نسخه چینی CR-V با الهام از طراحی آکورد

معرفی هوندا بریز مدل 2020

21 مهر 1398 13:53

اگر از علاقمندان هوندا CR-V هستید اما در عین حال به ظاهر کسل‌کننده این خودرو نیز انتقاد دارید، مدل جدید ساخت این شرکت ژاپنی یعنی بریز (Breeze) به احتمال فراوان می‌تواند توجه شما را برای خرید جلب نماید. البته باید توجه داشته باشید که هوندا این مدل را تنها در بازار چین عرضه خواهد کرد.

شاسی‌بلند جدید هوندا بریز نسخه‌ای برای بازار چین است که با الهام از طراحی آکورد، جذابیت بیشتری نسبت به CR-V دارد.تصاویر هوندا بریز مدل 2020 مدتی پیش و در ماه آگوست منتشر شده بود اما عکس‌های مدل نهایی و آماده برای تولید به تازگی و به صورت آنلاین از دو پایگاه اینترنتی در چین انتشار یافته است.

هوندا مدل بریز را در همکاری با خودروسازی چینی گوانگژو موتورز خواهد ساخت. این خودرو که از طراحی پویاتری نسبت به مدل CR-V بهره می‌برد، تنها کمی بزرگتر بوده اما در ارتفاع و عرض ابعاد یکسانی با خودروی مذکور دارد. طول بریز برابر با 4.6 متر، عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر با 1.8 و 1.6 متر و فاصله محورهای آن نیز 2.6 متر است.

هوندا بریز مدل 2020

نمای جلوی این مدل را می‌توان مستقیماً برگرفته از سدان مشهور ساخت هوندا یعنی آکورد دانست. طراحی چراغ‌های اصلی جلو و روشنایی‌های LED که اکنون به فرم L ساخته شده‌اند به وضوح گیراتر از طراحی قسمت‌های مشابه در CR-V است.

کابین هوندا Breeze برای پنج سرنشین فضا داشته و طراحی داشبورد نیز مشابه همین بخش در CR-V انجام شده است. در این مدل فناوری‌های Honda Sensing و Honda Connect 2.0 نیز نصب شده که امکاناتی همچون شارژ بی‌سیم و بازشدن در صندوق بدون کمک دست را شامل می‌شود.

خریداران این خودرو امکان انتخاب از میان پیشرانه بنزین‌سوز 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 193 اسب‌بخار به همراه جعبه‌دنده CVT و یا مجموعه هیبرید 2 لیتری i-MMD با قدرت 215 اسب‌بخار را خواهند داشت. هردو مدل مذکور را می‌توان به صورت تک دیفرانسیل و یا AWD سفارش داد.

هنودا بریز مدل 2020

براساس خبری که Autocar India منتشر کرده، در آینده نزدیک نسخه بلک‌ادیشن این خودرو نیز موجود می‌شود که تغییراتی همچون رینگ‌ها و آینه‌های جانبی مشکی و تغییرات جزئی دیگری را نسبت به مدل استاندارد به همراه خواهد داشت.

قیمت پایه هوندا بریز مدل 2020 در بازار چین از 25,360 دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران