نسل چهارم پرادو (اتاق J150) از مدل 2010 به ایران رسید. پرادو نسل چهارم همچون گذشته، در نسخههای 2در و 4در به کشورمان آمد که کمآپشنترین تیپ آن، TXL نام داشت. تیپ فول پرادو نسل چهارم نیز دیگر مانند نسل سوم نامگذاری نمیشد چراکه تویوتا مدل 2در آن را با نام VX و مدل 4در آن را نیز با نام
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
توانایی آفرود
فضای جادار کابین
تنوع آپشن
دید وسیع آینههای جانبی
بهبود سیستم تعلیق نسبت به پرادو J120
نقاط ضعف
مصرف سوخت
فرمانپذیری
عملکرد فنی در مدل 4 سیلندر
تریم های تویوتا پرادو چهار در
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2012مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل مرکزیگیربکس
5 دنده اتومات با حالت اسپرت (PWR)پیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
4 لیترعملکرد فنی
قدرت
271 اسببخارگشتاور
381 نیوتنمترشتاب
9 ثانیهسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (J150)طول
4930 میلیمترعرض
1885 میلیمترارتفاع
1890 میلیمترفاصله محوری
2790 میلیمتروزن
2340 کیلوگرمحجم باک
87 لیترچرخ جلو
265/60R18چرخ عقب
265/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
9 اسپیکر - هندزفری - سیدی چنجر 6 تاییمانیتور
(نصب نمایندگی)نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CDسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین جلو (نصب نمایندگی)ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستی - تنظیم برقی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم با تاشو دستیگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب و چرم - اینورتر 220 ولت - زاپاس روی صندوق (باک 150 لیتری) - زاپاس کف (باک 87 لیتری)آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
حسنکلیدساز 1404/8/6
پرادو حرف نداره البته اگه کمکار و مدل بالا گیر بیرید بالای ۲۰۱۰ .بعضی ها هم الکی چرت و پرت مینویسن اصلا تا حالا سوار نشدن .در مجموع با توجه به بنزین ایران و خدمات پس از فروش که نداریم پرادو خیلی ایده آل هست
پاسخ
0
0
0
MOHAMMAD008 1404/6/24
ولی گیربکسش نابودت میکنه
پاسخ
0
0
0
MehradBlackwolf 1404/5/20
سلام لطفاً مشخصات مدل ۲۰۲۵ رو بذارید
پاسخ
1
0
1
F401 1404/6/31
به طور رسمی وارد نشده و فکر نکنم پلاک ملی باشه
0
0
ehsanaghvami 1403/6/25
نیسان مورانو ارزانتر و دارای آپشن بیشتری هست
پاسخ
0
13
1
1354hassan 1402/11/29
سلام پرادو نرمتر و راحت تره یا لندکروز برای مسافت طولانی 4 ساعت رانندگی روی اسفالت لطفا کسی که تجربه داره پاسخ بده
پاسخ
2
0
1
Aria9 1404/1/4
یک جورن فقط جدید باشه بهتره
1
0
ناشناس 1402/12/3
سلام من خودم پرادو دارم.پرادو بهتر از لندکروز هستش من قبلا لندکروز داشتم پرادو بهتر و تنوع آپشنیش از لندکروز بیشتره
3
5


