پیکاپی برای حفاظت از محیط زیست

پکیج فوق آفرود برای نیسان تایتان

29 اردیبهشت 1398 12:26

بخش تیونینگ نیسان نسخه ویژه‌ای از تایتان، پیکاپ فول‌سایز خود را با نام جدید Ultimate Parks Titan معرفی کرد. این هیولای آبی‌رنگ با تجهیزات منحصربه‌فرد برای پیمایش سخت‌ترین مسیرهای طبیعی آماده شده است.

از این نیسان تایتان خاص برای تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های پارک ملی آریزونا استفاده خواهد شد، اقدامی که پیش‌تر به صورت معمول از طریق اسب‌ها انجام می‌شد. این پیکاپ در همکاری با بنیاد ملی پارک آمریکا به احترام مناظر وحشی گرند کنیون طراحی شده است. مدیر بخش خودروهای سبک تجاری نیسان در آمریکا می‌گوید: «نیسان افتخار می‌کند به عنوان بخشی از پروژه حفاظت از اردوگاه‌های کمپینگ، شرکای پارک ملی و هم‌چنین نیروهای حفاظت آریزونا از آن‌ها حمایت می‌کند.»

این پیکاپ می‌‌آید تا با تجهیزات خاص خود فعالیت مهم خود در این مناطق را سریع‌تر، امن‌تر و البته راحت‌تر انجام دهد. در همین راستا قسمت متصل و تریلر این پیکاپ غول‌آسا به‌عنوان یک وسیله‌ پشتیبانی برای مدرسه حفاظت از گرند کنیون و بهره بردن جوانان از آن استفاده می‌شود.

از این نیسان تایتان خاص برای تعمیر و نگهداری زیرساخت‌ها استفاده خواهد شد، اقدامی که پیش‌تر به صورت معمول از طریق اسب‌ها انجام می‌شد.

نسخه‌ای خاص از پیکاپ تایتان برای حفاظت از پارک ملی آریزونا

سیستم تعلیق ویژه‌ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده به صورت 7 سانتی‌متری و از نوع Hellwig است. ارتفاع 90 سانتی‌متری این خودرو از سطح زمین قابلیت‌های آفرود آن را تکمیل می‌کند.

نیسان تایتان فوق مجهز به یک پیشرانه 5.6 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 390 اسب‌بخار قدرت است که قدرت خود را از طریق یک جعبه‌دنده 7 سرعته به صورت AWD به همه چرخ‌ها منتقل می‌کند.

دیدگاه کاربران