اولین شاسی‌بلند هیبریدی هوندا در آمریکا

معرفی هوندا CR-V مدل 2020

29 شهریور 1398 11:00

مدل معروف هوندا CR-V که بیشترین آمار فروش را در میان مدل­‌های مختلف این خودروساز ژاپنی در بازار ایالات متحده دارد، برای مدل 2020 به نسخه هیبرید مجهز شده است. در واقع، هوندا CR-V مدل 2020 اولین شاسی‌بلند هیبرید این خودروساز ژاپنی برای بازار این کشور محسوب می‌­شود.

هوندا CR-V مدل 2020 اولین شاسی‌بلند هیبرید این خودروساز ژاپنی برای بازار آمریکا محسوب می‌شود.می‌­توان گفت هوندا در طرح CR-V مدل 2020 تغییر قابل توجهی ایجاد نکرده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می­‌کنید، در نسخه هیبرید در قسمت‌های مختلف بدنه نوشته HYBRID به چشم می­‌خورد.

به محض ورود به کابین نسخه هیبرید از هوندا CR-V، موضوعی نظر شما را جلب خواهد کرد: در این خودرو دسته دنده وجود ندارد. همانند برخی مدل­‌های دیگر از هوندا، انتخاب حالت­‌های مختلف برای جعبه‌دنده توسط چندین دکمه انجام می‌شود که کمی پایین‌­تر از صفحه نمایش لمسی قرار گرفته‌اند. همین موضوع سبب شده این قسمت خلوت­‌تر و البته شکیل­‌تر به نظر برسد. به علاوه، هوندا برای نسخه هیبرید از CR-V یک صفحه نمایش جدید هم در قسمت پشت آمپر تعبیه کرده است.

کابین هوندا CR-V مدل 2020

هوندا سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی که از طریق صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی در قسمت میانی داشبورد کنترل می­‌شود را به عنوان یک آپشن برای این خودرو ارائه می‌­دهد. این سیستم به قابلیت­‌های اپل کار پلی و اندروید اتو هم مجهز شده است.

زیر کاپوت نسخه هیبرید از هوندا CR-V شاهد پیشرانه آشنای این خودروساز ژاپنی یعنی همان پیشرانه موجود در نسخه هیبرید از هوندا آکورد هستیم. این پیشرانه در مجموع می‌­تواند حداکثر قدرتی معادل با 212 اسب‌بخار تولید کند و از سه موتور تشکیل شده است: دو موتور برقی و یک پیشرانه بنزینی 2.0 لیتری چهار سیلندر. علاوه‌براین، نسخه هیبرید از CR-V به سیستم تمام چرخ محرک هوندا هم مجهز شده است.

اما نیروی مورد نیاز برای نسخه‌­های دیگر از هوندا CR-V مدل 2020 توسط یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تامین می­‌شود که به توربوشارژر هم مجهز شده است (البته این پیشرانه پیش از این هم برای این خودرو عرضه می­‌شد). حداکثر قدرت این پیشرانه به 190 اسب‌بخار رسیده و این قدرت به چرخ­‌های جلو انتقال داده می­‌شود، اما در صورت نیاز امکان سفارش سیستم تمام چرخ محرک هم برای آن وجود دارد.

هوندا CR-V مدل 2020

هوندا CR-V دومین رتبه را از نظر آمار فروش در میان کراس‌اورهای بازار ایالات متحده دارد و قطعاً دلیلی برای این موضوع وجود دارد. به نظر می‌­رسد این خودروساز ژاپنی که قدمت آن به بیش از هفت دهه می­‌رسد، با اضافه کردن نسخه هیبرید از این خودرو برای مدل 2020، این دلیل را باز هم محکم‌­تر کرده است. هوندا هنوز قیمتی برای نسخه­‌های مختلف از CR-V مدل 2020 اعلام نکرده است. ناگفته نماند که فروش نسخه بنزینی از CR-V پاییز سال جاری آغاز خواهد شد، اما اگر نسخه هیبرید از این کراس‌اور ژاپنی نظر شما را جلب کرده، متاسفانه باید تا اوایل سال آینده منتظر بمانید.

هوندا CR-V که در حال حاضر در نسل پنجم قرار دارد، در بازار ایالات متحده محبوبیت زیادی دارد. فروش CR-V در بازار این کشور از سال 1997 آغاز شده و از آن زمان تا به امروز، چیزی در حدود 5 میلیون دستگاه از این کراس‌اور ژاپنی در آمریکا به فروش رفته است.

دیدگاه کاربران