پنج بگیر

ssfree (104 روز پیش)

کوییک

ALI0069 (36 روز پیش)

برای جاده ماشین چینی بخر هم سنگینه هم جاداره کلا سفر 2 ساعت رو فکر میکنی ده دقیقه رفتی... اصلا هم احساس غربت نمیکنی و هرجا بری میگن با کلاسه و کلا نظرت در مورد زندگی عوض میشه من اینو تجربه کردم با ماشین چینی 170 میلیونی سال 1400... ماشین چینی جاده رو زیر پاش له میکنه و انگار رو هوا داره میره ولی ماشین ایرانی انگار کف جاده میکشن میبرنت...

Reza123456780(386 روز پیش)

سلام ۲۰۶ دارم به نظرتون بدم یه کوییک بخرم نظر خودم اینه ۲۰۶ خوبه ولی جا دار نیست تیپ پنجه دویستو شیشم

Alireza123456789 (380 روز پیش)

با سلام. اگه خودروتون خانوادگیه و مجردی نیست بهتره که عوض کنید، اما اگه میتونید با فضای ردیف عقب کمی کنار بیاید عالیه. کوئیک معایب بیشتری داره که به محضر خرید این خودرو برای شما 296 سواران محسوسه. صدای زیاد موتور. عایق بندی عیجیب، موتور ظعیف تر و... در کل کوئیک بد نیست اما شمایی که تیپ 5 داری توصیه میکنم سراغ کوئیک نری

am16in69 (282 روز پیش)

206 تیپ 5 رو با کوییک معاوضه میکنی ؟! اصلا اینکارو نکن

Asdfg (262 روز پیش)

اگر خانواده هستی برو سراغ ۴۰۵ و پارس

ssfree (104 روز پیش)

ساینا بخر

VahidReza (102 روز پیش)

اگه تیپ پنج داری خیر ، وگرنه بله چون کوییک آپشن و جاداری بیشتری داره و قیمتش خوبه

ALI0069 (36 روز پیش)

اگه تو شهرای شلوغ عین تهران هستی کوییک خوبه ولی صدا داره موتورش... اگه جاده میری برو دنبال ام وی ام یا لیفان یا جک یا برلیانس ولی دیگه ماشین ایرانی نمیتونی سوار شی فکراتو بکن قبلش...

Mahdi83913(93 روز پیش)

تیپ ۲ سنسور عقب داره؟

mahf (91 روز پیش)

سلام دوست عزیز، 206 کلا دوربین دید عقب نداره چه تیپ 5 چه تیپ 2 چه sd ولی میتونی نصب کنی بعدا، یا اگر از نمایندگی میگیری سفارش بدی وصل کنن

Mdd (65 روز پیش)

بله

ssfree (64 روز پیش)

نه حذف شده فقط رو تیپ5 های تو بازار هست از تیپ 2 و اس دی حذف شده و همینطور سی دی پلیر

ALI0069 (36 روز پیش)

200 تومنه هر مدلش رو خواستی بخر بهتر از چیزایی که خود ماشینا میزارن یعنی مانیتور نشون دهنده فاصله رو هرجا دلت خواست نصب مب کنی خیلی بهتره تا اینکه خود ماشین داشته باشه... 400 هم مدل دوربین دارشه تو سال 1400 میگم

3pide(91 روز پیش)

سلام دوستان میخواستم نظرتونو راجع به مقایسه ی 206 تیپ 2 مدل 89 یا 90 با ام وی ام کامفورت 110s مدل 95 بدونم.خودم قبلا 206 داشتم،ولی 3 سال از کارکردش گذشته بود راضی بودم.الان با توجه به بودجه ای که دارم اکثرا میگن 206 مدل پایین تو خرج میوفته.می خواستم بدونم این مدل ام وی ام کامفورت 110sراضی کننده هست برای من که 206 تیپ 2 داشتم؟

mahf (84 روز پیش)

سلام دوست عزیز، برو 206 بخر اصلا mvm 110 را ول کن خیلی کوچیکه ماشین فقط یک نفری دو نفری اصلا نمیشه قدرت که هیچی از پراید هم ضعیفه استحکام بدنه که هیچی انسان خودش هم له میشه فقط یدونه خوب بودنش برقی بودنش هست، بنظر من برو 405 بگیر اون بودجه ای که داری بنظر من 405 بگیری بهتره حداقل بزرگتر هست، خسته نباشید

ssfree (64 روز پیش)

