برچسب قیمت 727 هزار دلاری برای نسخه کارکرده

آخرین فرصت برای خرید رولزرویس کالینان منصوری

20 مرداد 1398 10:56

اگر در یکسال اخیر خبرهای مربوط به نمایشگاه های خودرویی را دنبال کرده باشید، احتمالاً به یاد می‌آورید که در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 که مدتی پیش برگزار شد خودروهای معرفی شده از سوی شرکت منصوری جنجال زیادی برپا و توجه علاقمندان را به سوی خود جلب کردند. اکنون مشخص شده که یکی از آن خودروها قرار است دوباره برای فروش عرضه شود و آن خودرو چیزی نیست جزء رولزرویس کالینان Billionaire.

رقمی که برای نسخه کارکرده رولزرویس کالینان منصوری طلب شده برابر با 726,799 دلار است، که در مقایسه با قیمت 325 هزار دلاری نسخه پایه بسیار گران است.در هنگام معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو حدس و گمان‌هایی مبنی بر قیمت آن انتشار یافته بود که همگی بر رقمی کمتر از یک میلیون دلار تاکید می‌کردند. مدتی بعد شرکت منصوری رسماً اعلام کرد که تصمیم دارد 13 دستگاه از این خودرو را تولید و با قیمت 879,780 دلار در آلمان عرضه کند.

اکنون نمونه‌ای کارکرده از رولزرویس موردبحث در آلمان و از طریق اینترنت به معرض فروش گذاشته شده است. شخصی که این خودرو را در Mobile آگهی کرده، به کار فروش خودروهای خاص اشتغال دارد که آگهی شدن دو دستگاه بوگاتی شیرون از سوی وی را می‌توان به عنوان شاهد این مدعی دانست. رقمی که این فروشنده خودرو برای رولزرویس کالینان Billionaire طلب کرده برابر با 726,799 دلار است که به جرات می‌توان آن را رقمی بسیار گزاف برای خرید رولزرویس کالینان دانست زیرا قیمت پایه این خودرو در آمریکا از 325 هزار دلار فراتر نمی‌رود.

رولزرویس کالینان منصوری

فروشنده ضمن اعلام این‌که این خودرو به همراه قطعات اضافی نصب شده توسط منصوری به خریدار تحویل می‌شود، مدت زمان موردنیاز برای تحویل آن را دو ماه ذکر کرده و تنها امکان تست کارکرد خودرو را برای خریدار مقدور دانسته است.

قطعات اضافی نصب شده توسط منصوری روی این نسخه از شاسی‌بلند رولزرویس شامل اسپویلر عقب، پوشش سفارشی پیشرانه، سیستم اگزوز اسپرت، سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر از نمونه استاندارد به همراه رینگ‌های 24 اینچی است. نصب برخی قطعات اضافی روی بدنه این خودرو باعث افزایش پهنای آن نیز شده است. همچون خودرویی که در نمایشگاه ژنو به معرض نمایش درآمده بود، این رولزرویس سفارشی نیز از دو رنگ مشکی مات و نقره‌ای در قطعات کابین و پوشش چرم بژ روشن با جزئیات مشکی بهره‌مند شده است.

دیدگاه کاربران