جنبشی که الهام‌ می‌بخشد

معرفی لوگو و شعار جدید کیا موتورز

14 دی 1399 10:30

کیا موتورز احتمال دارد شعار و لوگوی خود را تغییر دهد. قبلاً این برند را با شعار «قدرت شگفتی» می‌شناختیم اما اکنون کره‌ای‌ها سراغ عبارت «جنبشی که الهام‌ می‌بخشد» رفته‌اند.

کیا موتورز می‌خواهد موج جدیدی از خودروهای برقی را تولید کند. یک لوگوی جدید ممکن است به این نقشه کمک کند تا تصویر قدیمی به‌عنوان یک خودروی کاملاً مقرون به صرفه را از یادها ببرد.اگرچه کیا هنوز این موضوع را تایید نکرده ولی گفته می‌شود اداره مالکیت معنوی کره جنوبی، علامت تجاری و شعار جدید شرکت را دریافت کرده است. طرح جدید لوگو نیز به پیروی از خودروسازان اروپایی از منطق مینیمالیستی با قالب بیضی پیروی می‌کند. البته پیش از این نیز در سال 2019 کانسپتی از این خودروساز معرفی شد که با همین لوگوی جدید آمده بود.

اطلاعاتی در دست است که می‌گوید دفتر اصلی کیا موتور لوگوی قدیمی را از روی ساختمان خود برداشته است. این شاید به دلیل تعبیه لوگوی جدید باشد. ممکن است این خودروساز کره‌ای مسیر فولکس‌واگن را در پیش بگیرد. چراکه این آلمانی نیز اخیراً لوگوی قبلی خود را بازطراحی کرده است. اولین‌بار نیز لوگوی جدید فولکس در ساختمان اصلی شرکت تعبیه شد.

کیا موتورز اکنون در میانه راه یک برنامه 5 ساله قرار دارد که طبق آن می‌خواهد موج جدیدی از خودروهای برقی را تولید کند. هو سونگ سانگ رئیس جدید بخش بین‌الملل کیا می‌گوید شرکت می‌خواهد پویاتر، شیک‌تر و البته مبتکر باشد. این شرکت همچنین در نظر دارد تا سال 2025 میلادی 11 خودروی برقی جدید را به بازار عرضه کند.

یک لوگوی جدید ممکن است به این نقشه کمک کند تا تصویر قدیمی به‌عنوان یک خودروی کاملاً مقرون به صرفه را از یادها ببرد. در همین راستا بود که شعار جدید نیز انتخاب شده است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران