معرفی شاسی‌بلندی خاص به مناسبت رکوردشکنی

جشن تولید یک میلیون دستگاه فولکس‌واگن توارگ

3 مرداد 1398 19:13

چند سال پیش بعد از جنجال‌های مربوط به توقف تولید فولکس‌واگن فائتون شرکت بر آن شد تا توارگ را به‌عنوان پرچم‌دار خود معرفی کند. استراتژی که اتفاقاً موفق از آب درآمد. از سال 2002 تا امروز فولکس‌واگن توارگ توانست به یکی از مورداعتمادترین شاسی‌‌بلندهای دنیا تبدیل شود. خودرویی که به تازگی به رکورد باورنکردنی تولید یک میلیون دستگاه رسیده است.

فولکس‌واگن قصد دارد تا توارگ ویرایش One Million را به قیمت پایه 90 هزار دلار به فروش برساند.نکته حیرت‌انگیز اینجاست که توارگ در حالی به این تیراژ کهکشانی رسیده است که بازار آمریکا را به دلیل فروش پایین خود از دست داده بود.

هفده سال از زمان تولید توارگ می‌گذرد و فولکس‌واگن به پاس این افتخارآفرینی مدلی محدود به اسم One Million را تولید کرده است. خودرویی که عمده تفاوت آن با مدل‌های قبلی افزایش ملموس خواص لوکس‌گرایانه‌اش بوده است. این برای اولین‌بار است که شرکت از رنگ طلایی ملایمی به اسم «بِژ سچورا» استفاده می‌کند که اشاره به رنگ خاص شن‌های صحرای Sechura در پرو دارد. هم‌چنین استفاده از رینگ‌های منحصربه‌فرد براق 20 اینچی و یا نقره‌ای 21 اینچی توارگ جدید را بیش از هر زمان دیگر خواستنی‌ کرده است.

فولکس برای خاص‌تر کردن این نسخه نسبت به مدل استاندارد، کمی قاب کاسه چراغ‌ها را تیره‌تر کرده است. هم‌چنین عبارت One Million نیز روی ستون دوم خودنمایی می‌کند. ایده براق کردن دیفیوزر عقب بسیار خوب از آب درآمده است.

مشتریان خاص این خودرو می‌توان با سفارش ویرایش R-Line نسخه‌‌ای موسوم به مشکی‌پوش آن را نیز خریداری کنند. محصولی که در برخی از قسمت‌های بیرونی خود اشارات ریزی به رنگ مشکی دارد.

نسخه خاص از فولکس‌واگن توارگ

داخل کابین این نسخه خاص از فولکس واگن توراگ شاهد یک هنرنمایی در رنگ‌آمیزی هستیم. جایی که صندلی‌ها و دکوراتیو داخل با رنگ سبز زیتونی و قهوه‌ای آراسته شده‌اند. در کنار تمام این موارد شاید برای خودرویی با این همه تزئینات یک پیشرانه شش سیلندر Vشکل توربودیزل که 282 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند چندان گزینه مناسبی نباشد.

فولکس‌واگن قصد دارد تا توارگ ویرایش One Million را به قیمت پایه 90 هزار دلار به فروش برساند.

دیدگاه کاربران