استیشنی جدید برای بازار اروپا

معرفی نسخه‌ای خاص از تویوتا کرولا

3 مهر 1398 15:19

مدتی پس از رونمایی از مدل فوکوس‌ اکتیو توسط شرکت فورد، تویوتا نیز مدل جدید کرولا Trek را معرفی کرد.

تویوتا متعهد شده 16 دستگاه از کورولا Trek را در اختیار تیم Trek-Segafredo قرار دهد تا در تور جهانی مسابقات تیم Trek Bicycle مورد استفاده قرار گیرند.این خودرو که تنها با تریم تورینگ اسپرت عرضه می‌شود، نسبت به نسخه استاندارد به میزان 20 میلی‌متر ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد. جلوپنجره با نقش لانه زنبوری، قطعات پلاستیکی که روی بخش پایینی بدنه نصب شده، رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های LED جلو، شیشه ایمنی عقب و نشان Trek روی در عقب خودرو را می‌توان جزء سایر تغییرات این مدل دانست.

در فضای داخلی تویوتا کرولا Trek نیز مواردی چون پوشش دو رنگ، تریم چوب، سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه نمایشگر 7 اینچی، نمایشگر دیگری به همین ابعاد در پشت آمپر و جدیدترین نسل سیستم ایمنی هوشمند تویوتا به چشم می‌خورد.

سیستم مذکور مواردی همچون نوربالای خودکار، خواندن علائم هشداردهنده جاده، دستیار تعویض خط، سیستم ایمنی پیشگیری از برخورد در شب و روز با قابلیت شناسایی عابرپیاده و دوچرخه‌سواران، کروز کنترل تطبیق‌پذیر با توقف و حرکت خودکار را شامل می‌شود.

تویوتا کرولا استیشن واگن

تویوتا سه پیشرانه مختلف برای نصب در کرولا Trek پیشنهاد کرده که شامل نسخه‌های 1.2 لیتری توربو، 1.8 لیتری و مدل هیبرید با حجم 2 لیتر می‌شود.

شرکت تویوتا مدتی پیش از این مدل تورینگ کرولا را در جریان مسابقه ریسLa Vuelta  که بین 24 آگوست تا 15 سپتامبر برگزار شد، معرفی کرده است. به عنوان بخشی از قرارداد، تویوتا متعهد شده 16 دستگاه از کرولا Trek را در اختیار تیم Trek-Segafredo قرار دهد تا در تور جهانی مسابقات تیم Trek Bicycle مورد استفاده قرار گیرند.

مشخصات نهایی و قیمت این خودرو در بازار اروپا در زمانی نزدیک به عرضه، اعلام خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران