رنگی‌تر از قبل

تغییر چهره سیتروئن C3 برای سال 2020

23 بهمن 1398 11:17

سیتروئن مدل تغییر چهره داده شده از هاچبک موفق و پرفروش C3 را معرفی کرده، خودرویی جمع‌وجور که رقیبانی چون فولکس‌واگن پولو، رنو کلیو، فورد فیستا و تویوتا یاریس را پیش روی خود می‌بیند.

خریداران می‌توانند از میان چهار رنگ سقف، سه رنگ برای قطعه میانی سقف و هفت رنگ بدنه ترکیب دلخواه خود را انتخاب نمایند.نمای جلوی سیتروئن C3 فیس‌لیفت شده که از کانسپت CXperience تاثیر پذیرفته، به چراغ‌های جدید LED و نوار کرومی تجهیز شده که تا چراغ‌های روشنایی روز (دیلایت) ادامه یافته است.

علاوه‌براین، سیتروئن C3 در طراحی نواحی اطراف چراغ‌های مه‌شکن و قطعه نصب شده روی بخش جانبی معروف به ایربامپ نیز تغییراتی را تجربه کرده است. برای این خودرو طیفی از رینگ‌ها با طراحی جدید و سایزهای مختلف تا 17 اینچ قابل سفارش است.

از همان ابتدای عرضه، یکی از نکات قابل توجه درباره سیتروئن C3 تنوع رنگ آن بود که با توجه به تفاوت رنگ سقف و بدنه به 36 ترکیب می‌رسید. اکنون که رنگ‌های قطعات و مجموعه‌های گرافیکی جدیدی برای بدنه این خودرو قابل سفارش است، این تعداد به عدد قابل توجه 97 رسیده است.

سیتروئن c3 مدل 2020

خریداران می‌توانند از میان چهار رنگ سقف، سه رنگ برای قطعه میانی سقف و هفت رنگ بدنه ترکیب دلخواه خود را انتخاب نمایند.

در کابین سیتروئن C3 نیز شاهد تغییراتی هستیم که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان قطعه چوبی روی داشبورد و رنگ روشن بخش بالایی پوشش صندلی‌ها دانست.

اکنون که صحبت از صندلی‌ها شد بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در نسخه جدید سیتروئن C3 از صندلی‌های راحت‌تری استفاده شده که پیش از این در مدل‌های C4 کاکتوس و C5 ایرکراس نصب شده بود. این صندلی‌ها به لطف فوم مخصوص کف و پوشش پارچه‌ای ضخیم‌تر از راحتی بیشتری نسبت به نمونه قبلی برخوردار هستند.

کابین سیتروئن c3 مدل 2020

سیستم اطلاعات سرگرمی سیتروئن C3 مدل 2020 به نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز بوده و از فرمان صوتی، اپل کارپلی و اندروید اتو، اعلام دوربین‌های کنترل سرعت و مناطق حادثه‌خیز، دوربین ضبط تصاویر پیش روی خودرو و اعلام اطلاعات ترافیک از طریق Tom Tom بهره‌مند شده است.

پیشرانه‌های قابل نصب روی سیتروئن C3 شامل پیشرانه بنزین‌سوز 1.2 لیتری Puretech سه سیلندر با قدرت 82 یا 108 اسب‌بخار و همچنین نمونه دیزل 1.5 لیتری چهار سیلندر BlueHDi با قدرت 98 اسب‌بخار خواهد بود که در مدل‌های قوی‌تر با جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک همراه می‌شود.

دیدگاه کاربران