ببین مدل 90 و 89 الان خرج نداره میگن خرج داره منظور مدل های 82 و81و80 هست بعد 206 که داری خوبه 110 خیلی کم جاعه مخصوصا صندوق که از 110 های معمولی کوچک تره از نظر من کوییک بگیر هم از تیپ 2 پر فدرت تره و هم جا دار تر و قطعاتش هم ارزون تره اگه بتونی کوییک ار هم بگیری که عالیه تیبا 2 هم خوبه سریع تر از تیپ 2 و جادار تره ولی ظاهرش از کوییک تو رده یپایین تری هست و یه کوچولو از تیپ 2 اپشن بیشتر داره مثلا شیشه های عقب و اینه ها برقیه ولی کولر اتومات نداره

ALI0069 (36 روز پیش)

خرج ماشین ایرانی از اولش هست تا اخرش چون قطعات ارزان و بی کیفیته ولی ماشینای چینی جنسشون اصل پیدا میشه و حداقل 5 سال بدون ایراد کار میکنن ولی قیمتشون بیشتر از ایرانیه ولی در کل به صرفه تره چون خرابی الکی ندارن... ماشین 110 اس بیشتر خانم پسنده ولی نرمیش و کلاسش بالاتر از 206 هست...

ARIBABA(100 روز پیش)

سلام دوستان خواستم نظرتونو در مورد زانتیا و تیپ2 بدونم از نظر کلی کدوم بهتره با همه شرایط

mahf (98 روز پیش)

سلام دوست عزیز، زانتیا ماشین فوق‌العاده ای است از همه لحاظ مخصوصا از موتور مخصوصا از پایداری، تو قدرت موتور هیچی سر راهش نیست میخوای کروس بزاری و میخوای با خیال راحت 220 را بری زانتیاست چرا چون تو اون سرعت موتور خراب نمیشه تو اون سرعت ماشین تقه یا هر چیزی بدی نمیکنه، ولی بهتره ارام بری و سرعت مجاز هیچی نمیشه حتی یدونه چیز خوبه زانتیا این است که میتونه روی سه چرخ بره یعنی اگر یک چرخش خراب شد یا پنچر شد جک داره اون را میکشه بالا و بازم میره و اصلا مشکلی هم نداره مثلا ماشین یک طرفه باشه یا عقبشپایین بیاد هیچی، ببین به هیچی به زانتیا نمیرسه فقط بلکه ماکسیما برسه حتی پرشیا elx هم نمیتونه فقط با ماکسیما میشه، 206 هم ماشین ضعیفی است موتور خیلی بدی داره کوچیکه و اصلا ماشین جاده ای نیست چون تو پیچ سریع چپ میکنه مخصوصا که باد باشه اگه تیپ 5 بود حالا میگفتیم موتورش خوبه ولی تیپ 2 اصلا خوب نیست و خرج زیادی داره، بنظر من برو پژو پارس سال مدل97 با کارکرد 30هزار تا میشه، و یا نه بین این دو تا فقط زانتیا میشه بقیه را ول کن، ولی پژو پارس سال هم خوبه اما از موتور به زانتیا نمیرسه، خسته نباشید

ssfree (64 روز پیش)

ببین زانتییا خوبه سرعت عالی چسبندگیش رو دستش نیومده حتی بنز و بی ام و و پورشه و تویوتا هنوز نزدن و سرعتش خوبه ولی اگه یه دفعه بیفته تو خرج باید فرش زیر پاتو بفرئشی خرج استحلاکش کنی یه روز گوی های پنوماتیک و...تیپ 2 هم که هیچی اصلا حرف نزنیم بهتره برو یه دنا پلاس توربو یا سورن پلاس یا اگه بودجه ات کمتره سمند ای اف بگیر پارس هم چون تا یه مدت خوبه بعد رو مخ میشه ولی حقیقتا از 90 تا الان هیچ خرجی برای موتورش نکردم و بهش هم فشار نمیارم حقیقتا ولی یه دستکاری های کوچیکی واسه اینکه رفت و امد بین شهری دارم کردم ولی نه اینکه بخواد کم بیاره کلا ای اف یه جوریه که دوست داری دستکاریش کنی من یه ریمپ یه هدرز یه کیت مکش کاتالیزور خالی شمع سوزنی بوش هم گذاشتم شد خداااااا ولی اگه از ظاهر سمند خوشت نمی اد کیت بدنه enfببند خیلی خوشگل میشه من پول دستم بیاد حتما رو سمندم میبندم تو اینستا هم بزنی samand_enf بزنی نمونه کار هاش میاد

