زامیاد

صفحه اختصاصی زامیاد در باما

قیمت روز خودرو

قیمت روز خودرو

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,دوگانه سوز

652,700,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,دوگانه سوز

647,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

613,800,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

608,100,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

596,700,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

591,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,دوگانه سوز

665,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,دوگانه سوز

645,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,دوگانه سوز

695,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

630,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

620,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

620,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

580,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , وانت نیسان‏ ,بنزین

590,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , کارون

860,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , کارون

950,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , زاگرس‏ ,دو دیفرانسیل

1,440,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , پادرا پلاس‏ ,دوگانه سوز

755,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , پادرا پلاس‏ ,دوگانه سوز

785,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , پادرا پلاس‏ ,بنزینی

745,000,000 تومان

0.00%

زامیاد , پادرا پلاس‏ ,بنزینی

705,000,000 تومان

قیمت محصولات زامیاد

(به روز رسانی 7 ساعت پیش)

شرایط فروش زامیاد

(آخرین به روز رسانی 5 ساعت پیش)
فروش فوری وانت نیسان، از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1403/10/02 آغاز می‌شود. در این مرحله از فروش زامیاد، متقاضیان امکان خریداری مدل‌های تکسوز و دوگانه‌سوز نیسان آبی را دارند:

لیست نمایندگی‌های زامیاد

نمایندگی 1233 (خدامی)
تهران - خيابان آزادی - بلوار استاد معين - بين طوس و دامپزشکی
نمایندگی 1557 (مشتاقیان)
تهران - خيابان اسكندری جنوبی - بين جمهوری و اروميه - پلاك 522
نمایندگی 1701 (سیانکی)
تهران - كيلومتر17 جاده خاوران - روبروی پمپ بنزين صحرا - خیابان برليان
نمایندگی 1742 (طباطبائیان)
تهران - اتوبان محمدعلي جناح - جنب بانك ملت شعبه جناح - پلاك 61

تاریخچه زامیاد

بعد از پارس خودرو، زامیاد قدیمی‌ترین زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌رود. این شرکت در سال 1342 و به عنوان زیرمجموعه «گروه صنعتی رنا» فعالیتش را آغاز کرد و در ابتدا نیز واردکننده و سپس مونتاژکننده کامیون و تراکتورهای ولوو (Volvo) بود. در سال 1349، نخستین محصول تولیدانبوه زامیاد، یعنی نیسان جونیور، با موتور 2000 وارد بازار کشورمان شد. در دهه 1350 خورشیدی، کارخانه زامیاد از میدان آذری به جاده قدیم کرج منتقل گردید. اندکی پس از شروع جنگ تحمیلی و دقیقا در سال 1360 زامیاد توانست وانت نیسان جونیور را با کاربری آمبولانس به تولید برساند. در اواسط دهه 1360 خورشیدی، خط تولید نیسان جونیور از سایپا به کارخانه زامیاد منتقل شد و سپس تولید موتورهای جدید Z24 وانت نیسان و P40 نیسان پاترول در این شرکت شروع شد. در سال 1369 گیربکس و کمک گیربکس و در سال 1370 نیز اکسل‌های جلو و عقب وانت نیسان و همچنین پاترول در کارخانه زامیاد راه‌اندازی شدند. در سال 1372 زامیاد تولید گیربکس پیکان را شروع کرد و در همان سال، خط مونتاژ کامیون‌های ایویکو (Iveco) را هم به راه انداخت. با موفقیت‌آمیز بودن تولید قطعات موتور و گیربکس در زامیاد، سایپا تصمیم گرفت تا کارخانه مستقلی با نام «زامیاد موتور» و مختص تولید قوای محرکه خودروها را در سال 1372 تاسیس نماید؛ کارخانه‌ای که بعدها نامش به مگاموتور تغییر یافت. در سال 1375 خط تولید محصولات ولوو نیز از زامیاد جدا شد و به شرکت ایران کاوه (سایپا دیزل فعلی) منتقل گردید. در سال 1377 سایپا، انتقال خط تولید وانت نیسان را به زامیاد شروع کرد. در سال‌های دهه 1380 خورشیدی، عمده تمرکز زامیاد بر تولید مینی‌بوس، اتوبوس و کامیون بود ولی این شرکت، از افزایش تولید وانت Z24N غافل نشد. زامیاد در سال 1382 علاوه‌بر خط تولید، مسئولیت فروش این وانت را نیز کاملا از سایپا گرفت. در سال 1383 وانت زامیاد Z24NB با موتور دوگانه‌سوز، برای اولین‌بار در ایران به تولید رسید. در سال 1385، نسخه ارتقایافته وانت زامیاد با نام Z24LX معرفی شد و سپس در سال 1387 نیز نسخه تجاری‌شده آن با نام «شوکا» معرفی گردید. در اواسط دهه 1390 خورشیدی، زامیاد همکاری‌اش را با شرکای چینی آغاز کرد. ابتدا به سراغ خودروسازی فودای (Foday) رفت و در سال 1395 توانست یکی از وانت‌های این شرکت را با نام تجاری «پادرا» به بازار کشورمان بیاورد. سپس با همکاری دانگ‌فنگ، وانت دیگری را با نام تجاری «درکا» معرفی نمود که همانند پادرا، فروش موفقی را تجربه نکرد و خیلی زود شکست خورد. در سال 1398 و درحالیکه فقط یکسال از عمر پیکاپ ریچ باقی مانده بود، سایپا تصمیم گرفت تا خط تولید ریچ را که از سال 1393 در اختیار پارس خودرو بود، به شرکت زامیاد منتقل کند. به همین دلیل است که در مدل‌های 98 و 99 پیکاپ ریچ، دیگر لوگوی و نام «پارس خودرو» دیده نمی‌شود. در اواخر سال 1399 نیز نسل جدید زامیاد پادرا با نام تجاری «پادرا پلاس» در شرکت زامیاد ساخته شد.
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.