• 2024 هوندا CR-V

عرضه تریم Sport-L برای سال جدید

معرفی هوندا CR-V مدل 2024

24 خرداد 1402 15:44

خط تولید هوندا CR-V مدل ۲۰۲۴ گسترش پیدا کرد و مدل ۲۰۲۴ با تریم Sport-L عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو از مدل ۲۰۲۳ حدود ۱,۰۹۰ دلار گران‌تر است و تحویل خودروها از تاریخ ۱۴ ژوئیه آغاز می‌شود. هوندا CR-V Sport-L فضای مابین CR-V EX-L و Sport Touring را پر می‌کند. نسخه دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک در دسترس است.

هوندا CR-V Sport-L فضای مابین CR-V EX-L و Sport Touring را پر می‌کند. مدل جدید، تریم مشکی براق برای بدنه خارجی دارد. خروجی‌های اگزوز و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی هستند. کابین آن به صورت استاندارد ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های چرمی، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، صندوق برقی، نمایشگر ۹ اینچی اطلاعات و سرگرمی با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، شارژر وایرلس و هشت اسپیکر دارد.

پیشرانه هیبریدی CR-V از یک موتور ۲ لیتری و دو موتور الکتریکی تشکیل شده است، که خروجی آن‌ها به ۲۰۴ اسب‌بخار قدرت و 335 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. هوندا گزارش می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد فروش CR-V مربوط به تریم هیبریدی است. پیشرانه دیگر، از نوع ۱.۵ لیتری است که ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

2024 هوندا CR-V

هوندا ۲۳۸,۱۵۵ دستگاه CR-V را در سال ۲۰۲۲ تحویل داد، که نسبت به سال گذشته ۳۴.۱ درصد کاهش داشته است. این شرکت تا ماه مه ۲۰۲۳، تعداد ۱۳۲,۵۳۸ دستگاه را تحویل داد که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، با رشد ۴۱.۴ درصدی همراه بوده است.

اختلاف قیمت مدل ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در تریم LX (2WD) و LX (AWD) به ۱۰۹۰ دلار، در تریم EX (2WD) , EX (AWD) , Sport (2WD) , Sport (AWD) ,  EX-L (2WD) و EX-L (AWD) به ۹۵۰ دلار و در تریم Sport Touring (AWD) به ۴۰۰ دلار می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران