پیکاپی خاص در تیراژ 250 دستگاه

نسخه ویژه هارلی‌دیویدسون از جی‌ام‌سی سیرا

19 دی 1398 10:11

سابقه همکاری شرکت‌های فورد و هارلی‌دیویدسون به چندین سال قبل بازمی‌گردد، از زمانی که یک پکیج ویژه با نام شرکت سازنده موتورسیکلت برای فورد F-150 در سال 2000 معرفی شد. ارتباط میان این دو شرکت آمریکایی در طول سال‌های گذشته همچنان برقرار بود.

قرار است از جی‌ام‌سی سیرا نسخه هارلی‌دیویدسون تنها به تعداد 250 دستگاه آن هم در سه رنگ مشکی انیکس، سفید Summit و نقره‌ای متالیک ساخته شود.در سال 2019 نیز شاهد معرفی نسخه هارلی‌دیویدسون از پیکاپ F-150 با بهسازی‌های ظاهری و فنی بودیم. اما شرکت باسابقه تولید کننده موتورسیکلت برای سال 2020 سنت‌شکنی کرده و پس از سال‌ها همکاری با فورد، این بار نام خود را به نسخه‌ای خاص از پیکاپ جی‌ام‌سی سیرا اضافه کرده است.

همچون فورد F-150 2019، نسخه سفارشی از پیکاپ ساخت جی‌ام‌سی نیز در Tuscany Motor Co. تولید خواهد شد. این کارخانه از سه دهه پیش به این سو، به امر ساخت پیکاپ‌های خاص مشغول بوده و البته بر محصولات فورد، شورولت و جی‌ام‌سی تمرکز دارد. این کارخانه امکان تولید نمونه‌های سفارشی براساس مدل‌های ساخته شده را نیز دارد.

هارلی‌دیویدسون اعلام کرده که پیکاپ جی‌ام‌سی سیرا را در 65 مورد نسبت به نسخه استاندارد تغییر داده که شامل نوار چراغ‌های LED روی سپر جلو، لوگوی هارلی‌دیویدسون روی جلوپنجره و همچنین هواکش روی کاپوت می‌شود.

نسخه ویژه هارلی‌ دیویدسون از جی‌ام‌سی سیرا

این نسخه خاص از سی­را به رینگ‌های 22 اینچی آلومینیومی و همچنین گلگیرهای ویژه مجهز شده است. در نمای عقب خروجی‌های دوگانه آلومینیومی اگزوز در سپر بازطراحی شده دیده می‌شود مضافاً براینکه در این بخش نیز شاهد نصب نام هارلی‌دیویدسون بر روی در محفظه بار هستیم.

غیر از تغییرات ظاهری، باید به بهسازی‌های سخت‌افزاری در بخش فنی نیز اشاره کنیم که شامل سیستم تعلیق مرتفع BDS به همراه تایرهای 35 اینچی چهارفصل خواهد بود.

نسخه ویژه هارلی‌ دیویدسون از جی‌ام‌سی سیرا

در فضای کابین نیز شاهد تغییراتی همچون استفاده از پوشش چرم سفارشی و نشان اختصاصی این نسخه از سیرا روی کنسول مرکزی هستیم.

قرار است از جی‌ام‌سی سیرا نسخه هارلی‌دیویدسون تنها به تعداد 250 دستگاه آن هم در سه رنگ مشکی انیکس، سفید Summit و نقره‌ای متالیک ساخته شود. از ماه آینده میلادی این خودرو در نمایندگی‌های منتخب GMC با قیمت 94,995 دلار به همراه پوشش گارانتی سه سال یا 57 هزار کیلومتر عرضه خواهد شد. اولین نمایش عمومی سی­را هارلی‌دیویدسون 2020 اواخر ماه جاری میلادی و در جریان حراج Barrett-Jackson در آریزونا خواهد بود.

دیدگاه کاربران