به انتخاب مجله موتورترند

پورشه 911 کررا S برترین خودروی سال

6 آبان 1398 12:23

نشریه باسابقه Motor Trend به پورشه 911 کررا S مدل 2020 لقب بهترین خودروی سال 2019 را اعطا کرده است. این پنجمین مرتبه از سال 2007 است که خودرویی با برند پورشه این عنوان را دریافت می‌کند.

پورشه 911 به انتخاب مجله موتور ترند در میان 11 خودروی دیگر توانست عنوان خودروسال 2019 را به خود اختصاص دهد.این نشریه آمریکایی ابتدا اقدام به جمع‌آوری 12 خودرویی کرد که بهترین عملکرد فنی را از خود به نمایش گذاشته بودند. این خودروها شامل پورشه 911 کررا S، استون‌مارتین سوپرلگرا DBS، بنتلی کانتیننتال GT V8، ب‌ام‌و M2 کامپتیشن، ب‌ام‌و M850i xDrive، دوج چلنجرSRT Hellcat Redeye، فورد موستانگ شلبی GT350، جگوار XE SV Project 8، لامبورگینی اوروس، مک‌لارن سنا، مرسدس-آام‌گ GT 63 S 4Matic+ و تویوتا سوپرا GR بود.

این خودروها پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های مختلف در شهر فونتانا در ایالت کالیفرنیا، در برخی از جاده‌های معروف این ایالت نیز رانده شدند تا قابلیت‌های خود را در شرایط متنوع به معرض نمایش بگذارند.

پس از آن، تمامی این 12 خودرو توسط راننده مسابقات یعنی Randy Pobst در پیست WeatherTech Raceway Laguna Seca در منطقه مونته‌ری کالیفرنیا رانده شدند تا مرجع واحدی برای مقایسه وجود داشته باشد.

در نهایت پورشه 911 کررا S مدل 2020 که به تجهیزاتی چون اسپرت پکیج، اسپرت کرونو پکیج، سیستم تعلیق اسپرت PASM، فرمان‌پذیری محور عقب و ترمزهای کربن-سرامیک PCCB مجهز بود توانست به واسطه عملکرد درخشان خود، نظر متخصصان نشریه Motor Trend را به سوی خود جلب نماید. این خودرو در پیست Laguna Seca بسیار سریع ظاهر شد و به جرات تنها خودرویی که برای آن دردسر می‌آفرید مک‌لارن سنا بود.

Mark Rechtin که سردبیری نشریه Motor Trend را برعهده دارد، پورشه 911 کررا S مدل 2020 را شایسته دریافت عنوان بهترین خودروی سال 2019 برای رانندگان دانسته زیرا به گفته وی هیچ خودروی دیگری در جریان آزمایش نتوانست قابلیت‌های خیره‌کننده‌ای مثل این مدل به نمایش بگذارد.وی در ادامه عملکرد این خودرو را ترکیبی از تحت کنترل و پاسخگو بودن به درخواست راننده و همچنین سرعت زیاد وصف کرده است.

به اعتقاد آقای Mark Rechtin هماهنگی میان پدال گاز، ترمز و فرمان‌پذیری پورشه را در کمتر خودرویی می‌توان پیدا کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران