از سوی شعبه برزیلی فورد

معرفی فورد ترولر TX4 مدل 2020

16 بهمن 1398 09:53

به تازگی یکی از شعبه‌های شرکت آمریکایی فورد که در برزیل واقع شده، نسخه جدید شاسی‌بلند T4 را با پسوند TX4 معرفی کرده است.

فورد ترولر TX4 با قیمت پایه 167,530 رئال برزیل (برابر با 39,120 دلار آمریکا) در بازار داخلی این کشور به فروش می‌رسد.تفاوت اصلی این مدل با نسخه استاندارد T4 به جعبه‌دنده شش سرعته خودکار بازمی‌گردد، چراکه در مدل استاندارد جعبه‌دنده شش سرعته دستی به عنوان تنها گزینه قابل نصب ارائه می‌شود. جعبه‌دنده جدید که از پیکاپ رنجر برگرفته شده، برای رانندگی در شرایط مختلف کالیبره شده و می‌توان از آن در سه حالت Drive، اسپرت یا دستی استفاده نمود.

غیر از جعبه‌دنده جدید، فورد TX4 به قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب مجهز شده که از طریق دکمه‌ای روی کنسول مرکزی کنترل می‌شود. تغییرات دیگر فورد ترولر TX4 شامل مواردی چون سپرهای استیل، رکاب‌ها و محافظ‌های جانبی، اسنورکل، چراغ‌های خودکار جلو با لامپ‌های LED سفید از برند Hella و تایرهای 17 اینچی پیرلی Scorpion MTR با ابعاد 245/70 می‌شود.

فورد ترولر TX4 مدل 2020 را می‌توان با بدنه دورنگ سفارش داد. خریدار می‌تواند از میان سه رنگ اصلی پیشنهاد شده برای بدنه که شامل قهوه‌ای Trancoso، سبز Maragogi و نقره‌ای یخی می‌شود یکی را به همراه رنگ آبی Naval برای پوشش جلوپنجره، کاپوت، سقف، سپرها، در محفظه بار، رکاب‌های جانبی و اسنورکل سفارش دهد.

فورد ترولر TX4

در فضای کابین فورد TX4 از پارچه به همراه دوخت نارنجی رنگ برای پوشش صندلی‌ها استفاده شده و نشان TX4 نیز روی پشت سری‌ها به چشم می‌خورد.

سانروف شیشه‌ای، تهویه مطبوع خودکار دومنطقه‌ای، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، کامپیوتر سفری، صندلی‌های عقب با قابلیت جمع‌شوندگی، سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر 6.75 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین محلی برای نصب دستگاه‌های مسیریاب به عنوان تجهیزات استاندارد برای این مدل ارائه شده است.

فورد ترولر TX4

قوای محرکه فورد TX4 همچون مدل استاندارد ترولر از پیشرانه 5 سیلندر توربودیزل 3.2 لیتری تامین می‌شود که 197 اسب‌بخار قدرت و 470 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم چهارچرخ محرک این خودرو در سه حالت 4x2، 4×4 High و 4×4 Low  قابل استفاده خواهد بود.

فورد ترولر TX4 با قیمت پایه 167,530 رئال برزیل (برابر با 39,120 دلار آمریکا) در بازار داخلی این کشور به فروش می‌رسد.

دیدگاه کاربران