شاسی‌بلندی کوپه مخصوص بازار چین

معرفی لینک اند کو 05

20 آذر 1398 17:04

پس از انتشار چند تصویر مخفیانه، در نهایت عکس‌های رسمی لینک اند کو 05 به صورت آنلاین منتشر شد.

با وجود آن‌که برند لینک اند کو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جیلی برای ورود به بازار اروپا و آمریکای شمالی برنامه‌های زیادی در سر دارد، اما براساس شنیده‌ها مدل 05 قرار است تنها در بازار چین عرضه شود.این خودرو که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیمه اول سال 2020 در بازار خودروی چین معرفی خواهد شد، در حقیقت نسخه کوپه از اولین محصول این برند یعنی شاسی‌بلند 01 است. این مدل در کنار دو کراس‌اور برند لینک اند کو به نام‌های 01 و 02 و همچنین سدان 03 عرضه خواهد شد. البته قرار است یک مدل هاچ‌بک به نام 04 نیز به جمع محصولات این شرکت وارد شود.

طراحی دماغه و چراغ‌های جلوی مدل 05 شبیه به سایر ساخته‌های شرکت لینک اند کو بوده اما بخش‌هایی چون چراغ‌های عقب، ستون C، قطعات مشکی رنگ روی بدنه و خروجی دوگانه اگزوز از طراحی جدید برخوردار هستند. تصاویر انتشار یافته از این خودرو آن را در چند رنگ مختلف برای پوشش بدنه و طرح‌های گوناگون رینگ‌ها نمایش می‌دهد.

همچون سایر محصولات لینک اند کو، مدل 05 نیز از پلتفرم CMA بهره می‌برد که توسط مهندسان ولوو توسعه یافته است. این خودرو به پیشرانه 2 لیتری برقی شده مجهز شده که 251 اسب‌بخار قدرت و 349 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و این نیرو را به واسطه جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند.

لینک اند کو 05

با وجود آن‌که مدل 05 براساس 01 ساخته شده، اما طراحی داخلی آن تا حد زیادی متفاوت از کار درآمده است. طراحی زاویه‌دار قطعات داخلی شامل صفحه نمایش بزرگ سیستم اطلاعات سرگرمی، خطوط تند و تیز، فرمان جدید و طراحی جدید خروجی‌های سیستم تهویه شاهدی بر این مدعا هستند.

با وجود آن‌که برند لینک اند کو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جیلی برای ورود به بازار اروپا و آمریکای شمالی برنامه‌های زیادی در سر دارد، اما براساس شنیده‌ها مدل 05 قرار است تنها در بازار چین عرضه شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران