مشخصات فنی زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز سال 1360 - 1402
سال
تاریخ حضور نیسان زامیاد در ایران به بیش از 4 دهه میرسد و هوادارانش نسبت به تواناییهای خارقالعاده آن افتخار میکنند؛ خودرویی که به صورت استاندارد 2.2 تن بار حمل میکند ولی بهصورت غیر استاندارد رکورد بیش از 3 تن نیز دارد! درحالیکه اغلب وانتهای باری موجود در کشورمان، توانایی حمل باری در حدود یک تن را دارند. زامیاد همیشه
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
هزینه نگهداری
توانایی باربری بیش از 2 تن
حداکثر گشتاور در دور موتور پایین
موتور دیزلی یورو5 (از زمستان 98)
سفارشی شدن فرمان هیدرولیک، کولر و رادیال
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
خلاصی فرمان
ایمنی و امنیت ضعیف
صندلی نامناسب راننده
مصرف 15 تا 17 لیتری در شهر
نداشتن امکانات رفاهی متداول
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1388 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر دوگانه سوزحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
90 اسببخارگشتاور
180 نیوتنمترشتاب
21 ثانیهسرعت
140 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13.8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول - بهروز شده از سال 88طول
4690 میلیمترعرض
1660 میلیمترارتفاع
1650 میلیمترفاصله محوری
2865 میلیمتروزن
1740 کیلوگرمحجم باک
45 لیترچرخ جلو
7.00R16چرخ عقب
7.50R16سایر ویژگیها
مخزن گاز: 30 مترمکعب - ظرفیت بار تا 2100 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
محور عقب: صلب با فنر تخت - تعلیق جلو: کمکفنر هیدرولیکی دوکاره با فنر پیچیسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهای - کلاچ تکصفحه خشکسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکی (سفارشی)دکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
2 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
کولر (سفارشی)کول باکس
صندلی راننده
صندلی سرنشین جلو
ویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تاخوگراف - باتری 70 آمپرساعت با استارتر 0.8 کیلوواتآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر دستی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/3/3
سلام....مصرف بنزینش خیلی بالاست....۱۵ تا ۱۷ مصرف میکنه....
پاسخ
0
0
0
گنگستر 1403/1/5
سلام دوستان من الان یه نیسان دوگانه دارم بد نیست اما من یه بنزینی داشتم یعنی بهترین جهان بود تو کل ماشین های که داشتم خوراک بار بری عالی برید بنزینیشو بخرید معرکه
پاسخ
0
0
0
گنگستر 1403/1/5
ماشین خوبیه من دوسش دارم دوگانه دارم بد نیست ولی بنزینی یه چیز دیگری عالیه فوقالعاده است ولی دوگانه هم خوبه الان دارم ولی من بین این سه نوع بنزینی بخرید چون بنزینی خداست
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/12/11
در کل اگه برا بار زدن برا تناژ میخای نمی ارزه این مدلاش برا شرکت پخش مناسبه فقط واسه خرکاری مناسب نیست مگر این ک ببرید هزینه کنید تقویت کنی شاسی اتاق فنر رینگ لاستیک محدودیاش
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/11
سلام دوستان من راننده هستم تو بازار اهن بارمون همیشه آهنه نیسان تا مدل 93ک حرف نداره تا مدل95خوبن از همه لحاظ اینا اصن خیلی داغونن باید ببرین همه چیو تقویت کنین دوبل کنین وگرنه توانش درحد وانت پیکان میشه همه چی قدیمیش خوبه
پاسخ
0
0
0