• مشخصات فنی pickupdiesel
  • مشخصات فنی pickupdiesel
  • مشخصات فنی pickupdiesel
  • مشخصات فنی pickupdiesel
  • مشخصات فنی pickupdiesel
  • مشخصات فنی pickupdiesel

مشخصات فنی زامیاد وانت نیسان دیزل سال 1360 - 1402

119 دیدگاه
سال
تاریخ حضور نیسان زامیاد در ایران به بیش از 4 دهه می‌رسد و هوادارانش نسبت به توانایی‌های خارق‌العاده آن افتخار می‌کنند؛ خودرویی که به صورت استاندارد 2.2 تن بار حمل می‌کند ولی به‌صورت غیر استاندارد رکورد بیش از 3 تن نیز دارد! درحالیکه اغلب وانت‌های باری موجود در کشورمان، توانایی حمل باری در حدود یک تن را دارند. زامیاد همیشه
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

هزینه نگهداری
توانایی باربری بیش از 2 تن
حداکثر گشتاور در دور موتور پایین
موتور دیزلی یورو5 (از زمستان 98)
سفارشی شدن فرمان هیدرولیک، کولر و رادیال

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
خلاصی فرمان
ایمنی و امنیت ضعیف
صندلی نامناسب راننده
مصرف 15 تا 17 لیتری در شهر
نداشتن امکانات رفاهی متداول

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1388 تا 1395 - 1398 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر دیزلی یورو3 (یورو5 از سال 98)

حجم موتور

2.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

93 اسب‌بخار

گشتاور

225 نیوتن‌متر

شتاب

19 ثانیه

سرعت

140 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول - به‌روز شده از سال 88

طول

4690 میلی‌متر

عرض

1660 میلی‌متر

ارتفاع

1650 میلی‌متر

فاصله محوری

2865 میلی‌متر

وزن

1660 کیلوگرم

حجم باک

65 لیتر

چرخ جلو

7.00R16

چرخ عقب

7.50R16

سایر ویژگی‌ها

مخزن گاز: 113 لیتر - ظرفیت بار تا 1900 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

محور عقب: صلب با چرخنده هیپوئیدی - تعلیق جلو: کمک‌فنر هیدرولیکی دوکاره با میله موج‌گیر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای - کلاچ تک‌صفحه خشک فشاری با تنظیم هیدرولیکی

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی (سفارشی)

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

2 اسپیکر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

کولر (سفارشی)

کول باکس

صندلی‌ راننده

صندلی سرنشین جلو

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

باتری 70 آمپرساعت با استارتر 0.8 کیلووات

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر دستی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/3/3
سلام....مصرف بنزینش خیلی بالاست....۱۵ تا ۱۷ مصرف میکنه....
پاسخ
0
0
0
گنگستر 1403/1/5
سلام دوستان من الان یه نیسان دوگانه دارم بد نیست اما من یه بنزینی داشتم یعنی بهترین جهان بود تو کل ماشین های که داشتم خوراک بار بری عالی برید بنزینیشو بخرید معرکه
پاسخ
0
0
0
گنگستر 1403/1/5
ماشین خوبیه من دوسش دارم دوگانه دارم بد نیست ولی بنزینی یه چیز دیگری عالیه فوق‌العاده است ولی دوگانه هم خوبه الان دارم ولی من بین این سه نوع بنزینی بخرید چون بنزینی خداست
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1402/12/11
در کل اگه برا بار زدن برا تناژ میخای نمی ارزه این مدلاش برا شرکت پخش مناسبه فقط واسه خرکاری مناسب نیست مگر این ک ببرید هزینه کنید تقویت کنی شاسی اتاق فنر رینگ لاستیک محدودیاش
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/11
سلام دوستان من راننده هستم تو بازار اهن بارمون همیشه آهنه نیسان تا مدل 93ک حرف نداره تا مدل95خوبن از همه لحاظ اینا اصن خیلی داغونن باید ببرین همه چیو تقویت کنین دوبل کنین وگرنه توانش درحد وانت پیکان میشه همه چی قدیمیش خوبه
پاسخ
0
0
0