به مناسبت دو دهه همکاری با رنو

معرفی محصولات سفارشی داچیا

17 دی 1398 13:26

شرکت داچیا تصمیم گرفته به مناسبت دو دهه همکاری با شرکت رنو که به تولد دوباره این شرکت و موفقیت آن منجر شده، سه مدل از محصولات خود را با پسوند SE Twenty به علاقمندان عرضه نماید. این مدل‌ها شامل ساندرو استپ‌وی، لوگان MCV استپ‌وی و شاسی‌بلند محبوب ساخت این شرکت یعنی داستر خواهد بود.

این نسخه‌ها که به مناسبت دو دهه همکاری داچیا با رنو شکل گرفته‌اند، 520 تا 850 دلار نسبت به نسخه‌های استاندارد گران‌تر هستند.کار تحویل این مدل‌ها به خریداران اهل بریتانیا از ماه مارس 2020 آغاز می‌شود. مهمترین تفاوت ظاهری این مدل‌ها که براساس تریم Comfort نسخه استاندارد شکل گرفته‌اند، شامل پوشش رنگ آبی، رکاب‌ها و قطعات مشکی رنگ روی طرفین بدنه، آینه‌های جانبی مشکی و قطعه آبی رنگ مرکز رینگ‌ها می‌شود.

در کابین نیز با صندلی‌های پارچه‌ای با جزئیات آبی رنگ مواجه هستیم که بسته به مدل، نشان‌های Duster وStepway نیز با رنگ آبی روی پشتی آن‌ها دوخته شده است. غیر از این مورد باید به حاشیه آبی دریچه‌های خروجی سیستم تهویه و کفپوش ویژه این مدل‌ها اشاره کرد.

هر سه مدل داچیای سفارشی به دوربین دید عقب مجهز بوده که البته در مدل داچیا شامل دوربین دید اطراف، سنسورهای پارک و هشدار نقاط کور نیز می‌شود.

داچیا لوگان MCV استپ‌وی

نیروی محرکه مدل‌های ساندرو استپ‌وی و لوگان MCV استپ‌وی از پیشرانه بنزین‌سوز به قدرت 89 اسب‌بخار به دست می‌آید که البته مدل MCV را می توان به پیشرانه دیزل به قدرت 94 اسب بخار نیز سفارش داد. تمام نسخه‌های مذکور با جعبه‌دنده پنج سرعته دستی تحویل می‌شود. کروز کنترل با محدودکننده سرعت، سنسورهای عقب و سیستم صوتی تصویری با پشتیبانی از رادیو DAB، اپل کارپلی، اندروید اتو و بلوتوث به همراه مسیریاب جزء امکانات استاندارد این مدل‌ها خواهد بود.

قیمت پایه نسخه SE Twenty از مدل‌های ساندرو استپ‌وی و لوگان MCV استپ‌وی به ترتیب از 14,764 و 16,725 دلار آغاز می‌شود که 523 دلار بیشتر از نمونه‌های استاندارد تریم Comfort این خودروها خواهد بود.

داچیا داستر

داستر قدرت خود را از پیشرانه بنزین‌سوز به قدرت 128 اسب‌بخار یا پیشرانه دیزل به قدرت 113 اسب‌بخار تامین می‌کند. بسته به سفارش مشتری، این خودرو در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. سیستم تهویه مطبوع، کامپیوتر سفری هفت‌کاره، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن و رینگ‌های 17 اینچی جزء تجهیزات استاندارد این خودرو خواهد بود.

قیمت داستر SE Twenty نیز از 20,451 دلار آغاز می‌شود که 850 دلار گران‌تر از نسخه Comfort استاندارد این خودرو است.

دیدگاه کاربران