گرامیداشت 62 سال حضور در خط تولید فیات

ارائه نسخه سفارشی Dolcevita از فیات 500

15 تیر 1398 16:37

در طول 12 سال گذشته، شرکت فیات بیش از 30 نسخه ویژه و سفارشی از مدل 500 عرضه کرده است. این آمار به تازگی و از سوی همین شرکت ارائه شده است، آن هم به هنگام معرفی نسخه سفارشی دیگری به نام Dolcevita از این هاچ‌بک کوچک.

فیات نسخه‌ای خاص از مدل 500 را با پسوند Dolcevita به مناسب گرامیداشت 62 سالگرد ساخت این خودروی کوچک شهری با رنگ‌آمیزی و تزئینات خاص معرفی کرده است.این نسخه که به منظور گرامیداشت 62 سالگرد ساخت این خودروی کوچک شهری محبوب ساخته شده، تم لباس ملوان‌ها را با برخی عناصر خاطره‌انگیز ترکیب کرده تا مشتریان فراموش کنند که با خودرویی طرف هستند که از سال 2007 تاکنون با کمترین تغییرات ظاهری همچنان در حال تولید بوده و در بازار خودرو حضور دارد.

پوشش بدنه این نسخه جدید از فیات 500 با طیف خاصی از رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده که سفید جلاتو نامیده می‌شود و غیر از آن نوارهایی به رنگ سفید و قرمز نیز در جهت افقی روی بدنه حرکت کرده‌اند تا از یکنواختی ظاهر خودرو کاسته شود. قطعات کرومی، نشان 500، رینگ‌های 16 اینچی سفید با ظاهر درخشان و سقف شیشه‌ای از دیگر امکاناتی است که در نسخه Dolcevita شاهد خواهیم بود. البته در مدل روباز از این نسخه فیات 500 پوششی شفاف برای سقف مهیا شده که همچون لباس ملوان‌ها، از نوارهایی به رنگ سفید و آبی تشکیل شده است.

نسخه‌ای خاص از فیات 500

پوشش صندلی‌های چرمی نیز به رنگ سفید بوده اما نوارهای حاشیه و لوگوی 500 به رنگ قرمز روی پشتی‌ها دوخته شده است. تریم چوبی روی داشبورد و مجموعه کاملی از کفپوش سفارشی آرایش داخلی این هاچ‌بک سفارشی را تکمیل کرده است. فیات 500 Dolcevita از سایر امکانات مشابه با نمونه‌های استاندارد همچون سیستم اطلاعات سرگرمی، تهویه مطبوع خودکار، فرمان چند حالته و غیره نیز بهره می‌برد.

برای انتخاب پیشرانه این خودرو سه گزینه پیش روی مشتریان قرار دارد: پیشرانه یک لیتری به قدرت 68 اسب‌بخار به همراه جعبه‌دنده دستی یا خودکار، پیشرانه توربوشارژ 0.9 لیتری TwinAir که 84 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و در نهایت نمونه 1.2 لیتری با سوخت LPG که 68 اسب‌بخار قدرت در اختیار راننده خواهد گذاشت. بد نیست بدانید که دو گزینه آخر تنها به همراه جعبه‌دنده دستی عرضه خواهند شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران