تویوتا پرادو چهار در
نسل چهارم پرادو (اتاق J150) از مدل 2010 به ایران رسید. پرادو نسل چهارم همچون گذشته، در نسخههای 2در و 4در به کشورمان آمد که کمآپشنترین تیپ آن، TXL نام داشت. تیپ فول پرادو نسل چهارم نیز دیگر مانند نسل سوم نامگذاری نمیشد چراکه تویوتا مدل 2در آن را با نام VX و مدل 4در آن را نیز با نام VXL به ایران فرستاده بود و هیجانانگیزتر اینکه خود VXL نیز دو تیپ آفرود و آنرود داشت. رادار جلو (شامل کروز هوشمند و ترمز اضطراری)، کمکی حرکت در شیب، صندلی برقی راننده، دوربین جانبی راننده و سیستم پخش JBL از مهمترین تجهیزات استاندارد پرادو VXL آنرود و ویژگیهایی مانند کرال کنترل، مولتیترین، دوربین جانبی دو طرف و تعلیق سهحالته ازجمله امکانات استاندارد پرادو VXL آفرود هستند. متاسفانه بهعلت واردات غیرشرکتی پرادو بهصورت انبوه (در هر دو نسل) نمیتوان وجود همه این آپشنها را قطعی دانست از اینرو، خرید این ژاپنی در بازار دستدومها نیازمند دقت فراوانی است.
27 دیدگاه دیدگاه خود را ثبت کنید
پرادو (16 روز پیش)
پرادو عالیه کی گفته لندکروز بهتره من خودم قبل از گرونیا همزمان لنکروز ۲۰۱۳ و پرادو اس اسپشیال ۲۰۰۹ داشتم.بدون تعصب میگم که پرادو هم شتابش نسبت به لندکروز هم مصرف و تعادلش بهتره.
امیرعلی (14 روز پیش)
تعادل پرادو از لندکروز که هیچ از پرایدم بدتره:)))
sepanta1970 (256 روز پیش)
از قدیم گفتن هر چی پول بدی آش میخوری ! شاید در مقایسه با خودروهای دیگه آپشن کمتر داشته باشه ولی من چند سال پرادو داشتم واقعا راضی بودم مهمترین نکته ایمنی و تعادل این خودرو بود که سرعت 160 کیلومتر در ساعت بدون هیچ احساس ناامنی در پیچهای تند حرکت میکرد. تنها مشکل سوخت بالای آن است که قاعدتا طبیعی است خودروی ساشی بلند با این هیکل اگر بخواهد شتاب و سرعت بالایی داشته باشد نیاز به مصرف بالا دارد. از نظر راحتی در مسافرتهای طولانی به جرات میتونم بگم از لکسوس RX350 و پورشه بسیار راحتتر و نرمتر است تجربه شخصی من است بسیار کم استهلاک و یدکی ارزان دارد مثل سایر تویوتا و شاید دلیل ارزشمند بودن این خودرو همینه که حتی یک پرادوی 15 سال کارکرد گرانقیمت مانده در صورتیکه به نسبت حتی بنز و بی ام و 15 ساله کمترین افت قیمت را دارد
JVD (82 روز پیش)
با سرعت 160 کیلومتر با پرادو پیچ های تند رو میرفتی و هیچ حس ناامنی نداشت؟ بردادر من با بی ام و اتاق 5 هم بنده همچین تجربه ای که شما داشتنی ، نداشتم. واقعا عجب ماشینی هست پرادو، امروز خیلی به دانشم اضافه شد.
