عرضه در تعداد محدود

نمایش 3 نسخه هنری از ب‌ام‌و M2 کامپتیشن

27 بهمن 1398 13:46

شرکت ب‌ام‌و در طول سال‌های متمادی فعالیت خود، همکاری تنگاتنگی با هنر معاصر داشته است.

ب‌ام‌و درنظر دارد نسخه‌ای از مدل M2 Competition که توسط FUTURA 2000 طراحی شده را در تعداد محدود به خریداران عرضه نمایدنمایشگاه Frieze Los Angeles 2020 که این روزها در محل پارامونت پیکچرز در هالیوود برگزار می‌شود نیز فرصتی فراهم کرده تا سه نمونه خاص از مدل M2 Competition که توسط FUTURA 2000 سفارشی شده‌اند در کنار یک نسخه تولید محدود از این خودرو به معرض نمایش درآیند.

هرکدام از این سه خودروی سفارشی به رینگ‌های 19 اینچی مشکی مجهز شده درحالی‌که بدنه یکی از آن‌ها با مشکی و دو نمونه دیگر با خاکستری تزئین شده است. کار رنگ‌آمیزی بدنه این خودروها با دست و در دفتر مرکزی شرکت ب‌ام‌و در مونیخ انجام شده است.

فضای کابین هریک از این سه M2 Competition سفارشی نیز با صندلی‌های M اسپرت با روکش چرم سفید و مشکی با دوخت آبی تزئین شده و برای روکش فرمان نیز از آلکانترا مخصوص مدل‌های M استفاده شده است.

ب‌ام‌و درنظر دارد نسخه‌ای از مدل M2 Competition که توسط FUTURA 2000 طراحی شده را در تعداد محدود به خریداران عرضه نماید هرچند که هنوز تصاویر این مدل منتشر نشده است.

آقای Leonard Hilton McGurr که با نام هنری FUTURA 2000 شناخته شده و از دهه 80 میلادی مشغول به انجام فعالیت‌های هنری است، ضمن اشاره به قابلیت‌های فنی ب‌ام‌و M2 Competition، آن را سوژه‌ای مناسب برای یک پروژه هنری دانسته است.

نسخه هنری از ب‌ام‌و M2 کامپتیشن

آقای Markus Flasch مدیر بخش M شرکت ب‌ام‌و نیز از همکاری با هنرمند مشهوری چون FUTURA 2000 برای ساخت سه نمونه استثنایی از ب‌ام‌و M2 Competition ابراز خوشحالی کرده و سبک هنری وی را با خصوصیات ذاتی M2 Competition همسو دانسته است.

دیدگاه کاربران