• مشخصات فنی camryse
  • مشخصات فنی camryse
  • مشخصات فنی camryse

مشخصات فنی تویوتا کمری 2.4 لیتر SE سال 2007 - 2009

248 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
عرضه انبوه نسل چهارم کمری (XV40) در بازار ایران از مدل 2007 این ژاپنی آغاز شد. این نسل از کمری عمدتا در سه تیپ GL (پایه)، GLX (فول) و SE (اسپرت) در بازار حضور داشت ولی با توجه به واردات شخصی و یکسان‌نبودن مبدا وارداتش، تیپ‌های متنوع دیگری نظیر لیمیتد، اسپشیال و ... نیز به خیابان‌های کشورمان راه یافتند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
مصرف سوخت
فضای جادار کابین
تعلیق اسپرت در تیپ SE

نقاط ضعف

مانورپذیری
کمبود امکانات در تیپ GL

تریم های تویوتا کمری

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2007

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

158 اسب‌بخار

گشتاور

218 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

195 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (XV40)

طول

4815 میلی‌متر

عرض

1820 میلی‌متر

ارتفاع

1480 میلی‌متر

فاصله محوری

2775 میلی‌متر

وزن

1505 کیلوگرم

حجم باک

70 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

تعلیق اسپرت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان 3 شاخه

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری - سی دی چنجر 6 تایی

مانیتور

مانیتور بزرگ

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - CD - USB - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه اسپرت

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

پدال‌های اسپرت

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

پرده برقی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا کمری 2.4 لیتر SE در بازار

هیوندای آزرا (گرنجور)

هیوندای آزرا (گرنجور)

مقایسه
کیا اپتیما 4 سیلندر ساده

کیا اپتیما 4 سیلندر ساده

مقایسه
لکسوس GS 430

لکسوس GS 430

مقایسه
دیدگاه کاربران
محمدعلی5 1404/8/28
سلام دوستان در سال ۱۴۰۴ با بودجه حدودا ۱ ۵۰۰ کمری توصیه میکنید یا مزدا ۳ نیو یا سراتو یا....؟ برام نرم بودن وهندلینگ و کم خرج بودن ماشین مهمه
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/9/1
اگر اولویتِ تو «هندلینگ و لذت رانندگی» است → مزدا ۳ نیو. حس رانندگی و هندلینگ بهتر از سراتو و معمولاً از کمری کارکرده هم جذاب‌تره. فقط آماده باش برای کمی هزینه نگهداری بیشتر و دقت در خرید قطعات. Hamrah Mechanic اگر اولویتِ تو «نرم بودن و کم‌خرج بودن (هزینه نگهداری قطعات)» است → کیا سراتو. تعادل مناسب، قطعات ارزان‌تر و سواری آرام‌تر برای استفاده روزمره. Z4Car تویوتا کمری فقط در صورتی منطقیه که یا بودجه‌ات زیادتر شه یا دنبال یک کمری کارکرده کم‌خطر و سالم باشی — به‌طور کلی کمری گزینه‌ی کم‌دردسر و نرم است ولی نه در بازه‌ی ۱.۵ میلیارد برای نمونه‌ی نو
0
0
Ali1358 1404/8/15
سلام استفاده از تجربه‌های دیگران لذت بخش است
پاسخ
0
0
0
Ali1358 1404/8/15
سلام خدمت دوستان دنبال تویوتا کمری فول سالم هستم،ممنون میشم اطلاع رسانی بفرمایید که کسي فروشنده بود،تماس بگیره
پاسخ
1
0
0
مرتضی‌هستم 1404/8/17
علی جان ارادت. لطفا از قسمت *آگهی های باما* ماشین موردنظرتون رو پیدا کنید. اینجا محلی برای به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات کاربران هست. ممنونم از توجه شما
0
0
1360RL 1404/8/2
سلام دوست عزیز، ببینید خرید خودروبستگی به سلیقه و نوع استفاده شخص و همچنین بودجه و ایمنی و...بستگی داره،اینکه کسی بخواهد کمری بخره و ما بگیم باید به عقلش شک کرد بنظرم درست تمیتونه باشه،با احترام ببخشید.
پاسخ
0
0
0
Tsb 1404/7/28
سلام علیکم کمری ۲۰۰۸ دارم . فقط روغن مرغوب و بنزین میزنم .تا کنون یک پیچش باز نشده و آب رادیاتور هم عوض نشده و حتی داخل رادیاتور بعد از ۱۸ سال آب هم نریختم .همه چیز فابریک هست . کاملا بی صدا ، پر شتاب و نرم . هنگام افزایش سرعت ، هیچ صدا و تکان اضافه ندارد . سرعت خودرو با دور موتور ۳۰۰۰ دور در دقیقه ، ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است و نیش گاز و بدون صدا سرعت ۱۸۰ میشود ولی رانندگی معقول و مطمئن توصیه میکنم . خودم با دور موتور ۲۰۰۰ و سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و با آرامش رانندگی میکنم . رانندگی درون شهری یا رانندگی در جاده های کوهستانی ، استفاده از دنده اتومات محدود ( مثلا دنده ۳ یا ۴ ) بسیار در رانندگی صحیح خودرو ، مناسب تر خواهد بود . Glx مدل خوبی است ولی سانروف خیلی مهم نیست . گاها گرمای آفتاب تابستان که از سانروف وارد اتاق میشود اذیت کننده هم هست . خرید کمری کم کار ، سالم و غیر تصادفی را در هر شرایطی توصیه میکنم .
پاسخ
0
0
0