کانسپتی برپایه مدل i3

هتل متحرک ‌ب‌ام‌و در CES 2020

1 دی 1398 11:07

مدت کوتاهی تا شروع «نمایشگاه دستگاه‌­های الکترونیکی مخصوص مصارف شخصی» یا به اختصار CES باقی مانده و ب‌ام‌و برای این نمایشگاه یک کانسپت منحصربه‌فرد را آماده کرده است. این کانسپت که به نوعی یک هتل متحرک به شمار می‌­رود، بر پایه مدل i3 ساخته شده و این خودروساز آلمانی چندین نمونه از آن را برای نمایشگاه CES 2020 آماده کرده است.

به منظور تبدیل i3 به یک هتل متحرک، ب‌ام‌و تقریباً همه قسمت­‌های فضای داخلی را تغییر داده و فقط صندلی راننده و داشبورد تغییری نکرده‌­اند.ب‌ام‌و این امکان را برای علاقه‌­مندان فراهم کرده تا بتوانند سواری با این مدل برقی را از صندلی سرنشین عقب که بیش از نصف فضای کابین به آن اختصاص یافته تجربه کنند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌­کنید، به منظور تبدیل i3 به یک هتل متحرک، ب‌ام‌و تقریباً همه قسمت­‌های فضای داخلی را تغییر داده و فقط صندلی راننده و داشبورد تغییری نکرده‌­اند. به این ترتیب، صندلی­‌های ردیف عقب حذف شده و فقط یک صندلی در این قسمت وجود دارد. البته صندلی کنار راننده هم حذف شده است. در سمت چپ صندلی سرنشین عقب، یک میز کوچک تعبیه شده که یک آباژور هم روی آن وجود دارد. طبق ادعای این خودروساز آلمانی، همه این موارد سبب شده در کابین این خودروی برقی حس بسیار خوبی را تجربه کنید.

کانسپتی برمبنای ب ام و i3 برای حضور در نمایشگاه ces 2020

اگر تمایل نداشته باشید در این هتل متحرک از پنجره بیرون را تماشا کنید، می‌توانید از سیستم سرگرمی ویژه‌­ای که ب‌ام‌و برای این کانسپت در نظر گرفته استفاده کنید. از نکات جالب در خصوص این سیستم، یک صفحه نمایش است که در سقف کابین تعبیه شده و هنگام استفاده باز خواهد شد. علاوه‌براین، در فضای داخلی این کانسپت از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده است.

نمایشگاه CES در 7 ژانویه سال میلادی آینده یعنی چیزی در حدود دو هفته دیگر در لاس‌وگاس آغاز به کار خواهد کرد. احتمال می­‌رود این کانسپت در رویدادهای بعد از این نمایشگاه هم حضور داشته باشد.

دیدگاه کاربران