• لامبورگيني اوروس S با تيونينگ Boden
  • لامبورگيني اوروس S با تيونينگ Boden
  • لامبورگيني اوروس S با تيونينگ Boden
  • لامبورگيني اوروس S با تيونينگ Boden
  • لامبورگيني اوروس S با تيونينگ Boden

رنگ از نوویتک، رینگ از ووسن

لامبورگینی اوروس S با تیونینگ Boden

15 فروردین 1403 14:30

شرکت لامبورگینی پس از عرضه یک شاسی بلند به نام اوروس، دوران خوشی را سپری می‌­کند. به نظر می­‌رسد که استقبال از این خودرو در سال 2024 هم ادامه پیدا کند.

لامبورگینی اوروس تاکنون در دو نسخه S و پرفورمانته به فروش رسیده است. هرچند انتظار مشتریان برای عرضه نسخه پلاگین-هیبرید همچنان ادامه دارد، ولی به لطف توجه شرکت‌های تیونر به این شاسی‌بلند نیرومند، عرضه لوازم جانبی و نسخه­‌های تغییریافته از این خودرو با کمبود خاصی روبرو نیست.

در جدیدترین نمونه از این گستره وسیع، با محصولی از شرکت آمریکایی Boden AutoHaus مواجه هستیم که لامبورگینی اوروس S را با تغییراتی جالب همراه کرده است.

لامبورگینی اوروس S با تیونینگ Boden

مشخصات فنی لامبورگینی اوروس Boden

احتمالا قبول دارید که نخستین عامل جلب توجه در ظاهر این خودرو با پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو با 657 اسب­‌بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور، تزئین بدنه آن با رنگ خاکستری Ghost است. این رنگ جالب را معمولا در محصولات یکی از مشهورترین تیونرهای جهان یعنی نوویتک مشاهده کرده­‌ایم. شرکت Boden AutoHaus هم این رنگ را از نوویتک تامین کرده است.

مشخصات ظاهری لامبورگینی اوروس Boden

رینگ‌های چند پره این خودرو هم در فضای مجازی با نام Novitec x Vossen NL5 معرفی شده است، بنابراین به نظر می­‌رسد که با یک محصول مشترک از دو برند مطرح مواجه هستیم.

با توجه به اینکه در تصاویر رسمی فقط بر رنگ بدنه و رینگ‌های این خودرو تاکید شده، به نظر نمی­‌رسد که تغییر دیگری بر آن اعمال شده باشد.

معرفی لامبورگینی اوروس S با ویژگی‌های جدید

شرکت آمریکایی طراح این خودرو که در منطقه اورنج کانتی در ایالت کالیفرنیا واقع شده، درحال حاضر رقم مشخصی را به عنوان قیمت محصول جدید خود اعلام نکرده است، اما با توجه به قیمت لامبورگینی اوروس S در حالت استاندارد، می­‌توان اطمینان داشت که با خودرویی گران قیمت طرف هستیم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران