جنگجویی از تبار ولستر

هاچ‌بک مخوف هیوندای در سما 2019

26 مهر 1398 17:21

درست کمی پس از جشن هالووین، نمایشگاه SEMA در شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود که با توجه به شکل ظاهری و قدرت پیشرانه‌های تقویت شده خودروهای شرکت‌کننده، می‌توان این رویداد را نیز به نوعی جشن هالووین خودروها محسوب کرد. هیوندای هم از غافله عقب نمانده و برای حضور در این نمایشگاه نمونه‌ای تقویت شده از مدل سه در ولستر را آماده کرده که Grappler نام گرفته  که به حق تصویری از یک خودروی جنگنجو را به نمایش گذاشته است.

با وجود تمام سازو برگ جنگی که این هیوندای ولستر خاص در ظاهر به تن کرده اما تغییری در قوای فنی آن اعمال نشده است.با وجود تمام سازو برگ جنگی که این هیوندای ولستر خاص در ظاهر به تن کرده اما تغییری در قوای فنی آن اعمال نشده است. بنابراین نمی‌توان از آن انتظار داشت آن‌طور که ظاهرش نشان می‌دهد، برای پیمودن مسیرهای ناهموار توانایی خاصی داشته باشد.

غیر از افزایش محسوس ارتفاع خودرو نسبت به زمین، Grappler به رینگ‌های Method Racing مجهز شده که با تایرهای مخصوص شرایط سخت پوشیده شده‌اند. گاردهای محافظ جلو و عقب برای حفاظت از این دو بخش، کاپوت فیبرکربنی و خروجی‌های اگزوز اسپرت که احتمالاً صدایی درخور ظاهر خشن این خودرو تولید می‌کند از دیگر نقاط تمایز این خودرو نسبت به مدل استاندارد است.

برای نمایش قابلیت‌های کاربردی این خودرو در هنگام عبور از مسیرهای خاص، روی سقف نواری از چراغ‌ها با قابلیت نوردهی زیاد نصب شده است. از دیگر تجهیزات قابل توجه نصب شده روی سقف باید به تایر زاپاس و همچنین پنل خورشیدی قابل جداسازی اشاره کرد که در مواقع نیاز می‌تواند انرژی برقی تجهیزات سرنشینان را تامین نماید.

هیوندای فعلاً تصویری از فضای کابین این خودرو منتشر نکرده اما گفته می‌شود که در این بخش نیز تغییراتی در هماهنگی با ظاهر خودرو اعمال شده که از مهمترین موارد می‌توان به رول‌بارهای ایمنی و صندلی‌های اسپرت ریکارو برای دو سرنشین اشاره کرد. در فضای کابین نیز یک تایر زاپاس دیگر به همراه میله‌های محافظ نصب شده است.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، قرار است هیوندای ولستر Grappler در نمایشگاه SEMA 2019 که از روز سه شنبه 5 نوامبرآغاز به‌کار خواهد کرد و روز 8 نوامبر به کار خود پایان خواهد داد، در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

دیدگاه کاربران