امیرعلی (75 روز پیش)
شما فکر کنم راجب شتاب و هندلینگ و نرمی نسبت به لکسوس خواب دیدی پاشدی اینجا نوشتی
Da Si (17 روز پیش)
عزیزم شما فکر کنم هیچوقت تو عمرت سوار پرادو نشدی. اولا" پرادو ناراحت ترین ماشین واسه مسافرت هست بطوریکه یه مسافت 200 300 کیلومتری باهاش بری مثه اینه که مسافت 1000 کیلومتری با یه ماشین سواری رفتی. پرادو 2 در 4 سیلندر 2008 که من داشتم هیچوقت سرعتش به 160 نرسید. مدل 2010 آنرود 6 سیلندر هم که بعد اون داشتم جرات نکردم بیشتر از 140 باهاش برم به قدری که احساس ناپایداری و نا امنی داشتم باهاش. مصرف سوختش بر خلاف چیزی که گفتی بالا نیست. ایشالا یه روز سوار پرادو شدی جوری گاز بده که چراغ سبز اکو رو صفحه کیلومترت روشن بمونه. شتاب هم گه گفتی باز اشتباهه. پرادو 2010 خیلی ماشین کم شتاب و تنبلی هست بطوریکه مدل 4 سیلندر دو در خیلی چابکتر از 6 سیلندر آفرود بود. با آر ایکس هم که مقایسه کردی باز معلومه سوار هیچکدوم نشدی. چون آر ایکس به مراتب نرم تر و با شتاب تر از پرادو هست ولی باز هم نمیشه ازش انتظار سواری یه ماشین سدان داشت. ایشالا خدا به آرزوهات برسونتت سوار شی ببینی پرادو چیز عجیب و غریبی نیست
Mohammad of (41 روز پیش)
سلام به شما دوست عزیز بنظر من با قیمت الان ماشین های نظیر پرادو. لندکروز.کاین.x6 آدم بهتره که ی ماشین صفر ورداره بهتر نیست چون باید آدم کلی هزینه ی یک ماشین قدیمی رو کنه
امیرعلی (61 روز پیش)
اصلا نمیرزه آدم دیوانست لندکروز ول کنه پرادو بخره؟به شدت هم بی تعادل هست
JVD (82 روز پیش)
پرادو از اف جی کروز سنگینتره ( 400 کیلو گرم) ، شتابش کمتره، جادارتره پرادو از لکسوس ار ایکس 350 سنگینتره ( 400 کیلوگرم) ، شتابش کمتره، جادارتره، خشکتره، مصرفش بالاتره، توانایی آفرود بهتره پرادو از موهاوی وی 8 سنگینتره ( 300 کیلوگرم)، شتابش به شکل محسوس کمتره، خشکتره، تونایی آفرود بهتره من اینطوری نتیجه گرفتم : پرادو وی 6 یه خودروی سنگین وزن و پر مصرفی هستش که طراحی شده برای خانواده های پرتعداد ، برای مسیر های سخت
Amiali (96 روز پیش)
راحت چپ ميكنه به دليل فاصله زياد محور عقب و جلو و ارتفاع زياد سرعت بيش از ١٣٠ تا در پيچهاي ملايم حتي فاجعه باره
Amur (99 روز پیش)
سلام هزینه سرویس و نگهداریش چطوره؟
Ali augi (111 روز پیش)
سلام ما هم پرادو داشتیم عالی بود استعلاکش کمتر ۵۳۰iکه داشیم بود باید بگم عالی بود
محمد مايوان (120 روز پیش)
من يك پرادوي ٢٠١٠ دارم واقعا عالي هست كاملا ماشين بي ازاري هست اگر ماشين شاسي خواستيد واقعا ارزش رو داره بخريد
3071947509 (131 روز پیش)
واقعا بی نظیره ..بزرگترین اشتباه زندگی ام فروختن پرادو 2011 انرود بود که دیگه نتوانستم بخرم ..تقریبا اکثر مدلهای هیوندای و کیا رو داشته ام ..شک نکتید پرادو VXL انرود بهترین خودرو توی کلاس خودشه ...اگر دارید قدرشو بدونید تا مثل من حسرتشو نخورید
مجید تیم (169 روز پیش)
من ۶ سال پرادو داشتم بعد از این هیچ ماشین دیگه را نتونستم سوا ر شم خیلی خوبه هیولاست
nimaamin (257 روز پیش)
سلام دوستان تصمیم دارم تجربه تویوتا پرادو مدل 2012 on roade را که مدتی داشتم را خدمتتان عرض کنم بنده این ماشین را حدود 6 ماه داشتم و چندین سفر به اصفهان و شهرکرد توی کوه و کمر باهاش داشتم که اجملا موارد ضعف و نقات قوت آن را خدمتتان عرض میکنم : 1-ماشینی با شتاب خوب یا خیلی خوب با این ابعاد و در ایران(با توجه به محدودیت واردات) 2-آپشنهای در حد متوسط ولی از لندکروز جی ایکس آر و مدل off road بمراتب بهتر 3-سیستم ایرکاندیشن خوب 4-با توجه به ابعاد آن نسبت به لندکروز در شهر خیلی بهتر 5-قابلیت عبور از سربالایی یل شیب زیاد 6-دید خوب به اطرف اما مصرف بالایی داره ولی در نهایت خرید آن را به دوستان آنهم در مدل on road توصیه میکنم ماشینه خوبیه .ارادت همه دوستان عزیز
