به میزبانی اروپا و آسیا

شروع مسابقات ونتیج‌کاپ از سال آینده

26 شهریور 1398 11:15

استون‌مارتین به تازگی اعلام کرده که درنظر دارد از سال آینده مسابقه قهرمانی ونتیج کاپ را برگزار نماید.

25 دستگاه خودرو که هرکدام 250 هزار یورو ارزش دارند در این مسابقه حضور خواهند داشت.تیم R-Motorsport که پشتیبانی استون‌مارتین در مسابقات DTM و Blancpain GT را به همراه دارد، برگزاری ونتیج کاپ را نیز برعهده خواهد گرفت. رقابت مذکور در سال 2020 و در اروپا آغاز شده و سال پس از آن به آسیا نیز خواهد رسید.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تقریباً 25 دستگاه خودرو که هرکدام 250 هزار یورو ارزش دارند در این مسابقه حضور خواهند داشت. هنوز مشخصات دقیق خودروهای شرکت‌کننده منتشر نشده و فقط این نکته اعلام شده که خودروها به نسخه به‌روزرسانی شده از پیشرانه هشت سیلندر مدل ونتیج مجهز خواهند شد.

Florian Kamelger که ریاست تیم R-Motorsport را برعهده دارد، در جریان یک کنفرانس خبری اعلام کرده که مسابقه استون‌مارتین ونتیج Cup در فصل آینده، مطمئناً اتفاق مهمی خواهد بود. بنابر گفته وی، خودرهای شرکت‌کننده در این رقابت به واسطه ویژگی‌های فنی خود، قادر خواهند بود رضایت مالکین را جلب کرده و قلب علاقمندانی که مسابقه را تماشا می‌کنند به هیجان بیاورند.

اندی پالمر نیز که مدیریت استون‌مارتین را برعهده دارد، درباره این مسابقه اظهارنظر کرده است. وی مطرح شدن نام برند استون‌مارتین در مسابقه‌ای بین‌المللی که توسط R-Motorsport برگزار می‌شود را باعث خوشنودی مسئولان این شرکت دانسته و برگزاری این رقابت را به عنوان فرصتی برای مالکین خودروهای استون‌مارتین توصیف کرده که می‌توانند در طی آن مهارت‌های خود در مسابقات را محک بزنند.

گفته شده که مسئولان R-Motorsport درحال انجام مذاکراتی با برگزارکنندگان مسابقات DTM هستند، رقابتی که آن هم با حضور خودروهای استون‌مارتین برگزار می‌شود. البته لازم به ذکر است که خودروهای شرکت‌کننده در مسابقات DTM از نظر فنی با نمونه‌های موجود در ونتیج Cup متفاوت هستند.

دیدگاه کاربران