• مشخصات فنی prado4doors6cylinderoffroad
  • مشخصات فنی prado4doors6cylinderoffroad
  • مشخصات فنی prado4doors6cylinderoffroad

مشخصات فنی تویوتا پرادو چهار در 6 سیلندر آنرود سال 2010 - 2013

103 دیدگاه
سال
نسل چهارم پرادو (اتاق J150) از مدل 2010 به ایران رسید. پرادو نسل چهارم همچون گذشته، در نسخه‌های 2در و 4در به کشورمان آمد که کم‌آپشن‌ترین تیپ آن، TXL نام داشت. تیپ فول پرادو نسل چهارم نیز دیگر مانند نسل سوم نام‌گذاری نمی‌شد چراکه تویوتا مدل 2در آن را با نام VX و مدل 4در آن را نیز با نام
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
توانایی‌ آفرود
فضای جادار کابین
تنوع آپشن
دید وسیع آینه‌های جانبی
بهبود سیستم تعلیق نسبت به پرادو J120

نقاط ضعف

مصرف سوخت
فرمان‌پذیری
عملکرد فنی در مدل 4 سیلندر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2010 تا 2013

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل مرکزی

گیربکس

5 دنده اتومات با حالت اسپرت (PWR)

پیشرانه

6 سیلندر

حجم موتور

4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

271 اسب‌بخار

گشتاور

381 نیوتن‌متر

شتاب

9 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

13 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (J150)

طول

4930 میلی‌متر

عرض

1885 میلی‌متر

ارتفاع

1890 میلی‌متر

فاصله محوری

2790 میلی‌متر

وزن

2435 کیلوگرم

حجم باک

87 لیتر

چرخ جلو

265/60R18

چرخ عقب

265/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر - تعلیق هوشمند - تنظیم ارتفاع هوشمند - تعلیق KDSS

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم چوب

مالتی مدیا

سیستم صوتی

17 اسپیکر - سیستم پخش JBL - هندزفری - دی‌وی‌دی چنجر 6 تایی

مانیتور

7 اینچی - مانیتور سقفی (سفارشی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

سمت راننده

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - DVD - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر - دوربین جلو - صفحه کیلومتر اوپتیترون

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم با تاشو برقی

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب و چرم - اینورتر 220 ولت - زاپاس روی صندوق (باک 150 لیتری) - زاپاس کف (باک 87 لیتری)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ehsanaghvami 1403/6/25
نیسان مورانو ارزانتر و دارای آپشن بیشتری هست
پاسخ
0
2
1
1354hassan 1402/11/29
سلام پرادو نرمتر و راحت تره یا لندکروز برای مسافت طولانی 4 ساعت رانندگی روی اسفالت لطفا کسی که تجربه داره پاسخ بده
پاسخ
1
0
1
ناشناس 1402/12/3
سلام من خودم پرادو دارم.پرادو بهتر از لندکروز هستش من قبلا لندکروز داشتم پرادو بهتر و تنوع آپشنیش از لندکروز بیشتره
0
2
مسعود 1402/9/20
برای اظهار نظر یا می بایستی اطلاعات با رفرنس معتبر داشته باشی یا تجربه. من 35 ساله رانندگی میکنم و به جرئت میگم پرادو در مجموع ماشین بسیار خوبیه . شاسی بلند واقعی, کم خرج, جادار . امکانات مقبول
پاسخ
1
0
2
mp313 1402/12/9
در مدل ۶ سیلندر بله.وگرنه ۴ سیلندرش یه تن لشه اعصاب خورد کنه برای یه جوون
1
1
Jonoobi37 1402/5/24
دوره این پرادو ها دایناسور با این قیمت های مسخره (150000 تا 200،000 دلار) به آخر رسیده. با معرفی مدل جدید (250) خیلی قدیمی و از دور خارج بنظر میرسد. هر کسی این قیمت‌های دلبخواهی و سود جوانه برای مدلهایی با کارکرد بالا بپردازده باید روانشناس ببینه.این. مدل جدید با تکنولوژی جدید و مصرف سوخت خود قیافه به روز که از 50،0000 دلار شروع میشه باعث میشه که مدل 120 و 150 خیلی قدیمی و از رده خارج بنظر میاد.
پاسخ
0
4
2
poouyanMohammad 1400/8/28
من می خواهم ماشین بخرم به نظرتون پرادو ۲۰۱۲ آنرود بهتره یا سورنتو ۲۰۱۷ جی تی لاین؟ لطفا جواب بدید🙏🏻
پاسخ
5
0
0
ehsanaghvami 1403/5/4
پرادو افرود ولی مورانو با نصف قیمت و دوام بیشتر رانندگی سواری را میده
1
1
Ahmad1986 1402/8/16
اگه برای مصرف شهری میخاین سورنتو و اکه برای آفرود میخاین پرادو
3
0
Mamad09 1400/11/18
اینا اصلا قابل قیاس نیستن
0
3
VahidReza 1400/9/21
پرادو با کیفیت تر و قوی تر و آفرود بسیار بهتر و با دوام بسیار بالا هست و سورنتو فقط اندک آپشن بیشتر داره به اندازه بند انگشت ، بنده میگم پرادو به صرفه تر هست
0
5
amirabbas2929 1400/9/21
بستگی داره شما اگه آفرودی میخوای که مشخصه تویوتا ولی استفاده برای سفر و شهری میخوای سورنتو البته سورنتو هم آفرود خوبی داره ولی دوام تویوتا رو نداره چون من پدرم ۲۰۱۲داشت میگم
3
1