بهره‌مندی از فناوری‌های جدید و سه پکیج ظاهری

به‌روزرسانی لینکلن نویگیتور مدل 2020

25 تیر 1398 09:51

شرکت لینکلن با افتخار اعلام کرده که بیش از 66 درصد از خریداران مدل شاسی‌بلند نویگیتور قبلاً مشتری برندهای دیگر بوده و از هر 10 خریدار این خودرو، 9 نفر کامل‌ترین مدل این خودرو با کامل‌ترین سطح تجهیزات را انتخاب می‌کنند.

برای افرادی که به دنبال تملک خودرویی با خصوصیات ظاهری ویژه هستند سه مجموعه ظاهری به لینکلن نویگیتور 2020 اضافه شده که رنگ‌های سفید مرواریدی، مشکی اینفینیت و سفید براق را شامل می‌شود.به منظور ادامه این روند و جلوگیری از سرازیر شدن مشتریان این مدل به سوی تولیدات سایر برندهای پرمیوم، لینکلن تصمیم گرفته دستی به سر و گوش نویگیتور کشیده و نسخه‌ای بروزرسانی شده از آن را با مدل 2020 به بازار عرضه کند. البته تغییرات انجام شده شاید چندان محسوس نباشند ولی نمی‌توان اهمیت اضافه شدن آن‌ها را کتمان کرد.

افرادی که تمایل به خرید یک شاسی‌بلند راحت، جادار و ایمن خانوادگی داشته باشند مطمئناً از شنیدن خبر افزایش تجهیزات استاندارد لینکلن نویگیتور خشنود خواهند شد. حتی در ارزان‌ترین تریم نیز صندلی‌های برقی گرمکن‌دار و پد شارژ بی‌سیم نصب شده است.

علاوه‌براین‌ها، سیستم انحصاری لینکلن به نام Co-Pilot360 امکانات امنیتی چون چراغ‌های جلو با نوربالای خودکار، پایش نقاط کور، دستیار پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از مقابل ، شناسایی عابرپیاده و غیره را به این خودرو اضافه می‌کند.

کابین لینکلن نویگیتور مدل 2020

سامانه دیگری در این خودرو پیشبینی شده که امکان باز و بسته کردن قفل درها، روشن کردن پیشرانه و حتی به حرکت درآوردن خودرو از طریق نرم‌افزار اختصاصی لینکلن که روی تلفن همراه نصب می‌شود را بدون نیاز به حضور سوئیچ خودرو فراهم می‌کند. لینکلن این فناوری را مدتی قبل و در مدل Aviator معرفی کرده بود که اکنون تمامی تریم‌های نویگیتور 2020 نیز به آن مجهز شده‌اند.

برای افرادی که به دنبال تملک خودرویی با خصوصیات ظاهری ویژه هستند سه مجموعه ظاهری به لینکلن نویگیتور 2020 اضافه شده که رنگ‌های سفید مرواریدی، مشکی اینفینیت و سفید براق را شامل می‌شود. در به روزرسانی نمای ظاهری خودرو سعی بر این بوده که از روش‌های معمول در طراحی و دکور منزل پیروی شده و نمایی بدون آلایش و خلوت با تاکید بر خطوط افقی به دست آید.

سه پکیج ظاری برای لینکلن نویگیتور مدل 2020

لینکلن فعلاً درباره تغییرات فنی که احتمالاً در این خودرو انجام شده مطلبی اعلام نکرده است. این موضوع می‌تواند بدان معنی باشد که در لینکلن نویگیتور 2020 نیز همچنان شاهد استفاده از پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر اکوبوست خواهیم بود که به همراه جعبه‌دنده 10 سرعته خودکار عرضه خواهد شد.

قرار است فروش این شاسی‌بلند به روزرسانی شده از نوامبر سال جاری با قیمتی که در زمان عرضه اعلام خواهد شد، آغاز شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران