دلبری بهاری انواع فولکس و ب‌ام‌و

گردهمایی بزرگ آلمان‌ها زیر برج میلاد

30 اردیبهشت 1398 10:47

دورهمی‌های خودرویی همواره یکی از جذاب‌ترین تجربیات برای مالکان و حتی بازدیدکنندگان بوده است. در چنین مراسم‌هایی است که تازه‌واردها در کنار کهنه‌کارها می‌توانند از چند و چون نگهداری، تعمیر، تهیه قطعات‌ یدکی و کلیه اخبار روز «باخبر» شوند.

در این همایش شاهد حضور مدلهای جدید و کلاسیک فولکس و ب‌ام‌و در کنار هم بودیم.تازه‌ترین گردهمایی این‌چنینی جمعه هفته گذشته در پارکینگ شماره 3 برج میلاد برگزار شد. جایی که از یک سو شاهد حضور ب‌ام‌و‌های جدید و کلاسیک و از سویی دیگر شاهد برگزاری هفتمین گردهمایی باشگاه قدیمی فولکس‌واگن ایران بودیم.

بی‌تردید می‌توان باشگاه فولکس‌واگن ایران را یکی از اولین نهادهای خودرویی در نوع خودش قلمداد کرد. چراکه به صورت منظم نه‌تنها در تهران بلکه همایشی در شیراز، مشهد، یزد و اصفهان هم برگزار شده بود. علاقه‌مندان در یک روز مطبوع بهاری می‌توانستند نسخه‌های نابی مانند ب‌ا‌م‌و 320 کلاسیک، ب‌ام‌و 2002 تورینگ، ب‌ام‌و E46 روباز، ب‌ام‌و سری 7 مدل E38 و ب‌ام‌و کم‌یاب 2800 را در کنار مدل‌های جدید این شرکت مانند X4 و X1 مشاهده کنند.

در کنار ب‌ام‌و ها شاهد حضور پررنگ خودروهای فولکس‌واگن بودیم. علاوه‌بر بیتل‌های دوست‌داشتنی، مدل‌های جدید فولکس مانند تیگوان، گلف، نیو بیتل و پاسات در کنار واگن‌های معروف ترنسپورتر و کمپر در این همایش حاضر بودند.

در پایان این مراسم مالکان خودروهای ب‌ام‌و سری 3 مدل E21 و ب‌ام‌و سری 3 مدل E30 اقدام به حرکات جالب نمایشی کردند.

*عکاس بامداد صفائیان

نویسنده : نیما حدادی

منبع : باما

دیدگاه کاربران