ALI0069 (36 روز پیش)

ماشینای چینی مخصوصا ام وی ام و لیفان رو بررسی کن مطمئنن قدرت زانتیا و استهلاک صفر و نرمی 206 رو داره با امنیت ماشینای امریکایی رو توش خواهی دید. یبار سوارشون بشی در مورد ماشین ایرانی کلا تحقیقم نمیکنی

M0h4mm4d1367(188 روز پیش)

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و سروران گرامی. من میخام اولین ماشینم رو بخرم. بعلت مشکل جسمی ( معلولیت ) که دارم فقط میتونم ماشین گیربکس اتوماتیک سوارشم. یکی بهم ۲۰۶ تیپ ۶ مدلهای بین ۸۸ تا ۹۰ رو گفت تمیزش رو پیداکن و بگیر. بودجه ام هم خیلی زیاد نیست بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیون بیشتر ندارم. بنظرتون با این بودجه همین ۲۰۶ تیپ ۶ خوبه بگیرم یا دوستان عزیز چیز دیگه ای رو پیشنهاد میکنید؟؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید!!

Nirvana (185 روز پیش)

تیپ ۶ خرج زیادی رو دستت میزاره و همش تعمیر گاهی.کوییک اتومات بخر عالیه.نه تقه داره نه به خشکی پژو هست.

M0h4mm4d1367 (180 روز پیش)

سلام. خیلی ممنون از راهنمایی تون دوست عزیز. کوئیک اتومات خیلی گرون نیست؟؟ من بودجم کم هست و فکر نکنم زورم به کوئیک اتومات صفر برسه. چون میگن جدیدا اومده حدود یکسال هست که توی بازار اومده دست دومش هم پیدا نمیشه.

mahf (179 روز پیش)

206 تیپ 6 خرجش زیاده، بجای این کوییک اتوماتیک بگیر

mahf (176 روز پیش)

خب کوییک اتوماتیک را نمی تونی برسی یدونه پژو پارس مدل 88 یا 89 اتوماتیک هست به قیمت 150 یا 160 میلیون

ssfree (104 روز پیش)

شما با 140 تا میتونی ریو اتومات یا هیوندا ورنا اتومات بخری که اصالت کره ای رو دارن و عالین و میتونین از ریو لذت ببرین فقط در جریان هستید که شتاب خودرو ها در اتومات پایین میاد و شما توقع خودروی دنده ای رو از اتومات نمیشه داشت

Ehsanabedi13841384 (102 روز پیش)

یه پیشنهاد میدم ولی خودم تجربه نکردم یک ماشین دنده ای بخر . کلاچ برقی روی ماشین نصب کن

ssfree (64 روز پیش)

نه دادا کلاچ بعد یه مدت هنگ میکنه پارس هم خیلی تقه میزنه مخصوصا رو حالت تیپ ترونیک

ALI0069 (36 روز پیش)

در مورد ام وی ام هم تحقیق کن و کلاجش رو با 4 تومن برقی کن... نرمیش در حدیه با یه انگشت میتونی گاز و ترمز بگیری یا فرمون بچرخونی چون همه چیزش برقیه... با 170 میشه ام وی ام 530 یا 315 خرید هردوش عالین... اتوماتشک رو لیفان x50 حساب باز کن قیمت دستم نیست ام وی ام 550 اتوماتم خوبه

pouriacar(47 روز پیش)

۲۰۶ تیپ ۶ فنی فوق العاده سالم بدونه یک ریال خرج موتور گیربکس پلمپ و بدون تقه. خودرو ریمپ ،کروز کنترل مانیتور ۱۱ اینچ اندروید بچهه ها این ماشین که مشخصاتشو بالا زدم ماشین خوبیه بخرم با 130هزار تا کارکرد ماشینی نیس که همش تو تعیرگاه باشم؟ تو رنج 230 میلیون تومان لیفان ایکس 50 چطوره؟

ALI0069 (36 روز پیش)

برتری های لیفان: 1. امنیت در تصادفات که یبار اتفاق میوفته 2. جادار بودن که خستگی سفر یادت میره 3. قطعات اصلی پیدا میشه و عمر زیاد با خرابی کم که تعمیرگاه رو فراموش باید کنی 4. قدرت خوب و بهینه بودن مصرف سوخت 5. نرمی و برقی بودن فرمان و کلاج و گاز و ...6. کلاس داشتن

Show More