سفارشی مخصوص کلکسیونرها

داستر ویژه فقط برای فرانسوی‌ها

30 شهریور 1398 13:30

داچیا زیرمجموعه رومانیایی رنو از ویرایش جدید شاسی‌بلند داستر خود موسوم به Black Collector Limited رونمایی کرد. خودرویی که گفته می‌شود تنها برای بازار فرانسه تدارک دیده شده است.

این نسخه خاص از داچیا داستر در تیراژ 500 دستگاه و با قیمت 21 هزار و 550 دلار در بازار فرانسه عرضه خواهد شد.داچیا که محبوبیت خوبی در بازار اروپا دارد نه فقط با عرضه 500 دستگاه سفارشی این خودرو خبرساز شده بلکه با فروش انحصاری آنلاین آن نیز سبک جدیدی را در بازاریابی ابداع کرده است. قیمت پایه این شاسی‌بلند مخصوص تنها 21 هزار و 550 دلار با احتساب مالیات است. مشتریان با مراجعه به سایت این شرکت ابتدا مدل موردنظر را ثبت سفارش می‌کنند و دست آخر برای نهایی کردن سفارش خود باید به یکی از نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

شاید این مبلغ برای این خودرو کمی بالا به نظر بیاید ولی با توجه به تجهیزات و آپشن‌هایی که روی این خودرو تعبیه شده می‌توان آن را منطقی قلمداد کرد. داچیا داستر جدید که براساس فول‌ترین نسخه موجود یعنی تیپ Prestige طراحی شده برای اولین بار با تریم یک دست مشکی بدنه، شیشه‌ها، چراغ‌ها، آینه‌ها، سپرها و البته رینگ‌ها روی کار آمده است.

داخل کابین نیز می‌توان این دکوراتیو مشکی را به خوبی مشاهده کرد. داستر فوق مانند خودروهای لوکس عرضه محدود دارای شماره منحصربه‌فرد تحویل به مشتری است. از جمله آپشن‌های این خودرو سیستم صوتی Focal، دوربین چند حالته، قابلیت فرمان صوتی راننده، نمایشگر لمسی با قابلیت هم‌خوانی با اندروید Auto و اپل CarPlay هستند.

این کراس‌اور دیفرانسیل جول مجهز به یک پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژ با جعبه‌دنده‌ای 6 سرعته دستی است.

دیدگاه کاربران