حضور راننده سابق فرمول یک در رالی داکار

تویوتا هایلوکس، انتخاب فرناندو آلونسو

24 شهریور 1398 12:18

فرناندو آلونسو که دو بار سابقه قهرمانی در مسابقات فرمول یک را در کارنامه خود دارد، این روزها خود را برای شرکت در مسابقه رالی داکار 2020 آماده میکند. او برای شرکت در این مسابقه که سال آینده برگزار خواهد شد، در منطقه Szczecin واقع در لهستان در حال انجام تست‌های آفرود با دستگاه تویوتا هایلوکس سفارشی است که توسط تیم ریس Gazoo آماده شده است.

آلونسو خبر شرکت خود در مسابقه رالی داکار 2020 را با تویوتا هایلوکس آماده شده توسط تیم Gazoo تایید کرده است.بد نیست بدانید آلونسو در طی دو روز آزمایش، مسیری به طول تقریبا 700 کیلومتر را در انواع مسیرهای شنی، با خاک نرم و سفت و سنگلاخ را طی کرده، مسیرهایی که توسط متخصصان تیم که بر شرایط مسابقات رالی اشراف کامل دارند آماده‌سازی شده است. پیش از این و در روزهای 13 و 14 سپتامبر، آلونسو با این خودرو در رویدادی مربوط به کراس‌کانتری که در Lichtenburg 400 در آفریقای جنوبی برگزار شد، شرکت کرد.

Glyn Hall که مسئول هدایت تیم را برعهده دارد، برگزاری این آزمایش با تویوتا هایلوکس را به عنوان اولین تجربه آلونسو در اروپا در راندن چنین خودرویی با چنین شرایطی دانسته و در ادامه اظهار داشته که در این تست‌ها میزان مسافت شرط اصلی آماده‌سازی نبوده بلکه کیفیت مسیرعامل تعیین‌کننده خواهد بود. وی در ادامه خاطرنشان ساخته که مسافت درنظر گرفته شده برای آزمایش به دو برابر مقدار اولیه افزایش یافته تا امکان سنجش سرعت گرفتن آلونسو با تویوتا هایلوکس برای متخصصان تیم فراهم شود.

فرناندو آلونسو با تویوتا هایلوکس

آلونسو نیز درباره روند آماده‌سازی پیش از مسابقه در لهستان اظهار نظر کرده و برگزاری آن را برای سنجیدن توانایی‌های خود در جاده‌هایی با شرایط متفاوت بسیار مفید دانسته است. وی در ادامه از تجربه رانندگی با تویوتا هایلوکس در این مسیرها و همچنین پیش رفتن کار مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم اظهار خوشنودی کرده است.

آلونسو همچنین خبر شرکت خود در مسابقه رالی داکار 2020 را با تویوتا هایلوکس آماده شده توسط تیم Gazoo تایید کرده است. قرار است این راننده مشهور در 5 ماه آینده نیز به تمرین در مسیرهای تعیین شده در اروپا، آفریقا و خاورمیانه بپردازد.

بد نیست بدانید مسابقه سال آینده رالی داکار پس از سال‌ها برگزاری در آمریکای جنوبی، قرار است در عربستان سعودی برگزار شود.

دیدگاه کاربران