ویژن دی‌سی رودستر، سفینه دو چرخ باواریا

پیش‌نمایش موتورسیکلت‌های آینده ب‌ام‌و

5 تیر 1398 15:47

بخش Motorrad ب‌ام‌و سه سال پیش روی موتورسیلکت کانسپتی به اسم Vision Next 100 کار می‌کرد. پروژه‌ای که به عقیده کارشناسان در آن دوره نمادی از جاه‌طلبی و خوش‌بینی به آینده بود. اما حالا ب‌ام‌و با بینش عمیقی که نسبت به آینده حمل و نقل دارد توانسته موتورسیکلت مدرنی به اسم E-Boxer را رونمایی کند.

فارغ از نوع سوخت مصرفی این موتور، هنر مهندسی ب‌ام و در طراحی ساختار باکسر (خوابیده) برای پیشرانه است. یک کانسپت فوق‌العاده خاص با طراحی پیچیده که می‌توان پادشاهی موتورسیکلت‌های معروف Tron را به پایان برساند. اگرچه ناظران بر این باورند که موتورسیکلت جدید ب‌ام‌و به طور حتم برقی خواهد بود، شایعاتی به گوش می‌رسد که گفته می‌شود قوای محرکه این محصول هیبریدی است. فارغ از نوع سوخت مصرفی این موتور، هنر مهندسی ب‌ام و در طراحی ساختار باکسر (خوابیده) برای پیشرانه است.

موتورسیکلت جدید از نظر طراحی اشاره استادانه‌ای به ویرایش قبلی خود دارد. با این تفاوت که روی آن المان‌های سنگین نگرش به آینده با فلسفه Next 100 نیز مشاهده می‌شود.

ویژن دی‌سی رودستر کانسپتی از بخش موتورسیکلت ب ام و

در حال حاضر بزرگان دنیای موتورسیکلت رویکرد ویژه‌ای نسبت به محصولات برقی دارند. هارلی‌دیویدسون یکی از شرکت‌های معروفی بود که هرگز تصور نمی‌شد دست از تولید محصولات سنتی بردارد اما حالا موتورسیکلت‌های برقی را در خط تولید دارد. به طور حتم ب‌ام‌و DC Roadster نیز در آینده نزدیک لباس واقعیت می‌پوشد و در قالب یک محصول تولید انبوه راهی بازار می‌شود.

دیدگاه کاربران