ظاهر معمولی، کابین رویایی

تیونینگ تویوتا لندکروزر

10 مهر 1398 12:40

تویوتا لندکروزر نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا به‌عنوان شاسی‌بلندی توانمند و باشکوه شناخته می‌شود. حالا یک تیونر اوکراینی عشق و علاقه خودش را به این ژاپنی غول‌آسا نشان داده است.

برتری اصلی این تیونینگ داخل کابینش است. جایی که می‌توان ادعا کرد همه‌چیز به کلی دستخوش تغییر شده.انتخاب سری 200 تویوتا لندکروزر کار سختی را پیش روی تیونرها نمی‌گذارد. چراکه چهره این خودرو به اندازه کافی پرابهت و گیرا است. البته شرکت AutoLife کی‌یِو هم با علم به این موضوع تغییرات ظاهری پروژه خود را به آرامی پیش برده است. البته این به معنی ساده بودنش نیست.

تغییرات دوست‌داشتنی در جلوپنجره، سپرها و به‌ویژه مه قرارگیری مه‌شکن‌ها حس و حال تهاجمی‌تری به تویوتا لندکروزر بخشیده است. در قسمت عقب نیز سرانجام شاهد این هستیم که یک شرکت طراحی آمده فضای خالی بین دو چراغ را به طرزی زیبا پوشش داده است.

تویوتا لندکروزر با تیونینگ مگنوم

برتری اصلی این تیونینگ داخل کابینش است. جایی که می‌توان ادعا کرد همه‌چیز به کلی دستخوش تغییر شده است. شرکت می‌گوید داخل کابین این خودرو تماماً از چرم منحصربه‌فرد اتریشی پوشیده شده است. حتی روی پشت سری‌ها،‌ زیردستی، کنسول و داشبورد. ایده استفاده از ورق براق آلومینیوم در میانه کنسول به خوبی اجرا شده و خواص لوکس‌گرایانه این خودرو را دوچندان کرده است. یکی از اقدامات خیره‌کننده اتولایف صندلی‌های عقب بوده که واقعاً از ب‌ام‌و سری 7 مدل G12 برداشته شده است.

بد نیست بدانید تویوتا لندکروزر فوق مجهز به یک پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 381 اسب‌بخار قدرت و 543 نیوتن‌متر گشتاور است.

دیدگاه کاربران