در دو مدل سدان و هاچ‌بک

معرفی سوبارو ایمپرزا مدل 2020 در ژاپن

9 شهریور 1398 13:49

سوبارو تصمیم گرفته با عرضه مدل به‌روزرسانی شده ایمپرزا برای سال 2020، این خودرو را همچنان در کورس رقابت نگه دارد. این خودروساز ژاپنی ایمپرزا 2020 را ابتدا در وطن خود و به همراه تغییرات ظاهری و امکانات ایمنی جدید معرفی کرده است. احتمال دارد در کابین این خودرو نیز تغییراتی رخ داده باشد اما تاکنون سوبارو در مورد این بخش سخنی به میان نیاورده هرچند که با مراجعه به تصاویر می‌توان دریافت فرم ظاهری این قسمت با آنچه در نسل فعلی مشاهده می‌شود، تفاوتی ندارد.

همچون سال‌های گذشته، سوبارو مدل 2020 ایمپرزا را در دو نسخه سدان و هاچ‌بک 5 در عرضه می‌کند.علاوه‌براین، فعلاً درباره مشخصات و زمان عرضه نسخه اسپرت سوبارو ایمپرزا یعنی WRX نیز خبری اعلام نشده است. هرچند ثبت سفارش برای سوبارو ایمپرزا 2020 از هم اکنون برای مشتریان ساکن ایالات متحده ممکن شده اما تخمین زده می‌شود که تحویل این خودرو به مشتریان از پاییز سال جاری آغاز شود.

همچون سال‌های گذشته، سوبارو مدل 2020 ایمپرزا را در دو نسخه سدان و هاچ‌بک 5 در عرضه می‌کند. مهمترین تغییر در نمای ظاهری سوبارو ایمپرزا نسبت به قبل را باید در بخش جلوی آن جستجو کرد، جایی که طراحی جلوپنجره و بخش پایینی نمای جلو و البته چراغ‌ها تغییر کرده است. طراحی رینگ‌ها و چراغ‌های عقب نیز متفاوت با مدل فعلی است.

پس از مرور موارد اشاره شده، نوبت به امکانات ایمنی جدیدی می‌رسد که در نسل جدید ایمپرزا شاهد نصب آنها هستیم. سوبارو دستیار Eyesight تورینگ را به صورت استاندارد در ایمپرزا نصب کرده که با هدف کاهش تصادفات و خستگی راننده طراحی شده است. این سامانه در امور شتابگیری، ترمز و هدایت فرمان دخالت کرده و همچنین قابلیت شناسایی خودروها و خطوط جاده را دارد. غیر از این مورد باید به چراغ‌های تطبیق‌پذیر جلو، دوربین دید جلو و صندلی راننده مجهز به حافظه نیز اشاره کرد.

در هنگام حرکت سوبارو ایمپرزا 2020 به سمت عقب، دوربین دیگری وجود دارد که رو به سوی پایین چرخیده تا نمای دقیق‌تری از اطراف خودرو به راننده نشان داده شود.

سوبارو ایمپرزا مدل 2020

ابعاد چرخ‌های سوبارو ایمپرزا بین 16 تا 18 اینچ بوده و پیشرانه‌های آن نیز نمونه‌های 1.6 یا 2 لیتری چهار سیلندر خواهند بود که بسته به مدل، قدرت را به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها ارسال می‌کنند. لازم بذکر است که مدل‌های ارائه شده در بازار آمریکای شمالی نیز از همین مشخصات فنی و رفاهی بهره می‌برند.

سوبارو هنوز درباره رقم دقیق قیمت ایمپرزا 2020 مطلبی اعلام نکرده اما مشتریان باید انتظار داشته باشند که مدل جدید با کمی افزایش قیمت نسبت به نسل فعلی عرضه شود. در حال حاضر قیمت سوبارو ایمپرزا سدان 2019 از 19,480 دلار و قیمت نسخه هاچ‌بک از 19,980 دلار آغاز می‌شود. خبر خوش این‌که سوبارو به زودی درباره مدل جدید WRX نیز اطلاعاتی را منتشر خواهد کرد.

دیدگاه کاربران