• مشخصات فنی fluencee4
  • مشخصات فنی fluencee4
  • مشخصات فنی fluencee4

مشخصات فنی رنو فلوئنس E4 سال 2014 - 2017

155 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
پس از فیس‌لیفت 2014 فلوئنس، که با تغییر جلوپنجره، چراغ‌ها، سپر و اضافه‌شدن دی‌لایت‌های LED همراه بود، امکان خریداری نسخه‌های غیراتومات آن نیز برای مشتریان ایرانی امکان‌پذیر شد. فلوئنس دنده‌ای اکثر ویژگی‌هایی تیپ E2 را ندارد که مهم‌ترینشان عبارتند از: مه‌شکن‌ها، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، دکمه‌های کنترلی فرمان و روکش آن، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای و کنترل کشش. از آنجایی‌که
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.4
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
کیفیت ساخت
عملکرد فنی
فضای جادار کابین
ترمزهای مطمئن
تعلیقی نرم‌تر از النترا
اشتراک برخی قطعات فنی با مگان
اضافه‌شدن مدل دنده‌ای (نسبت به قبل فیس‌لیفت)

نقاط ضعف

واردات محدود
بازار ضعیف‌تر از رقبای آسیایی
کمبود تجهیزات در مدل دنده‌ای

تریم های رنو فلوئنس

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2014 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

143 اسب‌بخار

گشتاور

195 نیوتن‌متر

شتاب

10.1 ثانیه

سرعت

195 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (X38) - فیس لیفت

طول

4623 میلی‌متر

عرض

1808 میلی‌متر

ارتفاع

1478 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1406 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

205/55R17

چرخ عقب

205/55R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی دو رنگ

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ LED عقب

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم نقره‌ای

مالتی مدیا

سیستم صوتی

9 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - AUX - iPod

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر نیمه‌دیجیتالی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

کارت هوشمند

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - کنسول وسط

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - 3 پشت‌سری عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی - زه جانبی هم‌رنگ بدنه - زه کرومی شیشه‌ها
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای رنو فلوئنس E4 در بازار

هیوندای النترا

هیوندای النترا

مقایسه
میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتر اتوماتیک

میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتر اتوماتیک

مقایسه
تویوتا کرولا 2.0 لیتر XLI

تویوتا کرولا 2.0 لیتر XLI

مقایسه
دیدگاه کاربران
Mahyar15 1404/4/4
ماشین بسیار خوبی هستش برای ما تا الان بیش از ۲۰۰۰۰۰ تا کار کرده تا الان هیچ ایراد فنی پیدا نکرده خداروشکر ولی مانیتورش بعد چندوقت سوخت و سنسور عقبش رو هم اگه زیاد بزارید جلوی آفتاب میسوزه. از نظر فنی و ایمنی واقعا ماشین فوق العادیه و اصلا اذیتتون نمیکنه صدو اصلا از بیرون تو ماشین نمیاد و ماشین نرم و راحتیه ولی از نظر آپشنی ماشین زیاد جالبی نیست و هیچ چیز خاصی نداره ولی اگه بخواین میتونین به طور سفارشی آپشن بهش اضافه کنید. از نظر سرویس واقعا ماشین کم خرجی هستش. یک نکته ی منفی که داره اینکه ماشین شناخته نشده ایه و از نظر فروش بسیار بسیار سخت مشتری پیدا میشه یا اصلا پیدا نمیشه مخصوصا اگه ماشین سیاه و دنده ای باشه. ولی دوباره میگم که ماشین از نظر فنی عالیه. یک نکته ر جالبش اینکه قطعات این ماشین با قطعات تالیسمان یکیه و شما هزینه ای که برای این ماشین می کنید با هزینه ی تالیسمان برابره! منطقی ترش اینکه به جای این ماشین تالیسمان بگیرید هم از نظر آپشنی بهتره هم از لحاظ فروش.
پاسخ
0
0
0
Majid256 1404/3/2
سلام دوستان فضای عقب رنو فلوئنس برای سه نفر بزرگسال کافی هست؟ لوازم یدکی اون راحت پیدا میشه؟
پاسخ
1
0
0
سلامتتی 1404/3/5
جواب هر دو سوال بله هست
0
0
Fz530 1404/2/2
سلام خدمت همه میخاستم بدونم گریبکس اتومات فلوئنس چند دنده هست
پاسخ
1
0
0
Saman1358 1404/3/2
سی وی تی هست
0
0
محامد 1404/1/22
سلام.من یک فلوینس۲۰۱۷خریدم.زمانی که ماشین سرد هست.استارت که میزنم.بعد از روشن شدن، آخر استارت زدن ، یه صدای عجیبی میده.میشه لطفا بگید برای چیه. و آیا برای همه همینطوره؟
پاسخ
2
0
1
mROYAEI 1404/1/29
یک بار از اکتان بوستر استفاده کنید البته خارجی با کیفیت احتمال داره این. صدا رفع بشه
0
0
salamatiii 1404/1/25
خیر ، حتما نمایندگی تشریف ببرید
0
0
Reza1363 1404/1/10
سلام و عرض ادب بنده ساندرو اتومات دارم .ایا منطقی هست با 700 میلیون مابه التفاوت فلوئنس E4 انتخاب کرد؟ (با توجه به قدرت موتور و کیفیت گیربکس و اپشن و کیفیت کابین )
پاسخ
1
1
1
salamatiii 1404/1/25
هر دو ماشین عالی هستند بستگی به خودتون داره
0
1