• آئودي A4 لانگ نادين خودرو

سدان چهارچرخ محرک آئودی در ایران

بررسی آئودی A4 لانگ نادین خودرو (Audi A4L)

25 شهریور 1403 11:14

عرضه سدان چهار چرخ محرک آئودی در سامانه جانبازان

شرکت نادین خودرو، واردات محصولات آئودی را آغاز کرده و در این راستا قصد دارد سدان A4 را در سامانه ویژه جانبازان معزز عرضه کند. این سدان از موتور قدرتمند 2 لیتری توربوشارژ بهره‌مند شده و از مدل A3 بزرگ‌تر است. نکته مهم درباره این خودرو، سامانه چهار چرخ محرک آن است که می‌تواند ویژگی جذاب و مفیدی برای خریداران باشد. در حال حاضر مشخصات و کاتالوگ رسمی A4 دردسترس است:

کاتالوگ آئودی A4 سدان (PDF)

مشخصات فنی آئودی A4 وارداتی 

این سدان جذاب وارداتی، از سامانه چهار چرخ محرک بهره‌مند شده که یک مزیت رقابتی نسبت به سایر سدان‌های هم رده محسوب می‌شود. هر چهار چرخ این خودرو توسط نیروی تولید شده از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ حرکت می‌کنند. حداکثر خروجی این موتور بنزینی به 204 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. پیشرانه A4 با گیربکس DCT هماهنگ شده است. 

با توجه به پیشرانه قوی‌تر، A4 از A3 سریع‌تر بوده و در مدت زمان 7.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز 235 کیلومتر در ساعت است. 

امکانات آئودی A4 وارداتی

با توجه به اطلاعات موجود از سوی شرکت واردکننده محصولات آئودی به ایران و کاتالوگ رسمی آئودی A4، این سدان با ویژگی‌ها و امکانات زیر در سامانه جانبازان عرضه خواهد شد:

. کروز کنترل هوشمند تطبیقی
. کنترل پایداری
. استارت دکمه‌ای
. نمایشگر 10 اینچی مرکزی
. دوربین عقب
. سنسور پارک جلو و عقب
. سنسور باران
. تهویه خودکار
. هشدار خروج از خط
. ترمز اضطراری
. جلوگیری از برخورد جلو
. سانروف
. گرمکن صندلی
. و ...

فروش آئودی A4 در ایران

برای اطلاع از اخبار شرکت نادین خودرو، شرایط فروش و پیش فروش این شرکت، قیمت خودروهای آئودی و همچنین نحوه فروش محصولات آئودی، مقاله شرایط فروش نادین خودرو را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران