3 نسخه خاص از مدل‌های جیمنی، سوئیفت و هاستلر

محصولات سوزوکی برای نمایشگاه خودروی توکیو 2020

9 دی 1398 08:45

هرچه به روز افتتاح نمایشگاه خودرو توکیو 2020 یعنی دهم ژانویه نزدیک می‌شویم، خودروسازان بیشتری فهرست محصولاتی که برای نمایش در این رویداد تدارک دیده‌اند را منتشر می‌سازند.

سوزوکی برای نمایشگاه خودروی توکیو 2020 سه نسخه خاص از محصولاتش را تدارک دیده است.سوزوکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از حضور هفت محصول ساخت خود در این نمایشگاه خبر داده که شامل نسخه‌هایی سفارشی از شاسی‌بلند جیمنی و هاچ‌بک سوئیفت خواهد بود.

علاوه‌براین نسخه Street Base از سوزوکی Hustler یک مینی ون مدگراست که با هدف جلب نظر خریداران جوان علاقمند به ورزش‌های خیابانی همچون اسکیت بورد معرفی شده است. بدنه این خودرو با رنگی مات پوشانده شده که با رنگ چرخ‌های خودرو و البته قطعات مشکی براق اطراف چراغ‌های جلو و جلوپنجره هماهنگی دارد. قطعات نقره‌ای روی سپر جلو، پوشش آینه‌های جلو و سقف نیز از دیگر نقاط تمایز این مدل با نسخه استاندارد خواهد بود. سوزوکی ادعا کرده فضای داخلی Hustler Street Base به واسطه نورپردازی و چندین بلندگو، بسیار پر هیجان خواهد بود.

سوزوکی جیمنی

برویم سراغ نسخه Marine Style از شاسی‌بلند کوچک ولی توانای ساخت سوزوکی یعنی جیمنی سی یرا. در همان نگاه اول رینگ‌های سفارشی این خودرو با تایرهای آفرودی ساخت یوکوهاما، سپر استیل جلو، رکاب‌های جانبی و محفظه بار نصب شده روی سقف جلب نظر می‌کند. روی محفظه بار سقفی چراغ‌های LED نیز نصب شده است. قرار است این جیمنی سفارشی در کنار قایق تفریحی کوچک S17 به نمایش درآید.

سومین محصول مهم سوزوکی برای نمایشگاه خودروی توکیو 2020 را می‌توان نسخه Katana Edition از سوئیفت اسپرت دانست که برای ادای احترام به موتورسیکلت Katana ساخته شده است. البته سوزوکی اوایل سال جاری نسخه‌ای از سوئیفت با همین نام در هلند معرفی کرده بود که تاحدی به خودروی حاضر در نمایشگاه توکیو 2020 شباهت داشت اما نسخه اخیر را می‌توان قدمی بسیار فراتر دانست.

سوزوکی سوئیفت

کیت بدنه پهن با گلگیرهای عریض، رکاب‌های جانبی سفارشی، رینگ‌های مشکی با جزئیات قرمز، جلوپنجره مشکی براق، زیرسپر جلو و پوشش آینه‌های جانبی به رنگ مشکی براق، چراغ‌ها و شیشه‌های دودی و نوشته‌های گرافیکی Katana روی بدنه باعث شده چهره این خودرو بسیار خشن‌تر از قبل به نظر برسد.

فعلاً تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نشده اما سوزوکی اعلام کرده که به لطف قطعات با ظاهر تیتانیوم و برخی جزئیات قرمز رنگ، هیجان را در این بخش نیز بالا برده است.

دیدگاه کاربران