• مشخصات فنی panamera4s
  • مشخصات فنی panamera4s
  • مشخصات فنی panamera4s

مشخصات فنی پورشه پانامرا 4S سال 2010 - 2014

90 دیدگاه
سال
پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودروهای لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست‌بک‌ها یک ستاره بود. این آلمانی در مقابل خود تنها مرسدس‌بنز CLS را می‌دید. پانامرا سال 2009 به بازارهای جهانی معرفی و تقریباً همان ایام نیز وارد ایران شد. به نظر نمی‌رسد هنوز هم خودرویی در ایران موجود باشد که از نظر آپشن
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
شتاب و عملکرد
تنوع آپشن
سطح بالای امکانات رفاهی

نقاط ضعف

تعلیق خشک
هزینه نگهداری
خدمات پس از فروش

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2010 تا 2014

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل هوشمند

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

8 سیلندر

حجم موتور

4.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

420 اسب‌بخار

گشتاور

520 نیوتن‌متر

شتاب

5 ثانیه

سرعت

286 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان فست‌ بک بزرگ مجلل

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (970)

طول

4970 میلی‌متر

عرض

1931 میلی‌متر

ارتفاع

1418 میلی‌متر

فاصله محوری

2920 میلی‌متر

وزن

1860 کیلوگرم

حجم باک

100 لیتر

چرخ جلو

245/50R18

چرخ عقب

275/45R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (نرمال - اسپرت - اسپرت پلاس - شخصی)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق هوشمند یا PASM (سفارشی) - تعلیق بادی با تنظیم ارتفاع هوشمند (سفارشی) - توزیع گشتاور در پیچ یا PTV Plus (سفارشی) - دکمه اسپرت (حداکثر کارایی در 20 ثانیه) - کروز کنترل هوشمند (سفارشی)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

کیت ترمز سرامیکی یا PCCB (سفارشی)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

بای زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سفارشی

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم چوب (سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

11 اسپیکر 235 واتی (استاندارد) - سیستم پخش BOSE با 14 اسپیکر 785 واتی (سفارشی) - سیستم پخش Burmester با 16 اسپیکر 1300 واتی (سفارشی) - تشخیص صدا (سفارشی) - هندزفری - چنجر 6 تایی (سفارشی)

مانیتور

7 اینچی لمسی - مانیتور ردیف عقب (سفارشی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.8 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - اتومات چهارگانه (سفارشی) - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

14 حالته برقی - 18 حالته برقی (سفارشی) - تنظیم برقی گودی کمر - مموری - 8 حالته برقی (سفارشی) - کنسول یکپارچه (سفارشی) - تاشو دوتکه

صندلی سرنشین جلو

14 حالته برقی - 18 حالته برقی (سفارشی) - تنظیم برقی گودی کمر

ویژگی صندلی عقب

8 حالته برقی (سفارشی) - کنسول یکپارچه (سفارشی) - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب (سفارشی)

سردکن صندلی

جلو (سفارشی) - عقب (سفارشی)

