با چهره و فناوری‌های تازه

معرفی لینکلن نویگیتور 2022

29 مرداد 1400 12:05

شاسی‌­بلند بزرگ و لوکس ساخت لینکلن یعنی نویگیتور، برای سال 2022 یک بروزرسانی میان­‌دوره‌­ای دریافت کرده که به تغییر در ظاهر و البته حضور فناوری‌های جدید در این خودرو منجر شده است.

از ویژگی‌­های مهم لینکلن نویگیتور 2022 که در مدل‌های قبلی وجود نداشت، امکان رانندگی بدون دخالت دست راننده است.به لطف نصب جلوپنجره جدید، دماغه خودرو بزرگتر از قبل به نظر می‌رسد، ضمن‌اینکه چندین چراغ LED تطبیق­‌پذیر هم به این بخش اضافه شده است. در نمای عقب هم چراغ‌های LED سه بعدی، قطعه کرومی و نوار قرمز بین چراغ‌ها جلب نظر می­‌کند.

با ورود به فضای کابین، نمایشگر 13.2 اینچی مرکزی که جانشین نمونه قبلی شده نگاه بیننده را به سوی خود می­‌کشاند. دو نمایشگر 5.8 اینچی هم برای سرنشینان عقب نصب شده است، تا از طریق تنظیمات تهویه مطبوع، وضعیت صندلی و سیستم صوتی مربوط به قسمت خود را تغییر دهند.

در سری Black Label این خودرو، دو نسخه به نام‌های Central Park با تریم چوب تیره رنگ و Invitation با تریم چوب Khaya نیز قابل سفارش است.

لینکلن نویگیتور 2022

اما یکی از ویژگی‌­های مهم لینکلن نویگیتور 2022 که در مدل‌های قبلی وجود نداشت، امکان رانندگی بدون دخالت دست راننده است که با نام ActiveGlide معرفی شده است. این فناوری که به یاری چندین دوربین و رادار فعالیت می­‌کند، در طول بیش از 200 هزار کیلومتر پیمایش در بزرگراه‌­های آمریکای شمالی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته تا از عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

کابین و صندلی های لینکلن نویگیتور 2022

سرعت عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC4 نسبت به قبل دو برابر افزایش یافته و عملکرد آمازون آلکسا نیز تا سه سال رایگان خواهد بود. ماساژور هم مورد بروزرسانی قرار گرفته است، به نحوی که اکنون 30 عملکرد مختلف برای صندلی‌­های جلو ارائه می‌­کند. گرمکن و تهویه صندلی­‌های ردیف دوم به همراه ماساژور (سفارشی)، آسایش سرنشینان عقب را تامین خواهد کرد.

سیستم تعلیق تطبیق­‌پذیر لینکلن نویگیتور 2022 به کمک چندین دوربین و انبوهی از حسگرها، حرکت خودرو را زیرنظر گرفته و در مناسب‌ترین حالت تنظیم می­شود.

دستیار تشخیص حرکت در چهارراه، دستیار پارک، دستیار کنترل حرکت تریلر و امکان دریافت بروزرسانی نرم‌­افزاری از طریق LincolnEnhance، مهمترین ویژگی‌های نسخه جدید این خودروی لوکس خواهد بود.

طراحی لینکلن نویگیتور 2022

نیروی پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر توئین توربو اکوبوست از 450 اسب‌­بخار در مدل 2021 به 440 اسب­‌بخار کاهش یافته است، که احتمالاً به علت سازگاری با استانداردهای جدید آلایندگی باشد.

قیمت لینکلن نویگیتور 2022 در اوایل سال آینده میلادی یعنی در زمان نزدیک به آغاز فروش این مدل اعلام خواهد شد.

دیدگاه کاربران