Ali ghaemi (231 روز پیش)
سلام داداش ...من میخوام پرادو بخرم و نمیخوام باهاش کوه برم فقط راهم کمی خاکی هست ......ایا افرود بخرم یا انرود ؟؟ انرود نسبت به افرود نرمتره ؟؟؟ ممنونم کمکم کنی
mohammad kalani (191 روز پیش)
در پاسخ به علی قاسمی دوست عزیز آنرود/آفرود اسم هایی هستند که مردم روی آن گذاشتند . تفاوت این ها در آپشن هست و لاغیر
Manz (171 روز پیش)
در پاسخ به آقای قاسمی و کلانی باید بگم که درسته که کلمه های آفرود و آنرود رو در ایران به این پرادو ها نسبت دادند اما باید بگم مدل آفرود همون مدل پایه و بدون آپشن می باشد و آنرود فولترین مدل . ضمنا از نظر نرمی ، آفرود خشک می باشد چون سیستم فنر بندی ساده دارد و آنرود دارای یکی از مجهزترین سیستم های فنر بندی جهان است که در جلو کویل اوور با تنظیم ارتفاع و در عقب لینک با بالشتک هوا و تنظیم ارتفاع و نرمی و سفتی فنر می باشد
محمدامین (226 روز پیش)
من واقعا نمی فهمم ؟؟؟!! چراهمه پرادو میخوان ؟!! بهترین ماشین لندکروزه که سلطانه
HESAM. (190 روز پیش)
لندکروز که سالاره ولی اگه بخوای همین آپشن ها رو تو لند کروز داشته باشی بالای 2 تومن واست آب میخوره
Manz (185 روز پیش)
پرادو آنرود از لندکروز ۶ خیلی سرتره چه از نظر آپشن چه از نظر شتاب و همچنین ابعاد بهتر و حتی توانایی خارج از جاده بهتر .همچنین خارج از کشور قیمت مدل آنرود از لندکروزر ۶ بالاتر است. البته قیمت لندکروزر ۸ سیلندر از پرادو آنرود بالاتر است
mashin baz (175 روز پیش)
همه اینا خوب هستن ولی هیچی به پای اف جی کروز نمیرسه 👌
Manz (419 روز پیش)
تويوتا پرادو اتاق ١٥٠ كه سطح تجهيزات اان در بازار ايران با مدل افرود و آنرود شناخته مي شود و از سال ٢٠١٠ يه بازار امده فقط مدل افرود فول ان در سال ٢٠١٠ به ايران وارد شده و سالهاي بعد مدل افرود تقريبا همان مدل بيسك مي باشد كه هيچگونه اپشني ندارد و حتي صندلي هاي ان چرم نيست و بعدا در ايران يا إمارات أضافه شده. لازم يه ذكر است كه قيمت نمونه افرود تقريبا نصف قيمت نمونه آنرود در خارج از كشور است كه به شرح ذيل است: ١- پرادو دو درب TX چهار سيلندر به قيمت ١١٥٠٠٠ درهم ٢- پرادو چهار درب ٤ سيلندرTXL ١٢٠٠٠٠ درهم ٣-پرادو چهاردرب VXL افرود ١٣٥٠٠٠ درهم ٤- پرادو چهار درب VXL آنرود ٢٣٠٠٠٠ درهم كه لازم به ذكر است پرادو آنرود حتي قيمتش حدود ٤٠٠٠٠ درهم از لند كروزر ٦ سيلندر در امارات گرانتر است
مسعود علی اصغری (259 روز پیش)
حیف پول که بدی این ماشین را سوار شی با یک ودویست می توان بهترین ماشینها را سوارشی اصلا آپشن نداره
Saeed.F.O.F (244 روز پیش)
در پاسخ به آقای اصغری داداش هدف از ساخت پرادو آپشن نیست. این ماشین تانک آفروده و برای قدرت و چالش ساخته شده تا بتونی با خیال راحت هر جا خواستی باهاش بری در زمینه آپشن هم امکانات ضروری رو داره ولی مزیت اصلی پرادو قدرت ، راحتی ، جاداری و کیفیت ساخت بالا و کم بودن استهلاکه شما اگه آپشن میخوای ماشین چینی 150 میلیونی هم آپشن داره ولی به درد نمیخوره یا با ب ام و x4 هم قیمت این که کلی آپشن روشه نمیتونی هر جا دلت خواست بری. هر ماشینی تعریفی داره
MOHAMMAD.n.r (457 روز پیش)
ارزش خیلی خیلی بیشتری به نسبت خودرو های صفر هم قیمت خودش مثل رکستون g4 داره
پاسخ به نظر