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا قهوه‌ای یا خاکستری یا آبی یا بژ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب (سفارشی) - تریم فیبرکربنی (سفارشی) - تریم آلومینیومی (سفارشی) - کرونوگراف داشبورد (سفارشی)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی و عایق گرما - پرده برقی جانبی و عقب (سفارشی) - مموری آینه - سقف آلکانترا (سفارشی) - اسپویلر برقی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Saeid3939 1402/8/23
سلام و عرض ادب ... این پانامرا و یا کاین 6 سیلندر 4s آیا با بنزین معمولی کار می کنه ؟ یا اینکه باید سوپر یا یورو ۴ باشه؟
پاسخ
0
0
2
Mrreza 1400/5/31
دوستان این ماشین دارای سیستم اتو‌پایلت هست آیا؟
پاسخ
2
0
0
Mrreza 1400/6/24
دوست عزیز اتوپایلت علاوه بر کروز کنترل هوشمند، فرمان را در اختیار می‌گیرد و نیازی نیست که حواستان به جلو باشد(البته نه خیلی)
0
4
Tyyy 1400/6/20
آره کروز کنترل هوشمند داره که همونه اما مطمئن باش لذت رانندگیش اینقدر زیاده که خودت ازش استفاده نخاهی کرد
1
4
Mbbi 1400/5/14
سلام. بین این پانامرا، cls500 و ماکان کدوم برای استفاده روزمره بهتره؟
پاسخ
2
0
0
AMIR52 KARIMI 1400/11/16
روزمره ماکان بهتره
1
2
Mrreza 1400/5/17
۳تاشون پر هزینه هستن اما ماکان استهلاک کمتری داره
2
3
Mrreza 1400/4/18
سلام این یک ماشین وی آی پی vip هستش طبق تحقیقات من. این خودرو میز تاشو برای ردیف عقب ندارد؟
پاسخ
1
2
0
Mbbi 1400/5/14
خیر
0
0
amir1212 1400/3/27
سلام دوستان من بین cls500 و پانامرا 4s گیر کردم لطف کنید به صورت کلی مقایسه کنید ممنون میشم
پاسخ
6
0
0
mohammadcolman 1402/11/29
در جواب mrreza شما با پانامرا در جاده دغدغه نداری؟سیستم تعلیق خراب بشه دغدغه نیست؟لاستیک بترکه دغدغه نیست؟ رینگ بشکونی چطور؟این ماشینا بدرد جاده صاف و با کیفیت میخورن که گاز بدی اسفالتو بکنه.تو مسافرت اگه یه تیکه از راه خراب باشه شما مجبوری یا از شونه راست بری یا با سرعت ۴۰ تا حرکت کنی که تعلیقش آسیب نبینه.ژاپنی شرف داره به ماشینای نازنازی که یه عده همش دنبال این هستن کدومش گشتاور و قدرت بیشتری دارند.همه اینا روی کاغذه.وقتی ماشین میاد دستت اونوقته که باید دنبال بنزین باشی باید قطعه پیدا کنی باید حواست باشه خراب نشه چرا که قطعاتش یه خورده سخت گیردمیاد.ماشین میخری راحت بشی نه بشه عذاب جونت.ماشبن میخری اون برات کار کنه نه همش تو برای کار کنی هزار‌ رقم خرجش کنی.ببخشید طولانی شد
0
1
VahidReza 1400/10/30
آقای federal چه ارتباطی به آرامش داشت؟ کی ژاپنی که خیلیاشون خشک و بی آپشن دوزاری هستن با هندلینگ افتضاحشون رو ترجیح میده؟ کسی که میلیاردی پول ماشین میده غم هزینه هم نداره پس ژاپن جمع کنه بره
6
1
sajad1984 1400/10/2
پاسخ به fadae: دوست عزیز کیفیت که آلمانیا دارن تو ژاپن پیدا نمیشه. همین بی ام و 730 سیستم تعلیقش خودکار یعنی جاده رو اسکن میکنه بر اساس موانع حساسیت نشون میده . شتاب وقدرت بیشتری هم دارن، تا دلت بخواد آپشن هم دارند. پس دیگه لطفا مقایسه ی الکی نکنید. نمیگم که ژاپن بده اما در مقایسه حرفی نداره که بگه. مانا باشید
6
9
federal 1400/5/17
دورد بر شما دوست عزیز .. به نظر من توی ایران و شرایط جاده و بنزین ایران هیچکدوم بهت آرامش نمیده ..... فقط بروید سراغ ماشین های ژاپنی که بسیار نزدیکترند به شرایط اقلیمی و بنزین ایران
6
8
Mrreza 1400/4/3
پانامرا بردار چون نیاز به بنزین سوپر نداری تو جاده هم راحتی و دغدغه سوخت رو نداری
2
7
Homayun 1400/3/31
من خودم شخصا بی ام و ۷۵۰ دارم ولی بین این دو خودرو من سی ال اس رو بخاطر داشتن توربو ترجیح میدم با گذاشتن داون پایپ و تیون از پانامرا توربو هم یکم بهتر میشه داخل پانامرا قشنگ تره ولی بیرون بنز اصطحلاک یکیه چراغای بنز ال ای دی هست پورشه نیست خیلی تو ظاهر تاثیر داره ولی هیچی بهتر از این نیست سوار هردو بشی خودت بگی چون من خودم اس ۵۰۰ رو از ۷۵۰ بیشتر دوست داشتم ولی از سواری ۷۵۰ و‌ شتابش بیشتر خوشم اومد
1
4