هیولایی با پیشرانه موستانگ GT350

جهش ژنتیکی فورد F100

17 دی 1398 14:04

قرار است یک نمونه از وانت فورد F100 مدل 1956 که در ظاهر و باطن نسبت به حالت استاندارد بسیار تغییر کرده، در اواخر ماه جاری و در جریان حراج Barrett-Jackson به معرض فروش گذاشته شود.

نصب پیشرانه قدرتمند یک شلبی GT350 در وانتی که متعلق به دهه پنجاه میلادی است مطمئناً کار آسانی نبوده به همین دلیل شاسی وانت مذکور تقویت شده تا بتواند با این پیشرانه مدرن سازگار شود.سازنده این فورد F100 سفارشی درنظر داشته نسخه‌ای منحصربه‌فرد و البته قدرتمند از این وانت قدیمی را ارائه نماید بنابراین پیشرانه هشت سیلندر فورد موستانگ شلبی GT350 را در سینه این خودرو نصب کرده، پیشرانه‌ای که 526 اسب‌بخار قدرت و 581 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده این وانت از نوع شش دنده دستی بوده که آن هم مستقیماً از کوپه عضلانی فورد یعنی موستانگ شلبی GT350 برگرفته شده است.

البته نصب پیشرانه قدرتمند یک شلبی GT350 در وانتی که متعلق به دهه پنجاه میلادی است مطمئناً کار آسانی نبوده به همین دلیل شاسی وانت مذکور تقویت شده تا بتواند با این پیشرانه مدرن سازگار شود. علاوه‌براین، سیستم اگزوز Kooks و بسیاری قطعات ظاهری دیگر نیز به این وانت قدیمی افزوده شده است. برای مثال می‌توان به گلگیرهای عریض جلو و عقب، چراغ‌های LED در جلو و عقب و رنگ مشکی مات بدنه اشاره کرد.

فورد F100 تیتونینگ شده

در فضای داخلی نیز تغییراتی اعمال شده تا کابین با بیرون خودرو هماهنگ شود. در نهایت همان‌طور که قبلاً اشاره شد، اعمال این تغییرات روی یک خودروی کلاسیک آن‌هم فورد F100 کار راحتی نیست اما به نظر می‌رسد سازنده به خوبی از پس انجام این عمل دشوار برآمده است.

هنوز درباره قیمت پایه این خودرو در هنگام عرضه در حراج سخنی به میان نیامده اما از همین حالا می‌توان حدس زد که وانت تقویت شده با استقبال هواداران روبرو شود.

دیدگاه کاربران
اسماعیلعبداللهپور 1402/5/4
سلام.خواستم بگم خیلی کارتون درست پولای الکی ازکسی نمیگیرید،کارتون درست خیلی خفنه
پاسخ
0
0
0