• منصوري وناتوس
  • منصوري وناتوس
  • منصوري وناتوس
  • منصوري وناتوس
  • منصوري وناتوس

شکارچی رویاها!

منصوری وناتوس؛ برداشتی تازه از اوروس

15 تیر 1402 08:50

شرکت منصوری که به اعمال تغییرات ظاهری و فنی بر محصولات برندهای برتر همچون رولزرویس، فراری، پورشه و لامبورگینی شهرت دارد، با معرفی یک نسخه جدید از مدل وناتوس (Venatus)، بازهم سرها را به سوی خود بازگردانده است.

بدنه این خودرو که براساس یکی از شاسی بلندهای محبوب یعنی لامبورگینی اوروس شکل گرفته، با طیف خاصی از رنگ طلائی به نام برنز Zenas تزئین شده است.

سپرهای جلو و عقب با طراحی متفاوت، باله عقب و رینگ‌های 24 اینچی FD.15 با ابعاد 10x24 و 12.5x24  اینچ در محورهای جلو و عقب، از دیگر تغییرات ظاهری منصوری وناتوس به‌شمار می­‌آید.

منصوری وناتوس

اکثر بخش‌های کابین هم با چرم سفید روکش شده و نمایی خوشایند را ایجاد کرده است.

لامبورگینی اوروس در حالت استاندارد به پیشرانه 4 لیتری توئین توربو V8 مجهز شده است، که 657 اسب‌­بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. شتاب صفر تا صد این خودرو در حالت استاندارد S و پرفورمانته به ترتیب 3.3 و 3.1 ثانیه اعلام شده است.

اما منصوری از تقویت پیشرانه این خودروی 2130 کیلوگرمی هم غافل نبوده و خروجی آن را به 900 اسب­‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده است، تا حداکثر سرعت نیز به 323 کیلومتر برساعت برسد.

منصوری وناتوس

واقعیت این است که به جز برخی اتوبان‌های آلمان و چند پیست مسابقه در کشورهای مختلف که در دسترس عموم قرار گرفته، محل دیگری برای تجربه سرعت 323 کیلومتر برساعت وجود ندارد، اما این مسائل، شرکت‌های تیونر را از دستیابی به مرزهای جدید در سرعت و قدرت بازنمی­‌دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران