فقط برای مشتریان ژاپنی

لکسوس NX برنز و UX آبی آمد

23 دی 1398 09:32

زیرمجموعه لوکس‌ساز تویوتا در نمایشگاه توکیو از دو محصول ویژه خود یعنی NX ویرایش برنز و UX ویرایش آبی رونمایی کرد.

برخلاف بسیاری از مدل‌های ویژه خود که تنها راهی بازار آمریکا می‌شود، این‌بار لکسوس NX و UX فقط برای مشتریان ژاپنی در نظر گرفته خواهند شد. انتخاب این دو رنگ خاص از آنجا اهمیت بالایی پیدا می‌کنند که لکسوس از آن هم در داخل و هم در بیرون استفاده کرده است. برخلاف بسیاری از مدل‌های ویژه خود که تنها راهی بازار آمریکا می‌شود، این‌بار NX و UX فقط برای مشتریان ژاپنی در نظر گرفته خواهند شد.

با NX Bronze Edition شروع می‌کنیم. خودرویی که بر اساس NX300 طراحی شده است. نام اصلی رنگ بدنه آن «سونیک تیتانیومی متالیک» است. البته رینگ‌های 18 اینچی آن نیز با پوشش خوش‌رنگ برنز پوشانده شده‌اند. رینگ‌هایی که پره‌های دوبل آن با وسواس فراوان دو رنگ شکل گرفته‌اند.

داخل کابین NX فوق همانطور که پیش‌تر گفته شد تریم برنزی به خوبی مشاهده می‌شود. البته استفاده ابزاری ژاپنی‌ها از ورق‌های فلزی در کنار تزئینات روی دستگیره در، دوخت صندلی‌ها، فرمان، دسته‌دنده، کنسول میانی و پنل در‌ها نشان می‌دهد که لکسوس یکی از متخصصان لوکس‌گرایی است. پکیج جدید آپشن‌های این خودرو شامل هشدار نقاط کور و سیستم تشخیص رفت و آمد در پشت خودرو هم می‌شود. قیمت پایه مدل FWD این خودرو 44 هزار و 690 دلار و قیمت مدل AWD آن 47 هزار و 110 دلار است.

از UX Blue Edition هم غافل نشویم. کراس‌اور سایز متوسطی که بر اساس UX200 طراحی شده و رینگ‌هایی 17 اینچی دارد. در داخل کابین این خودرو نیز سعی شده امضای رنگ آبی بیرونی به نحوی گنجانده شود. در اتاق این مدل می‌توان تریم آلومینیوم را بیشتر شاهد بود. قیمت پایه این محصول نیز 36 هزار و 950 دلار است.

دیدگاه کاربران