• معرفي نسل جديد هوندا بريز در چين

برادر ناتنی هوندا CR-V

معرفی نسل جدید هوندا بریز در چین

25 مرداد 1401 12:53

با نسل جدید هوندا بریز (Breeze) آشنا شوید، نسخه تغییر یافته از نسل ششم CR-V که از سه ماهه چهارم سال جاری توسط گک-هوندا در چین عرضه خواهد شد. نکته جالب اینکه نسخه چینی هوندا CR-V نیز تحت همکاری با شریک چینی دیگر هوندا یعنی دانگ‌فنگ در چین به فروش می‌­رسد.

به نظر می­‌رسد که پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 190 اسب­‌بخار قدرت در زیر کاپوت هوندا بریز قرار گرفته است.مواردی شامل جلوپنجره کوچک‌تر، ابعاد بزرگ‌تر لوگو، طرح متفاوت ورودی هوا، چراغ‌های افقی عقب، تریم مشکی پایین شیشه عقب، انتقال جای پلاک به محل پایین‌تر، شب‌رنگ‌­های عمودی و خروجی‌­های اگزوز با طراحی جدید، چهره هوندا بریز را از CR-V متمایز نموده است.

با استناد بر رسانه‌­های چینی، ابعاد بدنه هوندا بریز در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.716، 1.866، 1.691 و 2.7 متر اعلام شده، که در تمام موارد به جزء طول، با CR-V برابر است. در واقع طراحی جدید سپرها، افزایش 22 میلی‌متری طول بدنه را در پی داشته است.

معرفی نسل جدید هوندا بریز در چین

با وجود آن‌که تصویری از فضای کابین هوندا بریز در اختیار نداریم، اما می­‌توان انتظار داشت که در این بخش نیز با تغییرات گسترده روبرو باشیم.

با توجه به نشان 240 Turbo روی بدنه، به نظر می­‌رسد که پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 190 اسب­‌بخار قدرت در زیر کاپوت هوندا بریز قرار گرفته است، که نیرو را از طریق گیربکس CVT به محور جلو یا تمام چرخ‌ها ارسال می‌­کند.

هوندا وعده نموده که نسخه پلاگین-هیبرید از مدل بریز را در آینده نزدیک وارد بازار کند.

دیدگاه کاربران