پیکاپی با توانایی آفرود بیشتر

معرفی جیپ گلادیاتور Mojave

19 بهمن 1398 15:20

جیپ با چند نسخه جدیدی از مدل‌ه گلادیاتور به نمایشگاه خودرو شیکاگو قدم گذاشته است. این نسخه از سه ماهه دوم سال 2020 در نمایندگی‌های این شرکت عرضه خواهند شد. جیپ گلادیاتور Mojave با توانایی‌های بیشتری برای پیمودن مسیرهای ناهموار به میدان آمده و به نشان Desert Rated مجهز شده که بر روی محصولات آفرودر توانمند این شرکت نصب می‌شود.

جیپ گلادیاتور Mojave با توانایی‌های بیشتری برای پیمودن مسیرهای ناهموار به میدان آمده است.جیپ سیستم تعلیق گلادیاتور Mojave را با افزودن کمک فنرهای 6.35 سانتی‌متری ساخت برند Fox برای پیمودن مسیرهای بیابانی آماده کرده به‌گونه‌ای که ارتفاع خودرو در بخش جلو به میزان 2.54 سانتی‌متر افزایش یافته و در نهایت به 29.46 سانتی‌متر از سطح زمین رسیده است.

به منظور پایداری بیشتر، عرض خودرو 1.27 سانتی‌متر بیشتر از مدل استاندارد بوده و از محورهای قوی‌تری برای ارتباط میان چرخ‌ها استفاده شده تا قابلیت اطمینان گلادیاتور Mojave در هنگام عبور از مسیرهای ناهموار بیشتر باشد.

پیشرانه نصب شده روی جیپ گلادیاتور Mojave نمونه‌ای شش سیلندر به حجم 3.6 لیتر بوده که 285 اسب‌بخار قدرت و 353 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده این خودرو به صورت استاندارد شش سرعته دستی بوده اما در صورت سفارش خریدار نمونه هشت سرعته اتوماتیک نیز قابل دریافت است.

معرفی مدل جدید جیپ گلادیاتور Mojave

صرف نظر از نوع جعبه‌دنده، سیستم چهارچرخ محرک به همراه ترنسفر کیس دو سرعته و قفل دیفرانسیل عقب به صورت استاندارد در این مدل نصب می‌شود.

ورودی هوای روی کاپوت، رکاب‌های جانبی، رینگ‌های 17 اینچی به همراه تایرهای 33 اینچی و چهار فصل فالکن را می‌توان به عنوان مهمترین تغییرات ظاهری این نسخه از جیپ گلادیاتور نام برد.

معرفی مدل جدید جیپ گلادیاتور Mojave

در فضای داخل این جیپ خریداران می‌توانند از میان دو تریم مشکی یا خاکستری استیل، یکی را انتخاب نمایند. صندلی‌های داخل این خودرو پشتی بزرگتری داشته و دوخت نارنجی رنگ روی آن‌ها دیده می‌شود.

جیپ همچنین حالت رانندگی آفرود پلاس را نیز به این مدل اضافه کرده که نحوه پاسخگویی دریچه گاز و سیستم کنترل کشش را برای راندن با سرعت زیاد روی مسیرهای شنی یا سنگلاخ تغییر می‌دهد. این سیستم همچنین امکان قفل نمودن دیفرانسیل عقب را در سرعت‌های بالا برای راننده فراهم می‌کند، امکانی که تا پیش از این در جیپ گلادیاتور موجود نبوده است.

اگر نسخه Mojave از گلادیاتور به نظر شما بیش از حد خشن به نظر می‌رسد، می‌توانید نسخه High Altitude را انتخاب نمایید که بیشتر حال و هوای لوکس دارند.

در نسخه High Altitude امکانات رفاهی همچون چراغ‌های جلو و مه‌شکن‌های LED و لبه‌های گلگیر، سقف، آینه‌های جانبی و سپرهای همرنگ بدنه، رینگ‌های 20 اینچی مشکی رنگ، روکش چرم روی داشبورد، کنسول مرکزی و پوشش داخل درها، روکش چرم ناپا برای صندلی‌ها و نمایشگر 8.4 اینچی اطلاعات سرگرمی به همراه مسیریاب به صورت استاندارد در خودرو موجود است. سیستم ایمنی کمکی راننده این خودرو نیز شامل پایش نقاط کور و تشخیص ترافیک پشت سر خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران