آغاز بررسی گزینه‌های جانشینی

کناره‌گیری مدیرعامل ب‌ام‌و از سمت خود در سال 2020

16 تیر 1398 10:09

مدیرعامل شرکت بام‌و یعنی آقای Harald Krueger به تازگی اعلام کرده که تمایلی به تمدید قرارداد خود با این شرکت آلمانی ندارد. با توجه به اینکه قرارداد مذکور در تاریخ 30 آوریل 2020 به پایان خواهد رسید، شرکت ب‌ام‌و ظرف ماه‌های آینده باید به دنبال جانشینی برای وی باشد.

براساس گزارشی که توسط نشریه‌ای آلمانی به نام Frankfurter Allgemeine منتشر شده، آقای Zipse که در حال حاضر مدیر تولید این شرکت است را می‌توان نزدیک‌تر از سایر گزینه‌ها به صندلی ریاست این شرکت دانست. آقای Krueger اظهار امیدواری کرده که بتواند از طریق شرکت در پروژه‌های جدید تجربیات بیشتری کسب کند. وی در ادامه صحبت‌های خود همکاری با تیم شاغل در گروه ب‌ام‌و و هدایت این مجموعه به سوی آینده‌ای موفقیت‌آمیز آن‌هم در یکی از حساس‌ترین برهه‌های صنعت خودروسازی را افتخاری بزرگ دانسته است. هنوز مشخص نیست این مدیر 53 ساله که بنابر خبرهای اعلام شده مقام خود در هیات مدیره شرکت را نیز از دست داده، بنابر میل و اراده خود تصمیم به جدایی از ب‌ام‌و گرفته و یا به نحوی به انجام این کار وادار شده است.

دکتر Norbert Reithofer نیز به عنوان رئیس هیات مدیره ب‌ام‌و از فعالیت‌های آقای Krueger در شرکت ب‌ام‌و تقدیر کرده و ضمن ادای احترام به شخصیت ایشان، تصمیم او برای جدایی از این شرکت را نیز محترم شمرده است.

نشریه رویترز نام چند تن از افرادی که می‌توانند برای جانشینی آقای Krueger گزینه‌های مناسبی باشند را ذکر کرده که البته تمام این افراد در حال حاضر نیز مسئولیت‌هایی در شرکت ب‌ام‌و دارند. براساس گزارشی که توسط نشریه‌ای آلمانی به نام Frankfurter Allgemeine منتشر شده، آقای Zipse که در حال حاضر مدیر تولید این شرکت است را می‌توان نزدیک‌تر از سایر گزینه‌ها به صندلی ریاست این شرکت دانست.

البته شرکت ب‌ام‌و هنوز درباره گزینه‌های احتمالی خود برای جانشینی آقای Krueger اظهارنظری نکرده و تنها به ذکر این نکته اکتفا شده که در جریان ملاقات اعضای هیات مدیره در تاریخ 18 جولای این موضوع در جلسه مطرح خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران